וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישיה סילברסטון שברה את הרשת עם שחזור סצנה מ"קלולס"

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 10:53

רק לפני יומיים הצטרפה הכוכבת לטיקטוק, פרסמה בסך הכל סרטון אחד - אבל הוא צבר יותר מ-30 מיליון צפיות וגל חיקויים ואנשים שתוהים מאיפה היא השיגה את הבגד האייקוני מהסרט. צפו ב-10 השניות שחוללו סערה

באיחור אופנתי, כיאה למעמדה, אלישיה סילברסטון החליטה להצטרף לטיקטוק והיא עשתה את זה בדרך אייקונית - כשהיא משחזרת סצנה מ"קלולס"- הסרט שהפך אותה לכוכבת, ומוכיחה ששר הורוביץ עדיין חיה, בועטת ודוחפת.

זה עבד לה. ביומיים מאז שהצטרפה לרשת החברתית, ולמרות שפרסמה עד כה רק את הסרטון הזה, יש כבר 1.5 מיליון עוקבים והסרטון צבר כבר כמעט 30 מיליון צפיות.

בסרטון ניתן לראות את סילברסטון לובשת מעיל בלייזר משובץ צהוב כמעט זהה לזה שלבשה בסרט, כשבנה בן ה-10 בר מחבק אותה, ואז היא דוחפת אותו ממנה כשברקע מתנגן הסאונד המקורי מהסרט בו דמותה של שר אומר, 'או! תרד ממני! איכס... כאילו".

לאחר מכן, כדי להראות שבכל זאת עברו 26 שנים מהסרט היא מושכת אותו חזרה אליה לחיבוק ומנשקת את ראשו.

צפו בשיחזור של אלישיה

וככה זה נראה במקור

סילברסטון כתבה ליד הסרטון, 'אוף! כאילו ... לא הייתי מצטרפת לטיקטוק" ואיתגרה את עוקביה לשחזר בעצמם את הסצנה המפורסמת: "תייגו אותי והשתמשו בהאשטגים #Clueless #AsIf." רבים נענו לאתגר, החמיאו לה על המראה שלה, טענו שהיא נראית כמו אחותה המבוגרת של שר וטענו שהיא "התבגרה כמו יין משובח" רבים יותר תהו האם היא לובשת את הבלייזר המקורי מהסרט ותהו מאיפה היא השיגה אותו.

עוד בוואלה!

תמימה בוורוד: הימים שבהם מלכת הכיתה היתה בתולה

לכתבה המלאה

המעריצים בהלם

@anasoclash

##dúo con @dasb_2000 podemos hablar de cómo pasa el tiempo

♬ Ugh... As if - Alicia Silverstone

זה הבלייזר המקורי מהסרט?!

לא סתם הבלייזר שהיא לבשה בסרטון הפך לסוגייה כה בוערת. 26 שנים עברו מאז יצא הסרט לאקרנים, ובגד המשבצות הצהוב עדיין מזוהה עם דמותה של שר הורוביץ יותר מכל דבר אחד, על אף העובדה שדמותה הבדיונית לבשה במהלך הסרט לא פחות מ-64 אאוטפיטים. בריאיון למגזין ווג סיפרה סילברסטון על הבחירה האופנתית של המלבישות בחליפה הצהובה, שהפכה להיות אחד מהרגעים הזכורים ביותר של הסרט.

בריאיון סיפרה סילברסטון כי המראה האייקוני של הסרט כמעט והיה אחר לחלוטין. "היו שלוש אפשרויות לסצינה הזו - חליפה אדומה, חליפה כחולה - והחליפה הצהובה, שגם נבחרה בסופו של דבר". המלבישות החליטו שהצבע הצהוב הכי מתאים לסצנה - ואין ספק שהן בחרו נכון. מי ידע ששני עשורים וחצי אחר כך, האאוטפיט הזה יהיה כל כך זכור. סילברסטון מספרת שהיא עדיין מתויגת בלי הפסקה בפוסטים ברשתות החברתיות של אנשים שמשחזרים את הלוק האייקוני ההוא. "כל שנה בליל כל הקדושים אני מקבלת המון תמונות של אנשים לבושים בגרסאות עדכניות של החליפה הצהובה", היא מספרת וצוחקת. ואם תהיתם איפה נמצא הפיס האייקוני - אז לזה אין ממש תשובה. הוא לא במוזיאון ולא בארכיון, הוא פשוט הלך לו לאיבוד. "אף אחד לא יודע איפה הוא".

רבים נענו לאתגר ושיחזרו בעצמם את הסצנה

@louteasdale

I don't get it, did my hair get flat?

♬ Ugh... As if - Alicia Silverstone

זה גם לא מפתיע שבנה בר היה מעורב בהופעת הבכורה של אמו בטיקטוק, במיוחד במחווה ל"קלולס " - בהתחשב בכך שהוא מעריץ גדול של הסרט. באפריל האחרון, סילברסטון חשפה כי לאחר שראה את הסרט לראשונה, הוא התחיל לכתוב עלילות המשך עתידיות לסרט.

למרות שסילבסטון עצמה לא חושבת שיש כוונה לעשות סרט המשך, היא סיפרה שבנה חושב אחרת. "לילה אחד שכבנו במיטה והוא התחיל לכתוב את "קלולס 2 ומה קרה לשר מאז, היא אמרה, "זה לא יאומן מה שהוא חשב. היא הייתה אלכוהוליסטית אבל הוא לא השתמש ממש במילים האלה. הוא כתב משהו כמו 'היא שותה הרבה ואולי היא מאפרת? כמו מאפרת מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully