וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד כאפות חולה פרסום קיצוני: לא יעזרו כל הפרובוקציות, אורן חזן הוא דייר מיותר

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 7:42

אורן חזן לא הביא טיפת עניין לעונה הזאת. הוא דייר מיותר, וגם אם ימשיך להמציא פרובוקציות עד שעיניו יתגלגלו בחוריהן הוא לא יהפוך למעניין. הנוכחות שלו מוזילה את העונה, ומחבלת בדינמיקות הפוטנציאליות של הדיירים כי כולם כל הזמן עסוקים בהדיפת הרעילות שלו

אורן חזן, האח הגדול/צילום: רשת 13

בעונה הזאת של האח הגדול נתתי לעצמי משימה מנטלית, והיא - למצוא משהו לחבב באורן חזן. למה עשיתי את זה? כי לשנוא אותו זו לא חוכמה, ואני אוהבת אתגרים. בינתיים אני נכשלת כישלון חרוץ. האיש פשוט מעלה לי את הסעיף בשניה שהוא מופיע על המסך, ובנוסף גם אין בו שום אלמנט שמאלחש את חווית הצפייה, החל מההתנהגות וכלה במפתח הלסת. לא יודעת מה הבעיה שלו, באמת, לא מצליחה לאבחן אם זו טיפשות קיצונית, בעיה בתפיסת המציאות או שהוא כל כך ילד כאפות שמנסה להיות מקובל שהוא פשוט אימץ לעצמו את ההתרסה כדרך חיים, ובלבד שלא ייבלע ברקע או ייראה חלש.

הוא יכול היה להיות מהאנשים המעצבנים שמשאירים אותם כי הם מייצרים עניין, אבל הוא אפילו לא עונה על הקריטריון הזה. הוא פשוט סתם איש מרגיז שמדי פעם נדחף לפריים, עושה סלפי עם טראמפ ורב עם השאר. יש לי חדשות בשבילכם, הפקת האח הגדול - לא כל ריב יכול להיחשב אקשן, ואורן חזן לא הביא טיפת עניין לעונה הזאת, או לעונה הקודמת שבה התארח. הוא דייר מיותר, וגם אם ימשיך להמציא פרובוקציות עד שעיניו יתגלגלו בחוריהן הוא לא יהפוך למעניין. הנוכחות שלו מוזילה את העונה, ומחבלת בדינמיקות הפוטנציאליות של הדיירים כי כולם כל הזמן עסוקים בהדיפת הרעילות שלו, שמסאבת את האווירה בבית באופן עקבי.

האח הגדול אורן חזן. רשת 13, צילום מסך
מסאב את האווירה. אורן חזן/צילום מסך, רשת 13

כאילו לא סבלנו מספיק, אמש הוקדש פרק שלם למעללי אורן חזן, שבמהלך כל השבת, בין קריאה בסידור לזמירות שירי שבת, הקפיד להנכיח את עצמו בכל שיחה בבית, שחלילה לא נשכח שהוא קיים. השיחה הראשונה הייתה בין מירי שסיפרה לבנות סיפור על דוגמנית שפגשה במסיבה, שהתיידדה איתה ורקדה איתה ועם חברותיה, אבל ברגע שהיא ואלין הלכו לשירותים, התחילה עם בעלה, שסיפר את זה לאשתו אחר כך. מה עשתה מירי? מצאה את אותה בחורה באינסטגרם, וכתבה לה משהו שהיא מכנה "תגובה קשה", אבל מהיכרות איתה זו בטח נזיפה מנומסת בפרטי על זה שאישה לאישה מלכה וכמה לא יפה מה שעשתה.

סתם סיפור. אנקדוטה. אבל לרוע המזל האיש המרגיז ביקום היה שם, שמע אותו, ועשה את מה שעושים אנשים כמוהו - לא הגיב עניינית באותו רגע, אלא שמר את המידע לשימוש במועד מאוחר יותר. ואז העלה אותו לכאורה כמשל פילוסופי לשבת: "אני לא רואה את רינת כותבת תגובה באינסטגרם למישהי שהתחילה או פלירטטה איתי, אני חושב שזה הכי נמוך", הוא אומר, בלי קשר לכלום, כאילו שמישהי שבחרה אותו כגבר של חייה היא דוגמה סבירה למשהו. מירי קולטת מיד שהעקיצה מכוונת אליה ואומרת לו, פגועה: "להגיד לרדת נמוך זה לנסות לפגוע בי". על זה הוא עונה לה בזלזול "אל תחשבי שהכל סובב סביבך". "אבל... אבל זה הסיפור שלי" היא פולטת בחוסר אונים, ואז עושה את מה שהיא תמיד עושה - חווה התמוטטות נפשית והולכת לבכות בארון.

יותר מאוחר, כנראה כי עברה איזה חצי שעה בלי שמישהו שם לב אליו, הוא התערב בעוד שיחה, הפעם בין מאיה לעומר, שדיברו על עשרת הדיברות. "חשוב שאנשים ילמדו את זה", מאיה אומרת, והוא עונה לה בלי שמישהו שאל: "הכל חשוב, לא רק עשרת הדברות". מה שקרה עכשיו, קרה די מהר, והייתי צריכה לראות את הקטע פעמיים כדי להבין מה הדליק אותה כל כך - והאמת? היא סתם התנפלה עליו באגרסיביות לא קשורה לכלום, וחזן, שלא מבין מה היא רוצה מחייו, עונה לה בילדותיות אופיינית "תסתובבי, תסתובבי לכלים" - טעות חמורה באקלים החברתי של ימינו, במיוחד אם אתה גבר והיא עומדת ליד כיור. ואכן, מאיה עשתה מזה מטעמים על אש ההאשמות, כשהמילה "אישה" משמשת לה חומר בעירה בלתי מתכלה.

עוד בוואלה!

לנדנד בדייט על סקס זה לא לעניין. בטח כשזה מול כל המדינה ב"חתונמי"

לכתבה המלאה
האח הגדול מאיה בצלאל. רשת 13, צילום מסך
מטעמים. מאיה בצלאל/צילום מסך, רשת 13

אבל הוא לא לומד, ושוב התערב בשיחה בין מאיה לעומר, הפעם על ז'קט שקראה לו ז'קט אה-לה נגה ארז. "אה, זו הזמרת שטינפה על ישראל בעולם ותמכה ב-BDS. היא לא רלוונטית", הוא מתפרץ לדלת פתוחה. מאיה אמרה: "הוא מפחד מההדחה אז הוא משתמש באמצעים הכי זולים כדי לגנוב דעת קהל. אתה עלוב, אורן חזן, שחרר ממני". והוא: "לא הייתי מצפה למשהו אחר ממצביעת שמאל" (שלפני שניה הייתה החברה הכי קרובה שלך בבית, בל נשכח). האירוע הזה נגמר בזה שמאיה בכתה בחדר האח כי היא התאכזבה שנתנה בו אמון ובלה בלה בלה. אמרתי לכם שזה משעמם.

לא רק שלא מצאתי מה לחבב בו, גם כשהוא לא אשם אני לא מצליחה להיות בעדו. אני רואה שנעשה לו עוול, אבל אין לי שום אינסטינקט לרצות לתקן אותו או להציל את הצד הנפגע. להיפך - מתחשק לי להצטרף לסקילה של בן הכלאיים המוזר הזה, לירן חולצה אפורה של הפוליטיקה, תרכובת של פוליטיקאי סוג ג' וסלב וונאבי סוג ז', מאלה שרודפים אחרי כל הזדמנות צילום, והולכים לכל אירוע קיקיוני שהם מוזמנים אליו. ולצורך איזו מטרה, לא ברור לי. המדינאי שבו לא משכנע אותי, ואולי אני מיושנת, אבל נראה לי שאיש עם אידיאולוגיה אמיתית וכל כך הרבה אהבת ארץ כמו שהוא מתיימר להיות, לא ילך לתוכנית כמו האח הגדול וינסה לבלוט בכל מחיר. אז אני חייבת להסיק שהמטרה שלו היא להפוך לאדם מפורסם, ויהי מה, ולא משנה באיזו דרך, תחת איזו אצטלה, וכמה מכבודו העצמי הוא מאבד בדרך, ואחר כך הוא עוד שואל בתמיהה אמיתית: "איך הפכתי להיות האיש הרע של הבית?"
.
ובכל זאת, דנה רון היא זו שהודחה, והשאירה לנו את אורן חזן בפורמט אפילו יותר מעצבן מהרגיל - מבסוט על עצמו, מרוצה מתפקודו, ומשוכנע שאלוהים לצידו ושהאנשים בבית רואים את הלב הטוב שלו. לא, לא ממש, אחויה. הסיבה היחידה שבגללה אתה עדיין בבית היא טכנית, ומי שאשם בתקלה הם השמאלנים, החארות המתנשאים האלה, שלא מודים שהם צופים באח הגדול ומרוב בושה פשוט לא נאה להם להצביע בהדחות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully