וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את עדיין רלוונטית?", דורין אטיאס נשאלה - וברגע אחד ניצבה מול הפחד הגדול של חייה

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 10:05

דור רפאלי מתחיל לחשוב על הקמת משפחה משלו ומקיים מבחנים מוזרים למועמדת לתפקיד האמא, צחי ולוסי מציגים מודל דו-קיום שבימים שכאלה רק גורם ללבנו להיצבט, ודורין אטיאס מתמודדת (ביחד עם חברתה עינת ארליך) עם הגיל ועם שאלת הרלוונטיות. סיכום שבוע ב"מחוברים"

דורין אטיאס בסדרה מחוברים/HOT

טוב, זה קרה הרבה יותר מהר ממה שחשבתי. תמונות מבדיקות מטוש בתחנות "היבדק וסע" נראות פתאום כמו נוסטלגיה מתקתקה. כאשר מהדורות החדשות מראות לנו מדינה במצב שנע בין סרט זומבים למלחמת אזרחים, הסרטונים של דורין אטיאס מתקופת הקורונה נדמים כמו אסקפיזם טהור. איפה הימים האלה בהם סתם התבאסנו מטיסה ליוון עם מסכה על הפנים אבל לא היינו צריכים לחשוש מכך שירגמו לנו את הרכב באבנים בדרך לשדה? בכלל, אטיאס - על אף המבטים המודאגים שלה, הבחינה הבלתי פוסקת של הקמטים והשיער הלבן והמונולוגים החשופים על אמא אווה ז"ל - היא קרן אור בעונה הנוכחית.

כזכור, כדי להכתיר עונה של "מחוברים" (HOT) כטובה באמת, לא מספיק רק ללהק את האנשים הנכונים אלא גם לוודא שהם מוקפים בדמויות משנה חזקות. במקרה שיש לנו מזל של ממש אז המחוברים גם מוקפים בסלבריטאים נוספים שנותנים לנו הצצה לזווית אחרת שלהם כזאת שעדיין לא הכרנו. אחרי שהתרגשנו משרי אנסקי והסמקנו מהפה של קרן פלס, השבוע הכרנו את עינת ארליך - אחת החברות הטובות של דורין אטיאס וכוכבת ערוץ הילדים לשעבר. בזמן שהקולגה לשעבר אפרת רייטן הוסיפה לאחרונה לשמה את התואר חברת כנסת, ארליך הורידה פרופיל וחייה בשקט ורווחה בנווה צדק.

מעניין לראות את ארליך בגרסאת 2021, מחוץ לאי המלוכלך של הישרדות, רק אישה רגילה שמתמודדת עם גיל המעבר - הקול נשמע בדיוק כמו שזכרנו, הפנים כמעט ולא השתנו אך רוח הנעורים התחלפה באירוניה צינית של מי שכבר מזמן לא מחפשת לבד אף אחד.

דורין אטיאס מחוברים. HOT,
קרן אור. אטיאס/HOT

אנחנו לא מכירים את היסטוריית החברות בין אטיאס וארליך אבל נראה שיש להן הרבה במשותף, כלומר - יותר מסטיילינג הורס. שתיהן שואפות לא לתת לגיל הכרונולוגי להגדיר את מי שהן כנשים, כאימהות, כבנות אדם. בפגישה של השתיים עם אחת מחברות התוכן, הן עושות פיצ' לתוכנית המבוססת על חייהן - "אטיאס את ארליך" אם תרצו, ובה הן ידברו על דברים שמעניינים אותן: בודהיזם, בוטוקס וזיונים (אל תשאלו אותי איך שלושת אלה הולכים יחדיו). כאשר בן שיחן שואל בישירות: "האם אתן עדיין רלוונטיות?" הן ניצבות בלי הכנה מול הפחד הכי גדול שלהן, החשש שהן נתפסות כ-"Has Beens" או חמור מכך "מפורסמות לשעבר". ההתמודדות של אטיאס מתבטאת עם חזרה לעולם האופנה, המקום המוכר והבטוח שלה וגם אפשרות להנציח שוב את אמא בדמות המותג "אווה".

צלה הגדול של הקורונה ממשיך לגרום למחוברים שלנו לחשוב על הדברים החשובים באמת. למשל דור רפאלי שרק בשבוע שעבר גילה שיש לו הכי מעט תמונות באלבומים המשפחתיים - לא בלתי סביר כשאחותך היא בר רפאלי - מתחיל לחשוב על הקמת משפחה משלו. בפרקים האחרונים גילינו שרפאלי הוא לא סתם בחור חתיך (מאוד), גבוה (מאוד) ועשיר (מאוד), יש לו גם שכל ואפילו יותר מכך - לב פועם, שלא לומר שבריריות מעוררת אמפתיה. אז למה הוא עדיין לא אבא? אולי זה קשור ביחסיו המורכבים עם המין הנשי, המתמצים יותר במין מאשר ביחסים. כשהידידה הטובה מאיה מודיעה שהיא מוכנה לצאת איתו לדרך להורות נשאלת השאלה האם הוא באמת מוכן? דור מחליט לעשות לה את "מבחן רפאלי" ובודק האם היא השאירה אחריה את הכיור נקי אחריה ש"נשארה לישון". כנראה מדובר במדד שלא שמעתי עליו שבוחן התאמה לאמהות. כאשר הוא מגלה שהתשובה לכך היא לא, אנחנו מבינים שעם כל הרצון הטוב נראה שהוא עדיין לא צריך לחשוב על שם לבת.

עוד בוואלה!

"מחוברים": אם ככה מיכל אנסקי מדברת על סקס מול המצלמה, מה קורה כשהיא כבויה?

לכתבה המלאה
מיכל אנסקי מחוברים. HOT,
מסרסת? אנסקי/HOT

בזמן שרפאלי רק משחק עם הרעיון של ילד, לוסי וצחי כבר עמוק בתוך העסק וממתינים ללידתו של ספינג' בכל רגע. הדו קיום של משפחת הלוי-אהריש דובר כבר כל כך הרבה בתקשורת עד שבאמת קשה לחדש לנו משהו על הזוגיות הבין לאומית שלהם ובכל זאת, יום אחרי מעשי הלינץ' משני הצדדים, הצפייה בנורמליות המשפחתית הזאת פשוט צובטת את הלב. אלה לא הרגעים בהם מדברים פוליטיקה שמעניינים, אלא דווקא הרגעים הכי קטנים ומשפחתיים, האמא של לוסי מספרת שבילדותה כולם חשבו שהיא רוסיה, השיחה של צחי עם הדוד של לוסי ועוד, פשוט שגרה נטולת מתח. למה זה כל כך מסובך?

ונסיים באתנחתא קומית: אייל מנסה להעביר את מיכל תיקון ולהרשים אותה עם יכולות הבישול שלו, שנים שהם ביחד והוא מרגיש שהיא מסרסת אותו (כן, יש כאן מסר סמוי). איך מרשימים את בת זוגך כאשר הקולגות שלה לעבודה הם חיים כהן, ישראל אהרוני ואייל שני? איילי שלנו חושב שקצת בשר על האש יעשה את העבודה. הזובור שהוא עובר בדרך לשם מלמד אותו שהדרך לליבה של האנסקי הרבה יותר מורכבת, למעשה ייתכן והיא אף בלתי אפשרית. בשיחה מלאה טיזינג עם אמא שרי (לא חשבתם שאשכח אותה בחוץ), מתברר כי היא מתכננת להמציא את עצמה מחדש בתחום שהיא עדיין מסרבת לחשוף ואולי יהיה קשור לסקס אך אולי גם לא. אה, כן, והיא גם מנהלת זוגיות נטולת מין עם החברה הטובה שלה אוריתי אבל אין לה בעיה לשמור על קשר עם האקס אלכס ליבק. וזה שוב המקום לשאול - איך חיינו כל כך הרבה זמן בלי המשפחה הזאת על המסך שלנו?

אם תהיתם, העניינים אצל עברי, יונתן ואלבי הקטן בסדר גמור, הם אפילו חושבים להביא עוד ילד. מבטיח לעדכן אם וכאשר יקרה שם משהו מעניין.

מישהו על משהו

"מחר יום כיפור ואני רוצה לבקש סליחה רק מעצמי" (דורין אטיאס. אוקיי, אם זה בודהיזם גם אני מצטרף)

"בואנ'ה אתה חש את עצמך אח שלי" (דורין אטיאס לבנה מורי. אם יש אמא מגניבה יותר בארץ אני רוצה לראות הוכחות)

"כמה פעמים בחיים אתה צריך להמציא את עצמך מחדש?" (דורין אטיאס. התשובה בעונה הבאה של "גולסטאריות")

"אני מרגישה שהגיל הגיע אליי" (עינת ארליך בת פאקינג 52. אני מרגיש שהגיל הגיע גם אליי)

"מי אלה, על מה הם מפגינים בכלל" (דור רפאלי על המחאה נגד נתניהו. בקרוב בערוץ 20?)

"אתם כמו אקט של פיגוע לשני העמים" (רן שריג ללוסי אהריש. שמור עליי מאוהביי ומשונאיי אשמר בעצמי)

"בא לי כנאפה… גם בא לי שווארמה" (לוסי אהריש. כן, את לגמרי לגמרי בהריון)

"ברגע שאתה שם חוצץ בין האש לשורשים שלך אתה מאבד את התיבול של האש" (מיכל אנסקי לאייל. אין ספק שהיא חברה של אייל שני)

"אין לי מודעות לגיל, זה סרט שאני לא משתתפת בו" (שרי אנסקי. האישה והאגדה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully