וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה האלימה של המפסיד בשעשועון הדהימה את כולם

23.2.2021 / 13:58

מתמודד בתכנית טריוויה בטלוויזיה האיסלנדית עבר התמוטטות עצבים על הסט, ניפץ כוסות, זרק אביזרים והשפריץ מים לפני שיצא בסערה החוצה לאחר שקבוצתו הפסידה נקודה

מתמודד בשעשועון טריוויה איסלנדי לקח קשה את הההפסד והשתולל באולפן/Gettu Betur

כבר ראינו הרבה תגובות לטעויות בשעשועוני טלוויזיה, אבל כזו עוד לא יצא לנו לראות: בסרטון למעלה תוכלו לצפות ברגע המפחיד בו מתמודד בתחרות טריוויה שנערכת בין בתי ספר תיכון איסלנדים דפק טנטרום אלים ויצא בסערה מהאולפן - רק כי הקבוצה היריבה ענתה נכון על השאלה המנצחת.

התלמיד הממורמר, ששמו ג'ון יורד גודסמן, השתתף בתכנית הטלוויזיה Gettu Betur - שזה בתרגום חופשי "נחש טוב יותר". כאשר הקבוצה היריבה הוכתרה כמנצחת הוא לא הצליח להסתיר את כעסו - ניפץ כוס על הרצפה לפני שקפץ על רגליו, ניער את הבימה עליה עמד והשפריץ מים לכיוון חבריו לקבוצה. לאחר מכן הוא יצא בסערה מהאולפן ונשמע ממשיך לגרום לכאוס גם מחוץ למצלמה.

מתמודד בשעשועון טריוויה גורם לכאוס באולפן. Gettu Betur, צילום מסך
ככה נראה מי שלא יודע להפסיד בכבוד/צילום מסך, Gettu Betur

בסרטון מתוך התוכנית, שהחל לרוץ ברשת ב -19 בפברואר, רואים את ראש הקבוצה 'האדומה' מבית הספר התיכון 'טכניקסקולין' שברייקיאוויק, שניות לאחר שענה נכון על השאלה האחרונה בתחרות - שעסקה בטניסאיות. ישנה הפסקה קצרה לפני שהמנחה, כריסטיאנה ארנארדטטה, מהנהנת ומאשרת שהוא צודק ואז הקהל באולפן פורץ בתשואות. אבל לא כולם היו מרוצים.

ג'ון, שהוא חבר בקבוצה היריבה מבית הספר Fjölbrautaskólinn við Ármúla, גם הוא ברייקיאוויק, הגיב בזעם. הוא אחז בכוס המים שישבה על הפודיום שלו והשליך אותה באגרסיביות אל עבר מרכז האולפן. חבריו נראים בהלם כשהזכוכית מתנפצת - אך הוא עדיין לא סיים את התקף הזעם שלו - הוא קם מיד על רגליו ודחף את הדוכן שלו. ראש קבוצתו מנסה להרגיע אותו אך ללא הצלחה וג'ון תופס כוס נוספת - הפעם של ראש הקבוצה שלו - ומשפריץ את המים לכיוון חבריו לקבוצה.

בסרטו ן ניתן לשמוע לשמוע את הכוס מתנפצת כשג'ון יוצא בסערה מהאולפן וממשיך במהומה גם לא מול המצלמות. בשלב הזה המצלמה עוברת אל המגישה שמנסה להמשיך בתכנית למרות ההפרעות המתמשכות מאחורי הקלעים.

צפו בתקרית האלימה באולפן

באיסלנד דווקא מבינים אותו

למרבה המזל, צופה אחד שמבין איסלנדית עזר לכולם להבין מה בדיוק קרה שם והסביר בטוויטר שההתפרצות האלימה אירעה לאחר שהקבוצה היריבה ענתה את התשובה הנכונה 'אלפית השנייה' לפני שג'ון ענה אותה. "הקבוצה האדומה עונה את התשובה הנכונה שמנצחת להם את המשחק, ככל הנראה בהפרש של אלפית שנייה בלחיצה על הבאזר, והמגישה מאשרת כי זו התשובה הנכונה. לאחר ההתפרצות שלו או המנחה או אחת מחברותיו לקבוצה של הבחור אומרת "וואו, מה קרה?' ואז המגישה אומרת שיש להם תוצאה במשחק ומציעה לצאת לפרסומות".

לאחר שהקטע מהתוכנית הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, גולשים בטוויטר ציינו שהצופים באיסלנד דווקא גילו הבנה כלפי ההתפרצות של ג'ון. "התגובה הכללית בקרב האיסלנדים היא של אמפתיה ודאגה לצעיר עדין נפש שלא יכול להתמודד עם המצב", כתב תושב איסלנד.

גולש אחר סיפר על הלחץ שאנשים נמצאים בו במהלך תחרויות כאלה: "זה כואב מאוד להפסיד בתוכנית כזו אחרי שהעברת זמן רב באימונים ובהכנות". היו איסלנדים נוספים שצפו בתוכנית וציינו שצריך להתחשב בג'ון שהיה "פנטסטי לחלוטין" לאורך כל התחרות, אף על פי שאחרים העלו חשש מפני ההתפרצות האלימה שהפחידה את כל המעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully