וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק רומן בין טיטי לג'קו יכול להציל את העונה הזאת. ועל הדרך גם את החיים של ג'קו

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 9:37

איזה כיף לג'קו שטיטי חזרה, הא? איזו התרגשות, כמה דמעות, כאילו הם זוג שהופרד בשואה למחנות שונים ונפגשו שוב כשבעלות הברית ניצחו. ואיך בדיוק טיטי מועמדת להדחה? מי העמיד אותה? ולמה? בכל מקרה, קבלו את ההימור שלנו למודח/ת הבא/ה מבית האח הגדול

אורן חזן, האח הגדול/צילום: רשת 13

אפצח במחמאות מספר - הסניקרס של לירון וייצמן הם שינוי משובב נפש - באמת שכבר כאב הלב לראות אותה עומדת על העקבים האיומים האלה ובבגדים לא נוחים בכל מזג אוויר, ליד גיא, שנראה שיא הנינוחות. היה בזה משהו סקסיסטי ומרגיז, ובאמת שהגיע הזמן שדמות האישה בטלוויזיה תעבור מייק-אובר ושיפנימו שאישה יכולה להיות עוד כמה דברים חוץ מכוסית, וכוסית יכולה להיות כזו גם בלי התלבושת האחידה של האיפור הכבד, העקבים, הבגדים הצמודים והפוש-אפ.

דבר שני, איזה יופי שיש מחר הדחה. עושה אותי אופטימית לראות את הדיירים הולכים ומתמעטים, ואת העונה הזאת הולכת ומסתיימת, כי משהו שם הפעם לא מתחבר, ואתם יודעים את מי אני מאשימה. כן, כן, את האיש שהקדשתי טור שלם להשחרתו - אורן חזן. הסברתי למה - אני מנסה למצוא בו משהו אחד חיובי, אבל ללא הצלחה, וראיתי כמה תגובות זועמות של אנשים שטוענים שהמרמור שלי מדבר, ושעשיתי לחזן רצח אופי, ושזו בושה וחרפה. אז אני רוצה לענות לכם, חמודים.

המרמור בהחלט קיים, והוא באמת לא סותם - אבל חשוב לי להבהיר - זה שאני מרירה לא אומר שאני טועה, ומצטערת מאד, אבל לאורן חזן אי אפשר לעשות רצח אופי. האופי שלו הגיע שחוט מראש. אחרי הפרק של אמש אני סגורה על זה שהוא איש בלתי נסבל ואני ממש מקווה שהפעם הוא יודח, כי כל פעם כשאני רואה אותו בא לי לתקוע לעצמי מזלג בעין. אני לא היחידה - אין בן אדם אחד בבית האח הגדול שמצליח להסתדר איתו חלק. הנודניק הזה כל כך אוהב לריב שאם כולם יפסיקו לדבר איתו, תוך יומיים הוא מגיע למצב-טום-הנקס-על-אי-בודד-עם-כדורסל ונהיה צ'ילבה של אהוד הארנב.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
נבהל בקלות. תמיר/צילום מסך, רשת 13

אהוד הוא כמובן הארנב ממשימת הקרקס, שבה עומר נבחר לקוסם על ידי מאיה. היא רואה בו קסם, ואני לגמרי מבינה. יש בו משהו שובה לב - אולי זה השילוב בין המראה המסוקס למשקפי הראייה של החננות, או עדינות הנפש שגורמת לו לחטוף בחילה אם מישהו בטעות נתקל בכסא שלו מאחורה, ואולי זו התמימות הזאת, שנראית אמיתית למרות שקשה לתפוס איך זה יכול להיות ככה בגיל כזה. אבל מה זה משנה? שורה תחתונה, הוא כל כך חמוד, שאפילו אטיות התפיסה שלו לא מפריעה לי.

לא רק לי יש רגשות כלפי עומר - כל הבנות אוהבות ומפנקות אותו, והוא גם רגיל לזה מבית אמא. זה נראה לו הדבר הכי טבעי בעולם לקבל שירות תמידי, ויחד עם זאת אין בו טיפה של שחצנות או אגואיזם. נראה שהיה לו פשוט מזל לחיות במשפחה שנותנת לו המון אהבה וביטחון, ולא יפתיע אותי בכלל לגלות שהוא עדיין גר בבית, או לכל היותר מרחק הליכה ממנו, ועושה שם כביסות, קפה בבוקר, ערבי פלייסטיישן עם חברים, ומדי פעם נשאר לישון בחדר הישן שלו. גם האח הגדול מת עליו, ואולי זו הסיבה שלא עשה לו 'בהדלה' (בלגן) עם הדיירים, ונתן לו משימה קלה, שעומר הצליח להסתבך איתה. לא בגלל משהו, פשוט קשה לצאת בסטייל מחדר האח עם תמונה ענקית של ארנב. זה התחיל עם ארנב קטן שהיה צריך להחביא, ועבר בשלום. אחר כך ארנב בגודל של חתול, שלא הייתי בטוחה שיסתדר איתו, אבל בסוף הוא החביא אותו בכד.

חייבים לעצור שנייה ולדבר על התוכן המשונה של השיחות בבית האח. מסתבר שעוד לפני שארנבים בכלל היו על סדר היום, התנהלו בין הדיירים הרבה יותר מדי שיחות על ארנבים. תמהתני, איך זה קרה? משום מה עומר יודע שסבתא של ג'קו הייתה מאכילה ארנבים, ושלאורן חזן היו ארנבים בבית בגיל 26. עזבו את זה שהסיפורים עצמם מטרידים ברמות, אבל איך קרה שדיברו כל כך הרבה על ארנבים? בחיים שלכם ניהלתם שיחה על ארנבים ככה סתם? אם ננעלתם בפינת חי, בתוך ערימת חרא של ארנבים, בסדר, לגיטימי לדבר על ארנבים, אבל ככה סתם? בלי ארנבים באיזור? מוזר. מאד מאד מוזר.

עוד בוואלה!

מתי כספי מבטל את הופעותיו בארץ: "לא אשתף פעולה עם דיקטטורה ופאשיזם"

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
רומן על אמת. ג'קו וטיטי/צילום מסך, רשת 13

הארנב האחרון שעומר ניסה להחביא בבית היה כבר בגובה של אור שפיץ. מרוב חוסר אונים הוא החביא אותו באחד משני תאי השירותים בבית, שהרי ברור שמי שייכנס לשם ראשון זה תמיר, כפרה עליו, שגם ככה כל היום מסתובב מזועזע בבית. אם כל פעם כשהאח הגדול פונה לבית הוא מאבד חמש שנים מהחיים, אז כשהוא יפגוש את הארנב הקריפי כנראה יצטרכו לפנות גם אותו לאשפוז.

איזה כיף לג'קו שטיטי חזרה, הא? איזו התרגשות, כמה דמעות, כאילו הם זוג שהופרד בשואה למחנות שונים ונפגשו שוב כשבעלות הברית ניצחו. בא אליה עם גיטרה, שר לה סרנדה בשם "נשארתי נורמלי". שיר חביב, למרות ש"נשארתי נורמלי" זו הגזמה פרועה. איזה וידוי אהבה, וואי וואי. "לא ידעתי מה את בשבילי עד שהלכת", "בלעדייך אני חצי בנאדם", והיא - "חזרתי רק בשבילך", "החזרת אותי לבית". אבל הכי מסגירה הייתה שיחת הגובה. תגידו מה שתגידו, אבל גבר ואישה שלא מתכוונים להתאהב אחד בשני לא מדברים באריכות כזו על הפרשי הגבהים ביניהם, והלוואי, כי רומן בין טיטי לג'קו יכול להציל את העונה, שלא לדבר על להציל את חייו של ג'קו. מה גם שלבנות על זה שברקובר יצליח לסחוף את רומי גיאור הלא ברורה זה מתכון לאכזבה קשה.

אגב, גם אתם חיכיתם כל הפרק לשמוע מה היה לטיטי? לא קורונה, כי לא היו מחזירים אותה כל כך מהר. לא אלרגיה, כי היה לה חום גבוה - אני מהמרת על דלקת בדרכי השתן. אבל לא חשוב, העיקר שהיא בריאה וחזרה לבית. למרות שהיא כבר מועמדת להדחה. למעשה יש שמונה אנשים שמועמדים להדחה - אורן, עומר, תמיר, טיטי, ג'קו, רומי, מירי, וציפי, שאת חצי מהם לא ברור מי העמיד ומדוע, ומשום מה לא מראים לנו.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
שיר נחמד, גבר. ג'קו וטיטי/צילום מסך, רשת 13

אורן זה לא מפתיע, ציפי גם לא במיוחד, מירי הצליחה לעצבן טיפה עם הבכי הבלתי פוסק, וגם ג'קו ורומי עם הריב הטיפשי על הנושא החשוב שהוא חלב שיבולת שועל, שהוא בעצם סמל. אבל עומר? תמיר? טיטי, שבכלל לא הייתה בבית? ומה עם מאיה? הרי אין מצב שאורן לא העמיד אותה. רשימה הזויה מאד שאת פשרה לא הבנתי, אבל לנחש מי יודח אני בכל זאת יכולה, כי מה אכפת לי.

זה לא עומר או תמיר כי כולם מתים עליהם, לא ג'קו וטיטי כי הקשר ביניהם מסקרן, ולא מירי, כי אלין כהן = הרבה הצבעות. נשארו לנו רומי, ציפי ואורן. רומי נראית יותר מדי טוב בבגד ים מכדי ללכת בשלב כזה בעונת קיץ, ולאורן משום מה יש מצביעים בחוץ, למרות שנשבעת שהבוקר שוחחתי ארוכות עם חתול שפגשתי פה ברחוב והיה לי יותר מעניין מלשמוע את אורן חזן אומר כל משפט, אי פעם.

אז לדאבוני אני נאלצת לנחש שהפעם ציפי תהיה זו שתצא מהבית, לדעתי בעיקר כי ההתעקשות שלה להתנהג בצורה מוארת עוברת מאד מאולצת ומטיפה, ומונעת מהצופים להתחבר אליה. וזו הנקודה שעובדת לטובתו של אורן חזן ומה שמציל אותו פעם אחרי פעם - שנאה, כעס, סלידה - לא משנה איזה רגש שלילי אתה מעורר - אדישות תמיד לוקחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully