וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס שמדברים על פער הגילאים בינינו. הרי 90 אחוז מהגברים יוצאים עם צעירות"

20.6.2021 / 0:00

התגובות שקיבלו בתחילת הקשר ("צעירות אמרו לעתי 'צא איתי, אני כוסית וצעירה'"), רגעי המשבר בנישואים ("השגרה היא רכבת הרים מטורללת") והחברות הקרובה עם אביבה ויחיאל חזן: איגי וקסמן ועתי שולברג מדברים על החיים ועל הריאליטי רגע לפני גמר "זוג מנצח VIP". ריאיון

איגי וקסמן, זוג מנצח/רשת 13

אם יש דבר אחד שמרגיז את איגי וקסמן (48) יותר מכל זה העיסוק בפער הגילאים בינה לבין בעלה בעשור האחרון עתי שולברג (36). "נמאס לי מזה לגמרי. די. רבאק כבר עם זה. הרי 90 אחוז מהגברים יוצאים עם בחורות צעירות מהם - וזה לגיטימי", אומרת וקסמן. "אז כשבחורה יוצאת עם מישהו צעיר אז זה תמיד כזה 'וואו, זה מעניין'. אבל זה קורה. אולי לא מדברים על זה כל כך, אבל זה נורמלי וזה קורה וזה בסדר גמור שבחרתי בחור צעיר. זה מגניב. גם לי מגיע".

ואתם עדיין מקבלים הערות ברחוב על זה?

איגי: "לא, לא, האמת שכבר לא. אבל תמיד שיעשו כתבה בחדשות על פערי גילאים, תמיד יצלצלו אלינו. נו די כבר, רבאק. תבינו - אני אף פעם לא הגעתי ואף פעם לא אגיע".

אבל היו ימים שבטח קיבלתם הערות בלי סוף.

איגי: "היו כל מיני בחורות שכתבו לעתי 'למה אתה יוצא איתה? תצא איתי, אני כוסית צעירה'. הלו, גם אני כוסית צעירה".

איגי ועתי. זוג מנצח,
"השגרה היא רכבת הרים מטורללת". איגי ועתי/זוג מנצח

הערב ומחר יתקיימו שני חלקי גמר "זוג מנצח VIP" (רשת, 21:30) שבו מלבד איגי וקסמן ועתי שולברג ישתתפו גם איציק ולאורה ואדל ומאץ'. הערב תשודר משימת הגמר, ומחר - טקס ההכרזה על הזוכים. "לא האמנתי שנגיע לגמר", מודה איגי. "בהתחלה הגענו ואמרנו לעצמנו 'העיקר שלא נעוף ראשונים'. לאט לאט פיתחנו תיאבון. לא האמנתי שאני אצליח לעמוד בכל המשימות האלה. עשיתי דברים שבחיים לא חשבתי שאעשה ואני בעיקר שמחה שלא נגעתי בג'וקים. קיווינו להגיע לגמר ומסתבר שלפעמים - כמו שאומר השיר - חלומות מתגשמים. והאמת שהיה פשוט קל כי יש בינינו תקשורת מעולה. כשהיו שאלות על הזוגיות שלנו - ידענו הכול כי יש לנו זוגיות טובה. והמשימות הזוגיות - זה גם ככה הכול בראש".

ומה גיליתם על עצמכם?

איגי: "שאני תחרותית בטירוף ושיש מצב שאני די מחבבת אקסטרים, בעיקר משימות של סיבולת. אני אשכרה יכולה לעמוד שעות בלי לזוז".

עתי: "שקר, את לא מסוגלת לא לזוז".

איגי: "בסך הכול מאד נהניתי מהמשימות".

עתי: "אני מיסודי אדם סבלני ואופטימי. ולכן מה שהפתיע אותי זה שבאיזשהו שלב איגי הייתה הכוח המניע שהרים אותי למעלה כשנשברתי. אני לא חשבתי שאהיה במקום הזה ולא חשבתי שאצטרך שאיגי תרים אותי. וזה עשה לי ממש טוב כי שחררתי והיא הייתה שם בשבילי. חשבתי שאני בלתי מנוצח ובסוף התברר לי שגם אני בן אדם. גם אני נשבר".

עוד בוואלה!

עמית סגל נעלב עד עמקי נשמתו, וברגע אחד הוכיח כמה הביקורת עליו מדויקת

לכתבה המלאה
איגי וקסמן עתי שולברג זוג מנצח VIP. רשת 13, צילום מסך
"לא כיף להיות זה שיורים בו חצי רעל". איגי ועתי/צילום מסך, רשת 13
עתי: "השגרה היא רכבת הרים מטורללת. אתה פתאום מרגיש שאתה צריך משהו שישלוף אותך מהשגרה הזו ויערבב את הקלפים מחדש"

באחד הפרקים האחרונים היו זוגות רבים שתקפו אתכם. ראו שמאוד נפגעתם.

איגי: "אף פעם לא נעים לשמוע שאנשים לא אוהבים אותך, מה עוד שזה מגיע מזוגות שחזרו למשחק ולפעמים גם אחרי המון זמן. עם טל ורועי, לדוגמא, לא היינו בקשר כמעט שנה ופתאום הם מתחילים לומר דברים לא נעימים עלינו. היינו סחוטים רגשית ואני בן אדם מאד רגיש. לכן היה לי מאוד קשה וזה היה יותר מדי בשבילי. בסיטואציה הזו חשבתי לעצמי למה בכלל הגעתי למשחק הזה. מי הם בכלל שיגידו את הדברים האלה עלי? הם לא חברים שלי, לא מכרים שלי, זה סתם היה כואב ולא נעים".

עתי: "ברור שזו הייתה הרמה להנחתה. זו הרי הייתה מניפולציה כדי לגרום לנו להתרגז. לא כיף להיות זה שיורים בו חצי רעל. עם כל אחד מהזוגות יש לנו מערכת יחסים מסוג מסוים ולכן כל זוג שדוקר אותך - זה הרבה יותר מהדקירה הזו, כי יש היסטוריה בינינו. למרות שאת היודע שזה שטויות בערימות, בסוף אתה בן אדם וזה פוגע בך".

מאיזה זוג הכי נפגעתם?

עתי: "מני ופרלה, למרות שהיום אנחנו חברים שלהם".

איגי: "הם היו צריכים לבחור מתוך שלושה זוגות. כל אחד כתב מה שהתאים לו באותו רגע".

עתי: "זה היה ברור במי הם יבחרו. זו הרי הייתה מניפולציה. מבחינתי הם עשו את הנזק כלפינו, אז למה לדקור שוב?"

איגי, אני מבין שהיה לך קשה מאוד להשתכנע להגיע לתכנית.

איגי: "לא רצינו ללכת לתכנית. במשך שנים קיבלנו הרבה הצעות מתכניות ריאליטי. כשקיבלנו את ההצעה מ'זוג מנצח VIP', זה היה כל כך מופרך כי במשך שמונה שנים גידלתי ילדים ולא יצאתי מהבית. זה היה כל כך מוזר לצאת לצילומים כי זו הייתה חופשה בלי הילדים בפעם הראשונה. מעבר לזה, שנה אחרי אפשר לומר שזה הדבר שעשה לנו הכי טוב בחיים. למדתי שם לשחרר. ממצב של לא לעזוב את הילדים ליום אחד הגענו למצב של לנסוע לחודשיים".

עתי: "הסיטואציה הזו הוציאה מאיגי כל כך הרבה עדינות, זה הדהים אותי. ידעתי שזה מה שיקרה וכל כך שמחתי שזה קרה. זה היה פשוט שווה הכול".

עתי, סיפרת למאץ' באחד הפרקים שהייתה לכם תקופה לא כל כך טובה לפני התכנית. מה קרה?

עתי: "זוג נשוי עשר שנים עם שני ילדים, עם כל מה שכרוך בזה. השגרה היא רכבת הרים מטורללת. אתה פתאום מרגיש שאתה צריך משהו שישלוף אותך מהשגרה הזו ויערבב את הקלפים מחדש. התכנית הזו נתנה לנו הרפתקה משותפת שהוציאה משנינו מה שהרבה זמן לא היה שם".

איגי ועתי. זוג מנצח, צילום מסך
איגי ועתי/צילום מסך, זוג מנצח
עתי: "עם כמה שיש לה פתיל קצר ושהיא אימפולסיבית, הצד השני של איגי הוא שהיא החברה הכי נאמנה וטובה. הלב שלה בחוץ"

עם מי נשארתם בקשר מהזוגות?

עתי: "עם איציק ולאורה, פרלה ומני ואביבה ויחיאל".

איגי: "אני מדברת כל יום עם אביבה. אני מתה עליה. יחיאל באה להתקין לי את מדיח הכלים השבוע מתישהו".

אם הייתי אומר לכם לפני שנה-שנתיים שבקרוב תהפכו להיות חברי נפש של ההורים של אורן חזן, מה הייתם אומרים?

עתי (צוחק): "אני חושב שזה מוכיח איך סטריאוטיפים שנמצאים לך בראש משתנים כשאתה פוגש את האנשים".

איגי: "כיף לי איתם, הם מצחיקים ואני ממש אוהבת אותם".

עתי, מה קרה לקשר שלך עם מאץ'? הייתם חברים טובים בתוך הבית.

עתי: "בבית זה היה אמיתי. מאץ' הוא באמת בן אדם רגיש מאד, הוא גם גבר שגדל על ברכי הפטריאכליה והמאצ'ואיזם והיה לו קשה להוציא רגש. בשיחות שניהלנו ראיתי שהוא בוכה. אבל אנחנו מאוד שונים באופן ובסגנון החיים אז לא יוצא לנו להיפגש".

מה התפקיד של כל אחד מכם במערכת היחסים?

איגי: "עתי הוא המבוגר האחראי, אחראי על המזון ואבא מושלם. אני ילדה נוספת בבית ואחראית על מצב רוח טוב, האכלת חתולים וכביסות".

עתי: "איגי היא גם היומן ואחראית על הלו"זים. היא המפקדת בלוגיסטיקה".

איגי: "כן, אבל אתה הרמטכ"ל".

עתי: "זה לא מסתדר שאת המפקדת ואני הרמטכ"ל. הרמטכ"ל הוא הרי המפקד".

איגי: "נכון".

עתי: "אני הרגוע והמרגיע ואיגי היא האש שצריך לנתב אותה".

היה רגע נוגע ללב בתכנית שהגנת עליה והסברת לזוגות שלאיגי יש פתיל קצר אבל צריך להכיר אותה כדי להתוודע לרגישות שלה.

עתי: "עם כמה שיש לה פתיל קצר ושהיא אימפולסיבית, הצד השני של איגי הוא שהיא החברה הכי נאמנה וטובה. הלב שלה בחוץ. היא נפגעת מהר, סולחת מהר, היא כוח בלתי ניתן לעצירה לטוב ולרע".

אני מניח שהיו תקופות שלא הצלחת להתמודד עם זה כמו שאתה מתמודד עם זה היום.

עתי: "בטח. זה היה גורם לנו לריב הרבה. אני הרי ההפך הגמור - שואף להרמוניה ולשקט. עד שתיווכנו על הפער הזה, לקח זמן. היום אני יודע לצפות סערה לפני שהיא מגיעה ואני יודע שיש לה סוף מהיר. היא גם יודעת לא להיגרר לדברים מסוימים ולשרוף את המועדון".

יחיאל אביבה חזן זוג מנצח. רשת
חברים טובים. יחיאל ואביבה חזן/רשת
איגי: "אני מרגישה שהייתי בזמן הכי טוב ועשיתי את הכי גדול שאפשר. הייתי זמרת השנה, הופעתי המון, קיבלתי את הההכרה שלי. אני יכולה למות בשקט"

לפני 26 שנה הוציאה איגי וקסמן את אלבומה הראשון והמעולה "אדום" שהפך את המדינה והנפיק להיטי ענק כמו "אין לי מה לומר לך", ו"תישא אותי לאישה". את האלבום הפיק המוזיקאי חמי רודנר, שהיה בעלה במשך ארבע שנים עד 1999. ב-1997 הוציאה את אלבומה השני "לא מחכה יותר לדוור" שכלל אף הוא כמה להיטים גדולים, ובראשם "לא מחכה יותר לדוור" ו-"בדרך למילווקי". את עתי שולברג הכירה ב-2012 לאחר שהשתתף בתכנית "האח הגדול". באותה שנה נולדה בתם הבכורה ושנה לאחר מכן נולד להם בן נוסף.

איגי, מה עם שירים חדשים?

איגי: "אני עובדת על כמה שירים במקביל ובקרוב אוציא אותם".

לא מבאס אותך שאנשים רוצים שתשירי רק את השירים הישנים ההם?

"זה האלבום שמגדיר אותי ואני ממש אוהבת את השירים שלו. מאז הוצאתי עוד 5 אלבומים אבל תמיד אנשים רוצים שאשיר את השירים מהאלבום הזה. זה לא מבאס אותי כי גם שאני הולכת לראות את ניק קייב, אני רוצה לשמוע את הלהיטים. מוזיקה זה נוסטלגיה".

אין בך תסכול מכך שלא הצלחת לשחזר את ההצלחה ההיא?

"לא, אני מרגישה שהייתי בזמן הכי טוב ועשיתי את הכי גדול שאפשר. הייתי זמרת השנה, הופעתי המון, קיבלתי את הההכרה שלי. אני יכולה למות בשקט. בדיוק בגלל זה אני לא בלחץ. אני עושה מוזיקה שאני חושבת שהיא טובה. אני לא בתחרות עם אף אחד".

איזו מוזיקה את אוהבת לשמוע?

"נטע ברזילי מגניבה, נגה ארז מהממת, וכמובן גם חמי רודנר, יהלי סובול וכו'. בחו"ל אני אוהבת את דואה ליפה ודה-וויקנד. אבל בבית אנחנו שומעים 88FM והילדים שלי אפילו יודעים מי זה ניק קייב".

איך היחסים שלך עם חמי רודנר?

"מעולים. הוא חבר טוב. בכל זאת עברו 30 שנה. אנחנו נפגשים לקפה לפעמים, מדברים בטלפון, מאוד מכבדים אחד את השנייה".

עתי, התחלת באח הגדול. עכשיו אתה בזוג מנצח. זה נראה שאתה נמשך לתעשיית הבידור.

עתי: "תמיד הייתי נורא דואלי לגבי העולמות האלה. מצד אחד אני לא אדם מוקצן. אני אדם מופנם וביישן. לעומת זאת, אם לא הייתי אוהב את עולמות הטלוויזיה והבידור, כנראה שלא הייתי ניגש אליהם בכלל. יש לי פלרטוט עם עולם הבמה. אני אוהב להופיע, לשחק, לשיר ולעשות כיף ושטויות. אין לי בעיה לחשוף את עצמי ושיצלמו אותי. בעשור מאז האח הגדול השתניתי מאוד. אני הרבה יותר בוגר ומפוכח כיום. באח הגדול היה לי מאוד קשוח. הרגשתי מותקף הרבה פעמים, פיתחתי חרדות ועכשיו הרגשתי שזה הזמן הנכון לריאליטי נוסף. גם מבחינת קריירה, גם מבחינת זוגיות וגם מבחינת כסף. לגבי העתיד אני לא פוסל שום דבר. אם יהיה משהו שיבוא לי טוב ואתחבר אליו - לא אפסול כלום".

יש משהו שמושך אותך במיוחד?

"יש דברים נקודתיים שאני אוהב ואני טוב בהם. דבר ראשון, דיבוב של סרטים. אני ממש מכור לזה. דבר שני, הנחיה יכולה לשבת לי ממש טוב".

אתה מתחרט שהלכת לאח הגדול?

"לא. ממש לא. אני לא מתחרט על כלום. האח הגדול זה עוד חוויה מעצבת במסע החיים. אגב, אילולא האח הגדול - כנראה לא הייתי מכיר את איגי. עם כל הקושי שהיה לי, למדתי על עצמי הרבה. זה נתן לי פרספקטיבה על עצמי".

מה הדבר המרכזי שתקחו מ"זוג מנצח VIP"?

איגי: "זו הייתה חוויה מטורפת, מעצימה ומחזקת. מבחינתי אנחנו זוג מנצח כי בבית אנחנו זוג מנצח. זה הכי חשוב. כיף לנו בבית. אני ממש שמחה שעשינו את זה".

עתי: "קיבלנו המון בתור זוג. נפתחו צ'אקרות שהיו רדומות. גיליתי אצל איגי כוחות אחרים והכול מוערך יותר עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully