וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הפופקורן בקולנוע נחשף ועורר זעם אצל הצופים

2.8.2021 / 23:55

עובד בית הקולנוע שיתף פרט שאולי לא ידעתם על הפופקורן ומחירו, ובעוד רבים מודים שיאמצו את הטיפ בפעם הבאה שילכו לסרט, אחרים נותרו זועמים וכינו את החשיפה כ"הונאת בתי הקולנוע הגדולה"

הסוד של הפוקורן בקולנוע/thatcoolguy.25597

כולנו התרגלנו לשלם מחיר מופקע על פופקורן בקולנוע. הייתה תקופה שניסינו להביא מהבית, אך מהר מאוד הבנו שאין לנו כוח להתארגן על זה מראש. ניסינו להיכנס עם חטיף זול יותר, אך גילינו שאין תחליף אמיתי לפופקורן וניסינו גם להגיע לקולנוע "מלאים" ולהיכנס לאולם בלי לעבור דרך המזנון - אך קולות הלעיסה של אחרים והריח הממכר היו פשוט סבל תהומי. אבל אם כבר נכנענו למחיר הלא הגיוני שאנחנו צריכים לשלם כדי ליהנות מחוויית צפייה מושלמת, לפחות בואו ננסה לחסוך קצת בהוצאות בדרך אחרת. משתמש טיקטוק טוען שיש דרך לחסוך כמה שקלים בפופקורן וחושף את "סוד הפופקורן הגדול" שמטריד רבים.

ג'ון לונג שעובד במזנון בית קולנוע בארצות הברית החליט לחשוף סודות על בתי קולנוע בסדרת סרטוני טיקטוק שהראשון בה צבר מעל 10 מיליון צפיות ואלפי תגובות. בסרטון טוען ג'ון כי כשאתם באים לבחור בגודל הפופקורן - לעולם אל תבחרו בבינוני.

הנה הוא מסביר למה:

@thatcoolguy.25597

If you're at the movies just get a small or large no in between? ##workingatthemovies ##movies ##comedy ##funny ##fyp ##foryou

♬ Calm LoFi song(882353) - S_R

בסרטון מדגים ג'ון את ההבדל בין הפופקורן הקטן לבינוני - כשהוא מציג כיצד הוא מעביר את תכולת השקית הקטנה למיכל הבינוני - ומראה למצלמה שהמיכל מתמלא כמעט לגמרי על אף הבדלי הגדלים והמחיר כלומר, כשאנחנו מזמינים גודל בינוני של פופקורן - אנחנו מקבלים כמות זהה לזו שמגיעה בגודל הקטן, כך שסתם גובים מאיתנו מחיר גבוה יותר על אותה כמות.

והנה הוא מוכיח זאת שוב:

@thatcoolguy.25597

Reply to @h.b.lowe this is the third time posting this ?? ##fyp ##foryou ##popcorn ##xbyzca

♬ original sound - June long

על אף שגדלי הפופקורן משתנים בין בתי הקולנוע השונים (ובישראל בכלל לא מחלקים פופקורן בשקית), צופים רבים שיתפו שלא פעם שמו לב להבדלים המינוריים בין הקטן לבינוני או בין הבינוני לגדול ואכן מציעים לבחור תמיד בקטן או בגדול ולא להתפשר על האמצע.

צופים אחרים טענו שמדובר בלא פחות מהונאה. "הגודל הבינוני הוא ההונאה הגדולה ביותר של בתי הקולנוע", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה נכון. גם במקדונלד'ס, המילקשייק הבינוני אינו גדול יותר מהקטן. זו אותה כמות". אדם נוסף כתב: "צריך להוציא את הגודל הבינוני מחוץ לחוק. אם אני משלם יותר אז אני צריך לקבל יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully