וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי כואב: רוכבת אופניים הפכה לכוכבת הלא צפויה של השידור החי

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 23:14

כבר התרגלנו לאנשים שמתפרצים לשידור כדי להצחיק או להעביר מסר, אבל האישה הזאת רק רצתה לרכב על אופניה כשעברה במקרה מאחורי כתב של MSNBC, ועל הדרך גם ניסתה לצלם סלפי. היא הפכה לכוכבת בגלל מה שקרה אז

רוכבת אופניים מנסה לצלם סלפי ונופלת - בשידור חי/MSNBC

הפסקנו לספור את שידורי הטלוויזיה שהופרעו על ידי אנשים שניסו להצחיק ונכנסו לפריים של המסך - לירן חולצה אפורה אפילו עשה מזה סוג של קריירה - אבל רוכבת אופנים אחת הפכה לכוכבת של שידור חי ב-MSNBC ביום שני בשבוע שעבר, וככל הנראה שעשתה זאת ממש בלי כוונה.

התקרית התרחשה כשהכתב גואד ונגס מסר דיווח על ההתפתחויות האחרונות לגבי חובת חבישת מסכות בארצות הברית. הוא פנה לצופים מחוף בסנטה מוניקה שבקליפורניה, ימים אחרי שהמרכז לחקר המחלות בארצות הברית הודיע שאנשים שמחוסנים מפני הקורונה לא זקוקים יותר לחבוש מסיכות ברוב החללים הסגורים.

הדיון הרציני הפך לרגע קומי בלתי נשכח כשלתמונה נכנסה אישה שרכבה על אופניים בשביל מאחורי הכתב, ומשום מה ניסתה במקביל לצלם תמונת סלפי. היא כמובן איבדה את השליטה על אופניה ומעדה. הרגע התרחש בדיוק כשהיא הייתה מאחורי ונגס, ממש במרכז המסך. למזלה, היא לא נפגעה, נעמדה והמשיכה בנסיעתה.

טוויטר געש בעקבות הנפילה הקורעת

למרות שהכתב לא הבחין בה, היא לא הצליחה להימלט מעיניו של המנחה ג'ף בנט שכשהשידור חזר לאולפן נחנק מצחוק ואמר: "בזמן שדיברת מישהי נפלה מהאופניים שלה, ואני מקווה שהיא בסדר. היא הצליחה לזוז לאחר מכן, למזלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully