וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרס לי את הילדות": לא תאמינו איך נראה היום כוכב "המומיה" ברנדן פרייזר

21.6.2021 / 23:11

יותר מ-3 שנים מאז נעלמו עקבותיו, כוכב "הג'ונגל מת מצחוק", ברנדן פרייזר, התייצב על השטיח האדום של סרטו החדש בהופעה פומבית נדירה והפתיע את מעריציו בשינוי הדרמטי שעבר. מוכנים לזה?

הטריילר לסרט "המומייה"/Universal Pictures

לכל ילדי שנות ה-90 נותרה פינה חמה בלב לברנדן פרייזר, הרי הוא ג'ורג' ב"הג'ונגל מת מצחוק" וריק אוקונל בטרילוגיית "המומיה". אלה ודאי יופתעו כשיגלו כיצד הכוכב החתיך עם השיער השופע והריבועים בבטן נראה היום.

על אף שנצפה בעשור האחרון בכמה תפקידים זניחים בסדרות, פרייזר די נעלם מאור הזרקורים והפתיע כשהעניק הופעה פומבית נדירה בשבוע שעבר על השטיח האדום בפרימיירה של סרטו החדש "No Sudden Moves" (ללא מהלכים פתאומיים). באופן אירוני, הופעתו מול המצלמות בהחלט הייתה מהלך פתאומי.

ברנדן פרייזר בן ה-52 נראה שונה באופן דרמטי מכפי שכולנו זוכרים אותו. מוכנים לחשיפה הגדולה?

ככה אנחנו זוכרים אותו:

ברנדן פרייזר בסרט "הג'ונגל מת מצחוק". פורום פילם, אתר רשמי
ברנדן פרייזר בסרט "הג'ונגל מת מצחוק"/אתר רשמי, פורום פילם

וככה הוא נראה היום:

ברנדן פרייזר בפסטיבל טרייבקה, 19.6.2021. Evan Agostini/Invision, AP
ברנדן פרייזר בפסטיבל טרייבקה, 19.6.2021/AP, Evan Agostini/Invision

בהחלט וואו! השחקן הופיע בשישי האחרון בפסטיבל טרייבקה בניו יורק כשהוא לבוש בחליפה שחורה, חולצה כחולה ועניבה רופפת - כשהריבועים והשיער השופע אינם עוד. על אף שכבר לפני 3 שנים הוא צולם משוטט בחוף הים עם כרס גדולה בבגד ים ושנורקל, נראה שפרייזר המשיך לעלות במשקל וזאת - ככל הנראה - לצורך תפקיד חדש בסרט "הלווייתן", שם הוא יגלם טיפוס מתבודד בשם צ'ארלי שמאז מות בן זוגו סובל מאכילה כפייתית שהביאה אותו למשקל של כ-270 קילוגרמים. הסרט יגולל את סיפור חייו של צ'ארלי, מורה לאנגלית המתגורר באזור של מורמונים באיידהו, המנסה ליצור קשר מחדש עם בתו בת ה-17 שממנה התנכר לאחר שיצא מהארון. הסרט מבוסס על מחזה בעל אותו שם ויבוים על ידי דארן ארונופסקי. סמואל ד. האנטר, שכתב את המחזה המקורי, נרתם למשימה להתאמתו למסך הגדול.

ברשת רבים נדהמו מהשינוי הדרמטי שעבר פרייזר בשנים האחרונות. "זה הרס לי את הילדות", כתב אחד ואחר הוסיף: "הוא נראה מאוד לא בריא. מה עובר עליו?". אחרים השתדלו לפרגן: "אני תמיד אוהב אותו", כתב אחד ואחר הוסיף: "ברנדן פרייזר גרסת 2021 הוא ללא ספק הפרייזר המועדף עליי".

אז:

מתוך הסרט המומיה 3. imdb
מתוך הסרט המומיה 3/imdb

והיום:

ברנדן פרייזר בפסטיבל טרייבקה, 19.6.2021. Evan Agostini/Invision, AP
ברנדן פרייזר בפסטיבל טרייבקה, 19.6.2021/AP, Evan Agostini/Invision
ברנדן פרייזר בפסטיבל טרייבקה, 19.6.2021. Evan Agostini/Invision, AP
ברנדן פרייזר בפסטיבל טרייבקה, 19.6.2021/AP, Evan Agostini/Invision

"שבע שנים תמימות זגזגתי בין בתי חולים"

פרייזר דיבר בעבר בפתיחות על המשברים הפיזיים והנפשיים שעבר בגלל הקריירה שלו. בראיון למגזין GQ בשנת 2018 אמר הכוכב: "עד שהגעתי לצילומי הסרט השלישי של 'המומיה' בסין, הייתי כבר מחובר בנייר דבק וקרח. בניתי לעצמי שלד חיצוני מדי יום. סבלתי מפגיעות קשות מהפעלולים שביצעתי". הוא הוסיף: "לאחר מכן במשך שבע שנים תמימות זגזגתי בין בתי חולים לבית שלי. לעבודה, בכל אופן, לא יכולתי להגיע".

פרייזר חשף כי נותח מספר פעמים בעקבות כאבים עזים בעמוד השדרה. הוא נאלץ לעבור ניתוח להסרת חלק מהחוליה בגבו התחתון כדי לפנות מקום בתעלת עמוד השדרה. אם זה לא נשמע מספיק טראומטי, השחקן הוסיף כי ההליך - ניתוח לכריתת קשת החוליה (למינקטומיה מותנית) - לא צלח בפעם הראשונה והוא נאלץ לעבור את הניתוח שוב שנה לאחר מכן.

כך הוא נתפס ע"י צלמי הפפראצי לפני כ-3 שנים:

הוא סיפר גם כי גורם נוסף לדעיכתו היה מקרה בו הוטרד מינית על ידי בכיר בהוליווד בשנת 2003, בעת מפגש אקראי. "ניהלנו דו שיח רגיל ונורמטיבי לחלוטין, כשלפתע הרגשתי את ידו השמאלית לופתת את ישבני, ואת אצבעו מלטפת את איבר המין שלי. הרגשתי מחולל, כמו ילד קטן וחסר אונים. עמדתי לבכות, אבל לא אמרתי דבר". פרייזר סיפר שאחרי המקרה סבל מדיכאון עמוק: "האשמתי את עצמי והרגשתי עלוב. רק רציתי להיות לבד עם עצמי, ושאף אחד בעולם לא יתקרב אליי".

סיפור נפילתו של ברנדן פרייזר:

בעקבות רצף האירועים השלילי, גם הקריירה וגם חייו האישיים של פרייזר החלו להתפרק: "החלפתי בתים, התגרשתי, איבדתי קשר עם ילדיי ובשלב מסוים החלטתי לחדש איתם את הקשר במלוא הרצינות, אז את כל זמני הפנוי השקעתי אך ורק בהם. אחד מילדיי נמצא על הספקטרום האוטיסטי. הוא זקוק ליותר אהבה מבן אדם רגיל, אז אני והאחים שלו משתדלים להעניק לו את זה. עברתי דברים בחיים שעיצבו אותי בדרכים שלא הייתי מוכן אליהן עד שנאלצתי לעבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully