וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעמום ממבט ראשון: לעונה החדשה של "זוג מנצח VIP" אין מה להציע לצופים

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 9:08

קאסט ה-"VIP" פושר מאוד, המנחים הסבירים לא עוזרים לתוכנית להמריא, ואמנם טראש יכול להיות אחלה אם הוא מוצלח, אבל "זוג מנצח VIP" לא מעוררת שום דבר מלבד אדישות ופיהוק. זה פשוט לא מעניין באופן קיצוני. לא המשימות, לא התגובות הצפויות, לא ההיעלבויות, לא כלום

הצצה לפרק הבכורה של "זוג מנצח VIP", בן זיני וטיילור/רשת 13

יש משהו מרגיע בשגרה - ואין דבר שגרתי יותר בטלוויזיה שלנו מאשר עוד לקט של הפורמט "ישראלים מביכים את עצמם בחו"ל", פינת "מפורסמים עושים דברים באמת טיפשיים". באופן טבעי כמעט, אחרי שנה שבה שידרה את "המירוץ למיליון אולסטארז", "הישרדות VIP" ו"האח הגדול קצת VIP ממש טיפה", רשת 13 חששה שיחסרו קצת מפורסמים על המסך וכעת היא מציגה את "זוג מנצח VIP".

שוב, כמה זוגות מוכרים יותר ופחות הוטסו לברזיל כדי לעמוד במשימות טיפשיות שיעמידו את הזוגיות שלהן במבחן, כמו לרקוד סמבה או לענות על שאלות על הזוגיות. זה מעניין כמו שזה נשמע, כלומר לא. העונה הזאת צולמה לפני כשנה, כשסיוט הקורונה היה בחיתוליו. איש כאן לא חובש מסכה, ובזמן הצילומים מנהיג ברזיל ז'איר בולסונארו עוד הכחיש שמגפה כזאת בכלל קיימת. ובכל זאת, המציאות קטעה את הריאליטי - והתכנית נאלצה להשהות את הצילומים ולחדש את עצמה רק בקיץ, בישראל.

זוג מנצח VIP. רשת 13, צילום מסך
חביבים אבל לא מושיעים. איתי תורג'מן ואנה ארונוב, "זוג מנצח VIP"/צילום מסך, רשת 13

העונה הנוכחית של זוג מנצח VIP - אם אנחנו משתמשים בהגדרה ליברלית מאוד למושג VIP - כוללת לא מעט שמות שהופיעו בעבר בתכניות ריאליטי כאלה ואחרות: עתי שולברג, אדל בספלוב וטל גלבוע הם בוגרים של "האח הגדול", בן זיני השתתף גם ב"האח הגדול VIP" וגם ב"נינג'ה ישראל VIP", איציק זוהר השתתף ב"האח הגדול VIP" וב"גולסטאר", ויחיאל ואביבה חזן לקחו חלק ב"בואו לאכול איתי". אין שום דבר מסעיר בליהוק מחודש שלהם לעוד מאותו הדבר.

אמנם, הזוגות שולברג ואיגי וקסמן, השחקנים מני צוקרל (מני ממטרה) ופרלה דנוך וכוכבי הרשת מיכאל ושירן ספיר מתגלים כדמויות חביבות יותר מהשאר, אבל כמכלול מדובר בקאסט פושר למדי. גם איתי תורג'מן ואנה ארונוב - מנחים סבירים, נחמדים, בסך הכול - לא מצליחים לעזור לתוכנית להמריא.

עוד בוואלה!

"כשהצטרפתי לנתניהו, אנשים יצאו מדעתם. השמיצו אותי ועשו הכול כדי לגמור את חיי"

לכתבה המלאה
זוג מנצח VIP. רשת 13, צילום מסך
כמה כסף נשפך לשווא על מוצרים בינוניים כל כך. "זוג מנצח VIP"/צילום מסך, רשת 13

אבל הליהוק הוא רק חלק מהבעיה. גם לטראש מותר להתקיים - אבל "זוג מנצח VIP" לא מעוררת שום דבר מלבד שעמום, אדישות ופיהוק. זה פשוט לא מעניין באופן קיצוני. לא המשימות, לא התגובות הצפויות, לא ההיעלבויות, לא הזוגות הדביקים ולא הזוגות הקנאים ולא הפטריארכליים יותר ולא כלום. זה אפילו לא וולגארי מספיק כדי לעורר דחייה, טיפשי מספיק כדי לעורר גיחוך או מקורי מספיק בשביל להישאר דרוכים מול המסך. כמו נוסחה שחוזרת על עצמה מתוך שינה, כך "זוג מנצח VIP" מתנהלת מזריחה ועד שקיעה.

אסקפיזם הוא דבר נפלא. לא צריך לשדר חדשות 20 שעות ביממה ורק סרטי דוקו ותחקירים נוקבים בשאר הזמן, ובידור - בטח במדינה הזאת, בטח בשנה הזאת - הוא מצרך חיוני מאין כמוהו. אבל אחרי צפייה ב"זוג מנצח VIP", קשה שלא לתהות כמה כסף נשפך לשווא על מוצרים בינוניים כל כך, סתמיים כל כך, רק בשם הרייטינג שאמור להגיע מהם בחסות כל מיני רבעי VIP וניחוח של חו"ל. אפילו בתת הז'אנר הזה, אפשר להציע לצופים יותר. הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully