וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהודח, קלטנו כמה רועי הוא בסך הכול ילד שבור שרוצה אהבה

22.7.2021 / 8:46

אם אנשים מגיעים לאח הגדול כדי לשנות תדמית ולהסתכן בחשיפה אמיתית עבור אהבה אמיתית, נראה שרועי הגיע רעב לאהבה ובשל לשינוי, אחרי שלגמרי מאס בדרך הישנה, וחבל שדרכו הסתיימה אתמול

טיטי ורומי, "האח הגדול" קיץ 2021/רשת 13

היה פרק טעון, שהתחיל עם העוגה. והאגוזים. וכדורי התמרים. וציפי. ומאיה. וכן ביקשת אגוז ולא ביקשת אגוז. ואור שפיץ דומעת לתוך קלתית אגוזים. מזל שיש את תמיר שתמיד יודע מתי לבוא ולגמור הכל סופית, שפתח את המקרר והפיל את העוגה על הרצפה, מה שפורש על הרבנית ציפי כ"מסר מבורא עולם. מאד פשוט". בעיקרון השריטה המשיחית שלה מביאה לי עצבים, אבל יש מצב שהפעם השעון המקולקל הראה את השעה הנכונה. מעולם לא ספגה עוגה כל כך הרבה אנרגיה שלילית בכל כך מעט זמן, ובטוח מישהו היה חוטף שלשולים או הרעלת אגוזים. כנראה רומי, עם המזל שלה.

ילדה מסכנה. מיד אחרי שפורסמה רשימת ההדחה היא נכנסה להתקף חרדה והלכה לרעוד בפינת העישון, רועי ניסה לנחם אותה אבל כמויות הבוטוקס שיש לו במצח מבלבלות מאד, ורומי הגיבה כאילו הוא בא לגבות ממנה פרוטקשן. מצבה החמיר והיא עברה לרעוד במיטה, תוך שהיא מייללת תמרורים. בנתיים, ביקום מקביל, דנה רון דופקת צ'ייסרים של וודקה בחצר, ועומר מנסה לברר אם רומי גבוהה יותר מברקובר (כן, בראש), כשלמעשה הוא תוהה מה יעשה אם יקרה משהו ביניהם, כי הוא מת להתחיל איתה בעצמו.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
כמה אפשר לרדת רק עליה. דנה/צילום מסך, רשת 13

האמת היא שמבין חמשת המועמדים אני הכי פחות בעניין של אייל ברקובר. אולי יש לי דעות קדומות על אנשים שהעיסוק שלהם הוא התנפחות אובססיבית וצילום סלפי, אבל גם לא הועיל התרגיל שעשה כדי לעזור לו "לבחור" בין אור שפיץ לרומי גיאור - ללכת למיטה לראות מי תבוא אליו ראשונה, משל היה כארון על גדות הסטיקס, ולמרות שאור באה אליו, לבחור את רומי, כי כנראה המבחן היה מי לא לא תבוא ותאפשר לו לרדוף. וגם כי היא יותר כוסית. פאתט. מצד שני, אם ברקובר היה יוצא, האופציה למשולש רומנטי כנראה הייתה נעלמת יחד איתו, מה שהיה מקשה עלי את העבודה. כמה אפשר לרדת על אורן חזן ודנה רון.

תכל'ס, הסיכוי שרומי תישאר פנויה הוא עצום, כי קשה לי להאמין שמובים נושנים מהאייטיז עובדים עליה: "גם כשאת בוכה את יפה", מתפייט מיסטר מיס פרו על כוס יין נתזים. "אני ואת באש ובמים" הוא מבטיח, כמו שהבטיח בוודאי גם להיא שפגש במועדון ומחכה לו בחוץ כשהיא דוחפת פחמימות מול ערוץ 26. אבל הכל ספקולציות. עד שברקובר ועומר יריבו על רומי, וההפקה תכניס לבית את החברה של עומר בכניסה השניה, נסתפק במה שיש - משימת זוגות שהקדימה את זמנה כי מי מכיר שם מישהו בכלל.

במקום לשאול אותם ישירות, מבקשים מהם לקרוא את מחשבותיו של בן הזוג, והם קונים את הטריק הזול שנועד לשחרר חרצובות לשון ביישניות של תחילת עונה - יותר קל להגיד דברים בשם מישהו אחר, אבל להפקה זה לא משנה כי העיקר בסוף חוטפים את הכעס והעלבונות באותה המידה, ומי שממציא את המשימות יודע את זה יופי.

עוד בוואלה!

לא סתם עדי אשכנזי הגיעה למעמד שלה: היא פשוט קורעת מצחוק

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
הכי מעצבן. חזן/צילום מסך, רשת 13

שאלת החימום היא מי הדייר הכי מרגש. ג'קו ותמיר. משעמם. מי המודח הראשון - הרוב ענו רומי והשאר התחלקו בין רועי לציפי. כנראה שהמנטרה של הרמוניה מושלמת עובדת פחות טוב ממה שציפתה כשישבה עם בת הזוג בבית ותכננה איך תשבור את הפורמט על ידי הפצת אהבת חינם. מכאן השאלות הפכו להיות מעליבות.

מי הכי מעצבן? קל. אורן חזן נבחר ברוב קולות, דנה מנצלת את ההזדמנות להיכנס בו וחזן לא נשאר חייב ורומז שהיא קשישה שכחנית - העלבון המועדף על נציגי הגבריות הרעילה כלפי נשים שעברו את הארבעים ועדיין מעזות להסתובב בחוץ. כששואלים מי הדייר הכי צבוע, חצי מהדיירים מחליטים לא להסתכן וטוענים שאף אחד לא צבוע בבית. תמיר מקריב עצמו כשה לעולה וכותב את עצמו, ציפי כותבת "ציפי" ונעמדת בהבעה עילאית ומתנשאת כמו שלימדו אותה במרכז לקבלה, וג'קו, הידוע כגלגולו של ישוע, לא כותב מאום.

מי הכי חנפן? דנה מכריזה מאיה, ג'קו טוען אורן, טיטי אומרת רועי, ומירי שוב מתחילה לחפור על הפשוטה ועל אולגה ד'. זה כבר שובר את רועי, שמתפרק בחדר האח, ובאופן אירוני, שנייה לפני שהודח ראשון מהבית, גורם לי להתחבר אליו לראשונה. אם אנשים מגיעים לאח הגדול כדי לשנות תדמית ולהסתכן בחשיפה אמיתית עבור אהבה אמיתית, נראה שרועי הגיע רעב לאהבה ובשל לשינוי, אחרי שלגמרי מאס בדרך הישנה, וחבל שדרכו הסתיימה כאן.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
התחברנו אליו, שניה לפני. לולו/צילום מסך, רשת 13

הרי מה כולנו רוצים? אהבה - מישהו שמקבל אותך עם כל השיט ועדיין נמצא שם ללא תנאי, כמו שאמור להיות עם אמא ואבא. אמנם כל ההורים רוצים להיות כאלה שמספקים אהבה ללא תנאי, אבל הפניית גב אקראית של אם ברגע הלא נכון יכולה להיחרט אצל ילד כטראומת נטישה, וככה רובנו הופכים מבוגרים רעבים שממשיכים לחפש אהבה הורית אצל חברים ובני זוג, מחווטים להשלים במערכות היחסים הבוגרות את מה שחסר מהילדות. אולי זו הסיבה שרוב האהבות נגמרות ורוב מערכות היחסים נכשלות.

ברגעים האלה של השיחה היה מאד ברור שבסך הכל מדובר בילד שבור לב של אמא, שמוכן להסתפק אפילו ב-50 אחוז מהאהבה שעומר מקבל מהנשים בבית. העיניים שלו מתמלאות דמעות, ופתאום אפשר לראות כמה הלעגנות הצינית היא שריון, ש"נשים פשוטות" זו מגננה, ושכל הסיפור היה אי הבנה אחת גדולה. כשאמר "פשוטות" הוא התכוון לבסיסיות, יענו בייסיק ביץ' - סלנג לאישה נטולת סטייל שלא מבינה עניין, בהומואית שוטפת. כנראה שעבור מירי המילה הזאת טומנת בחובה משמעות אחרת ומכאיבה, ומתכתבת עם דלות וחוסר עידון.

המשימה משאירה את הבית מפורק. אור שפיץ משכשכת רגליה בבריכה בשמלת כלה ואייליינר בלוק של בובה שבורה, דנה רון בשמלת כלה מטונפת וחלוק, שרועה על גבה על רצפת חדר האמבטיה. רועי מצטרף אליה אחרי שסיים לבכות במיטה, ודנה מסבירה לו שנעשה לו עוול מתמשך. זה אולי נכון, ואולי מנחם, אבל ממש לא פתרון. אנשים לא עושים עוולות כי בא להם, אלא כי כנראה משהו מתפספס בתרגום, ואם אתה לא מובן לסביבתך באופן עקבי במשך שנים, כנראה שצריך לתקן את הדרך שבה אתה משדר את עצמך החוצה. אם אחד אומר לך שאתה שיכור, תמשיך לשתות. אם שניים אומרים שאתה שיכור, תמשיך לשתות. אם כולם טוענים שאתה שיכור, תשתה איזה קפה שחור, מה אכפת לך.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully