וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או שיריבו או שישכבו: הר הגעש המבעבע של רמי ולינור עומד להתפרץ בענק

18.2.2021 / 7:03

הטענה שרמי ולינור אוחזים בה כבר מתחילת העונה היא שהם רק חברים, אבל סורי, הרגש העוצמתי, האינטנסיביות והסימביוזה לא אופייניות לחברים. וגם: ג'וזי מתנהג בחוסר רגישות כלפי נועה, מקנא ביהודה שמקבל את תשומת הלב הנשית שהוא היה רוצה, ובאופן כללי חי בסרט

פרומו "האח הגדול": מה קרה בין ג'וזי לנועה?/רשת 13

מה יהיה עם המשימות הלא ברורות האלה, יא אח? בדומה לשחזור התמוה של החדר של קארין בקרית גת, גם הפעם לא הבנתי לאן הפייק-גמר הזה זה מקדם את העלילה. תירוץ להביא את נועה ומרגי לא באמת הייתם צריכים, כי היינו שמחים לראות אותם בכל מקרה. וגם, מה החוכמה לעבוד על ג'וזי? כל אחד יכול לעשות את זה. מילא הייתם עובדים על מישהו קצת יותר מאתגר, כמו רמי למשל. למרות שאם לשפוט לפי ההתנהגות המביכה שלו אתמול, אין לדעת.

מה, פור-האבן-סייק, זה היה? התקף קנאה אפלטוני? "אני ברצפה", הוא מסביר ללינור, שבור כולו, יושב בשולחן ארוחת הערב ומסרב לגעת באוכל. "אני אקיא" הוא אומר לה, "אני מרגיש נורא". וכל זה בגלל שהיא ממשיכה לדבר עם יהודה, ולפעמים יהודה גם נוגע לה בכתף, ואת זה רמי לא מוכן לקבל. מבחינתו זו בגידה. של בת באבא שלה, כמובן. וכאילו זה לא מספיק, היא עונה לו בדרמטיות משלה "אל תגיד דברים שאתה תצטער עליהם, כי זה יעלה לך בהדחה שלי" כנראה מתכוונת לכך שהשיח המסוים הזה גורם לאנשים לחשוב שיש ביניהם משהו ולשפוט אותה. "אני כזה, תמיד הייתי כזה. לוקח דברים עד הסוף". הוא ענה, ובסוף גרם לה להיכנע לדרישה המוגזמת שלו, ולהתחייב להפחית את השיח עם יהודה למינימום ההכרחי.

האח הגדול, ג'וזי זירה. רשת 13, צילום מסך
פלייר ממוצע. ג'וזי/צילום מסך, רשת 13

הטענה שרמי ולינור אוחזים בה כבר מתחילת העונה היא שהם רק חברים, אבל סורי, הרגש העוצמתי, האינטנסיביות והסימביוזה לא אופייניות לחברים. לא רק שזו התנהגות של זוג - זו התנהגות של זוג גרוע ואובססיבי. היחסים האלה נראים כאילו הם על סף התפוצצות, ובאמת שהגיע הזמן שיקרה משהו לכאן או לכאן - או שיריבו או שיעשו סקס, אבל הר הגעש המבעבע הזה שעומד להתפרץ מבלי שנדע מתי, מלחיץ הרבה יותר. ואם כבר מדברים, מה לעזאזל לינור לובשת? כולם בפיג'מות והיא בנעלי עקב ושמלות עם נצנצים, שובלים, ואיפור דראג. שמישהו יביא לה ג'ינס, למען השם, כואב לי ברשתית.

רוצים דוגמה למצב ההפוך מרגש עוצמתי על סף האובססיה? קבלו את ה"רגש" הלא אמין של קארין ליהודה. לא פלא שכל הדיירים מתהפכים עליה, וגם אלמוג מיד מבינה שה"הידלקות" הפתאומית הזאת קשורה בעיקר אליה ולתחרות שיש ביניהן. היא ממש לא נראית דלוקה עליו, ודבר שני, אחרי שכל העונה היא התפרצפה עליו והעמידה אותו להדחות, פתאום היא מתחילה להתעניין בו? קצת לא אמין, וגם לגלות שאין לה שום בעיה מצפונית להיכנס בין בחורה אחרת לבין גבר שמתחיל לה איתו משהו לא מציג אותה באור חיובי. הדיירים חושדים שהיא מנסה להוכיח לצופים שהיא לא משעממת ולהפוך את עצמה לרלוונטית ומעניינת יותר בבית. בנוסף, דיירי הכניסה השנייה כל כך פופולאריים, שקארין מבינה שאחרי אופיר, היא הבאה להיות מודחת באחת ההדחות הבאות. חוץ מזה, טו ליטל טו לייט - מה היא נזכרת עכשיו? לא יכלה להתייחס אליו קצת מההתחלה ולחסוך לנו 90 אחוז מהריבים בבית?

תראו איזה רגוע וחמוד יהודה מאז שיש לו אישה להתעסק בה, שנותנת לו צומי ועושה לו מסאז'ים וטיפולי פנים. חביב הבית הוא נהיה - לא רב עם אף אחד, מאיר פנים, שקול, הגיוני, מעודד, מפרגן - גם כשהתיישב על הספה ליד רמי וההוא קם כמו ילדה עם צמות והלך בהתרסה לספה השנייה יהודה לא איבד את זה. בכלל, הוא לא רואה אף אחד ממטר מאז שאלמוג נכנסה לבית, וההתנהגות שלו כל כך השתפרה שאני כמעט מחבבת אותו, במיוחד אחרי וידוי האהבה שלו לאלמוג. איזה חמודים, בחיי. כמובן שאלמוג הייתה חייבת להרוס את הרומנטיקה: "אתה שוכב לי על הבטן, עוד שניה אני מפליצה עלייך, תרים את הראש".

עוד בוואלה!

רבקה זהר: "מתלבטת אם להתחסן נגד קורונה. מערכת החיסון חזקה ותתגבר על זה"

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
יהודה נרגע בזכותה. אלמוג/צילום מסך, רשת 13

לא פלא שליהודה קשה להבין מה אלמוג מרגישה. הווייב שהיא משדרת מלא סתירות - מצד אחד היא רוצה בקרבתו ומודה בחולשה שלה אליו, ומצד שני היא מפרקת כל רגע עם פוטנציאל רומנטי באמצעות התנהגות מסתחבקת על גבול הבהמית, ומעידה על עצמה שהיא "לא נשית בעליל". יכול להיות שמה שגורם לה להיות מבוהלת כל כך מקשר פיזי עם יהודה הוא משהו הרבה יותר רגיל, משהו שחווה אישה אחת מתוך חמש - לא היה מפתיע בכלל לגלות שחוותה טראומה מינית מתישהו בצעירותה, ו/או שהיא מסתירה איזה סוד גדול. לא שופטת, להיפך - הייתי שמחה לראות אותה פושטת את השכבה החיצונית הגנרית וחושפת קצת ממה שקורה מתחתיה.

אם מדברים על גנריות, זוכרים שג'וזי אמר לפני כמה תוכניות שיש לו מישהי שהוא מאוהב בה בחוץ ולכן הוא לא יכול להיות עם נועה? אז קודם כל אני שמחה לראות שהוא נרפא מהבעיה הקטנה הזאת - נראה שהבחורה הזאת, מי שלא תהיה, נשכחה מליבו כבר. לא יודעת אם שמתם לב, אבל אחרי ההצהרה הזו צצו שלוש נשים שמחכות לו בחוץ - שלוש! כל אחת מהן משוכנעת שהיא זו שעליה הוא דיבר. איך אומרים בבית האח? פיפי. היש דבר יותר משעמם מפלייר תל אביבי מקועקע וחסר ביטחון שכל שאיפותיו מסתכמות ברצון שלו להיות מפורסם ולקבל אישורים מכל אישה בסביבתו? באמת שקשה למצוא.

צר לי להודות, אבל למרות סיפור החיים הקשה שלו שגרם לי לגלות כלפיו אורך רוח, רשמית חזרתי לבוז לו. הוא מתנהג בחוסר כנות וחוסר רגישות כלפי נועה, מקנא ביהודה שמקבל את תשומת הלב הנשית שהוא היה רוצה, ובאופן כללי חי בסרט. בטוח שאם מסתכלים לעומק יש בו הרבה דברים טובים, אבל בשורה התחתונה, אם הם לא באים לידי ביטוי ביום-יום שלו, והוא יגלה אותם חמש דקות לפני מותו, זה לא באמת עוזר לאף אחד. כל עוד הטוב שבו חבוי מתחת לשכבות של הצגות והוא ממשיך להתנהג כמו דביל, אפשר להמשיך להתייחס אליו כאל כזה, ואין לו זכות לבוא בטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully