וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגע מסוים, גמר "זוג מנצח VIP" הזכיר יום גיבוש עלוב במוקד שירות לקוחות

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 8:46

הזוגות שהעפילו לגמר "זוג מנצח VIP" (רשת 13) שהתקיים אתמול היו מוצלחים ומעניינים (אנחנו מתכוונים בעיקר אליך, לאורה), אבל למרות זאת צפייה בשני פרקי הגמר גרמה לנו לתחושת מבוכה בזכות ערכי חפיפניקיות ורישול

"זוג מנצח", משימת גלגל בגמר/רשת 13

צפייה בשני פרקי הגמר של "זוג מנצח VIP" גרמה לי לתחושה מוזרה של צחוק ומבוכה. כשניסיתי להיזכר מתי בפעם האחרונה טלוויזיה ישראלית גרמה לי להרגיש כך, הדבר הראשון שעלה לי לראש הוא אותו סרטון של עינת שרוף נחנקת ממנת שווארמה בשוק מחנה יהודה (כן, אנחנו המכורים יודעים שלא מדובר בבורקס). בדומה לקטע הזה שהפך לויראלי בטירוף בזכות שילוב בין ההומור של שרוף והחפיפניקיות של ההפקה, גם מ"זוג מנצח VIP" היה קשה לעיתים להוריד את העיניים אך ממש לא מהסיבות הנכונות.

אמש הסתיימה העונה השלישית של תוכנית הריאליטי, הראשונה ששודרה בערוץ רשת 13 מאז המיזוג עם ערוץ עשר בו שודרו שתי העונות הקודמות. מתוך רצון לשדרג את העונה החדשה הוסיפו בהפקה את אנה ארונוב כמנחה לצד איתי תורג'מן, שניהם הרי בוגרי ריאליטי ומערכת יחסים, ובכך הפכו את התכנית ל"הנוקמים" של הסלבס מדרג הביניים. אחרי שהתחילו את צילומי העונה בברזיל, הקורונה אילצה את ההפקה להחזיר את הזוגות לישראל כך שפרקי הגמר צולמו בווילה בישראל. אמרתי וילה? דמיינו בבקשה את הבית שאתם לוקחים עם החבר'ה לחגוג מסיבת רווקים ולא לוקיישן שנלקח מתוך קליפ של דרייק. כי אם יש משהו אחד שבלט בגמר הזה, כמו בעונה כולה, אלה ערכי ההפקה הלא גבוהים (ואני עוד מפרגן כאן).

זוג מנצח VIP. רשת 13, צילום מסך
הנוקמים. איתי ואנה/צילום מסך, רשת 13

איציק ולאורה, איגי ועתי ואדל ומאצ' - שלושת הזוגות שהגיעו לגמר, הם ללא ספק הליהוקים היותר מוצלחים של העונה. רובם ככולם בוגרים של ריאליטי אחד לפחות, אבל הם עוד מתקרבים להגדרה VIP, בשונה מכמה זוגות אחרים שההימצאות שלהם על המסך גרמה לי למלמל לעצמי: "טוב, היום כל פיצרייה שכונתית קוראת לעצמה VIP". רגע לפני שהקהל בבית הצביע לזוג המנצח שזכה בסכום הכסף שצבר במהלך העונה, נותרה משימה אחת אחרונה בפני הפיינליסטים שקבעה מי יהיו שני הזוגות שיעלו להצבעה.

המשימה הזאת, ששודרה במשך פרק שלם שנמתח על פני יותר משישים דקות והרגישה כאילו בקושי נערכה, הזכירה לי את הטלוויזיה הישראלית שעשו כאן לפני עשרים שנה. הזוגות היו צריכים לנווט יחד גלגל ענק לאורך מסלול מכשולים, לאסוף לבבות צפים ב"אגם" כאשר הם משיטים סאפ ולבסוף לשמור על שיווי משקל כאשר כל אחד מהם עומד על חצי לב והם אוחזים יחד בתיק כבד. נשמע לכם קצת חפיפניקי? לא מכובד מספיק לאירוע גמר? אל דאגה, בהפקה דאגו לאבוקות צבעוניות שיבערו ברקע ויזכירו לכולם את המעמד. רגע של רצינות, קשה לתאר כמה זול נראה הפרק הזה שהזכיר לי ימי כיף שלקחו אותי אליהם בתקופה בה עבדתי במוקד שירות לקוחות. מעולם לא חשבתי שפעילויות הגיבוש האלה ראויות לשידור בטלוויזיה (ועוד בפריים טיים של ערוץ מוביל) וגם התוספת של אדל בספלוב לא גרמה לי לשנות את דעתי.

עוד בוואלה!

אחרי שניצחו את איגי ועתי: אדל ומאצ' זכו בגמר "זוג מנצח VIP"

לכתבה המלאה
זוג מנצח VIP. רשת 13, צילום מסך
יום גיבוש. אדל ומאצ'/צילום מסך, רשת 13

היו גם דברים טובים ב"זוג מנצח", אמנם מעט אבל היו. כתחרות העוסקת במערכות יחסים, המשימות הן כנראה החלק השולי בפורמט, ככזאת העונה הביאה מספר מודלים מעניינים של זוגיות. בראשם איגי וקסמן ועתי שולברג, היא - גיבורת רוק ישראלית, הוא - בוגר ריאליטי שלקח את המסלול הפחות צפוי בחיים, ביחד - הורים לשניים שמערערים על הרבה סטריאוטיפים שהיו לנו לגבי מערכות יחסים. במקרה שלהם פער הגילאים (איגי מבוגרת מעתי ב-12 שנים) גורם לסביבה להרים גבות, כי הרי הורגלנו לחשוב שפערים כאלה עובדים רק כאשר הגבר הוא זה שמבוגר. ביחסים ביניהם, איגי היא זאת שמתווה את הדרך ועתי הוא הזרוע הביצועית (בהכללה גסה), והם השתקפו מהמסך כמלאי חמלה, הכלה ואהבה ואולי יהפכו אותם למודל עבור זוגות נוספים.

במפתיע ומהצד השני של פער הגילאים, גם איציק זוהר ולאורה לנטינו היו זוג מקסים למדי. כל כך מקסים עד שהצעת הנישואים שלו גרמה לי להתרגש ולא להתכווץ באי נוחות כמו שקורה לי בדרך כלל במעמדים מסוג זה. כמו כל קו עלילה טוב, גם הסיפור של איציק ולאורה עסק בהתמוטטות מול סטיגמות, הוא עם העבר הבעייתי שלו הכולל הסתבכויות עם הימורים והיא עם הסטריאוטיפ של הצעירה היפה שנכנסת לזוגיות עם גבר מבוגר ממנה בהרבה. אין ספק שלאורה התגלתה כחצי החד יותר בצמד, עם יכולת תפיסת שפה מעוררת קנאה, אפס גועל ממאכלים מעוררי הקאה וכושר גופני שמתאים לליגת העל. אם יש בעונה כולה מתמודדת שהייתי שמח לראות בריאליטי ישראלי נוסף זאת ללא ספק לאורה.

זוג מנצח VIP. רשת 13, צילום מסך
מודלים של זוגיות. אדל ומאצ', איגי ועתי/צילום מסך, רשת 13

חציו השני של הגמר היה שילוב בין פרק איחוד, אליו הגיעו כל הזוגות מלבד בן זיני וטיילור מלכוב שנפרדו מאז וכרגע מתקשרים זה עם זה דרך אייטמים לא מחמיאים במדורי הרכילות, והכרזה על הזוג הזוכה. קשה לומר שרצף הקליפים המסכמים את המסע של כל זוג היה טלוויזיה מעניינת, אך בכל זאת היה נחמד לראות (שוב) את טל גלבוע מתנהגת בגסות לכל הנוכחים ועדיין לא מצליחה להבין מדוע היא מעוררת כל כך הרבה אנטגוניזם. רמז: זו לא הטבעונות, לא, גם לא החברות עם משפחת נתניהו, בסך הכול רמות לא הגיוניות של אגרסיביות. כצפוי אדל בספלוב (אולי שיאנית הריאליטי בישראל) ומאצ' זכו בפרס הגדול של כחצי מיליון שקלים. הסטטיסטיקה מלמדת ששני הזוגות הקודמים שזכו בתוכנית - אליאב אוזן ודנית גרינברג וג'קי וישראל אזולאי, סיימו את המסלול שלהם ברבנות, כך שנותר לאחל לאדל ומאצ' שידעו לשמור לא רק על הכסף אלא גם על היחסים. ולנו הצופים אפשר רק לאחל שזאת הייתה העונה האחרונה של הפורמט, תודה על מה שהיה, הגיע הזמן להמשיך הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully