וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש מאחורי הסרטון הוויראלי "עזבו את בריטני במנוחה!" מגיב על האירועים

28.6.2021 / 10:43

כריס קרוקר, שהיה נער כשפרסם ב-2007 את הווידאו האמוציונלי שבמסגרתו קרא לעולם להפסיק להשתלח בבריטני ספירס, מדבר לראשונה על האירועים האחרונים בעניינה. "אני כל כך שמח שאף אחד כבר לא צריך לדבר בשמה", אמר

מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/רויטרס

ב-2007 הפך הנער כריס קרוקר לוויראלי אחרי שהעלה ליוטיוב סרטון אמוציונלי שבו הגן בדמעות על בריטני ספירס, שזכתה באותה עת ליחס נורא מהתקשורת בשל התנהגותה הקיצונית. עכשיו, לנוכח ההתפתחויות האחרונות בעניינה של ספירס, הוא משתף את דעתו.

כזכור, לפני מספר ימים חשפה הזמרת לראשונה בפני בית המשפט ובפני העולם את האמת על האפוטרופסות ששולטת בכל היבט בחייה ובכל נכסיה מזה 13 שנים. ספירס כינתה את האפוטרופסות פוגענית, הודתה ששיקרה לעולם כשאמרה שהיא בסדר במסגרת הפוסטים שלה ברשתות החברתיות, וייחלה שתוכל לתבוע את משפחתה על כל מה שעוללו לה.

לדברי ספירס היא אושפזה בניגוד לרצונה ונאלצת ליטול תרופות שגורמות לה להרגיש שיכורה, אולצה לעבוד גם כשלא רצתה וכשלא הרגישה טוב, ונכפה עליה להשתתף בטיפול פסיכולוגי לעיני הפפראצי במקום בפרטיות ביתה. כמו כן חשפה כי האפוטרופסות לא מאפשרת לה להתחתן עם בן זוגה ולקבוע פגישה להסרת המתקן התוך-רחמי שלה כדי שתוכל ללדת. ספירס הדגישה שוב ושוב שהיא רוצה שהאפוטרופסות תסתיים, ולהחזיר שליטה על כספיה ועל חייה.

עדותה של כוכבת הפופ איששה את הטענות של תנועת "שחררו את בריטני", שכבר שנים קוראת להפסיק את האפוטרופסות. התנועה קיבלה רוח גבית עם הסרט התיעודי של הניו יורק טיימס "לשחרר את בריטני ספירס", שהפנה זרקור אל האופן המיזוגני והלעגני שבו התקשורת של שנות האלפיים דיווחה ותיעדה את התמוטטות העצבים של ספירס. בהתאם, גם הסרטון שצילם בשעתו קרוקר נראה כיום באור אחר, אחרי שבעבר זכה לקיתונות של לעג ומתקפות הומופוביות.

קרוקר פרסם סרטון בטיקטוק ובו סיפר שנשאל לדעתו על ההתפתחויות האחרונות, והדגיש כי הדבר החשוב הוא לא מה שיש לו לומר בעניין, אלא מה שיש לבריטני ספירס לומר: "אני לא מרגיש שזה המקום שלי לדבר על זה. אני מרגיש שהיום הזה עוסק ביכולת של בריטני להישמע ובמה שהיא רוצה להגיד, ובכך שהיא מקבלת את החופש ואת האושר שלה בחזרה... זה קולה של בריטני שנשמע, ועל זה אני כל כך שמח, שאף אחד לא צריך לדבר בשמה".

עוד בוואלה!

בריטני ספירס לבית המשפט: "אני בטראומה, אבא שלי צריך להיות בכלא"

לכתבה המלאה

בסרטון נוסף באינסטגרם הרחיב קרוקר וסיפר על ההשלכות אחרי הסרטון המקורי שלו, שהובילו להתקפות נגדו, אפילו בתוך הקהילה הלהט"בית. בנוסף, קרוקר קרא תיגר על הרעיון שהוא תמיד צדק בנוגע לספירס.

"אין קשר בין מה שקורה עכשיו לבין אם צדקתי או אם פרז הילטון טעה באותה תקופה", אמר. "כולנו עשינו טעויות בנושא הזה... השורה התחתונה עכשיו, אני מקווה, היא שעכשיו כחברה כולנו יכולים להיות מודעים למקום שבו הדברים נמצאים, וזה מה שחשוב. לא לנסות להריע רטרואקטיבית או לרדוף אנשים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully