וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": לא אכפת לי אם מירי רגישה וצודקת, שתפסיק לבכות!

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 14:37

אי אפשר לראות אנשים מייבבים ארבע פעמים בשבוע בפריים טיים. זה לא מבדר. בשביל אנשים בוכים יש לנו את היומיום ואת החדשות. זה לא תמיד היה ככה - היו עונות מלאות צחוקים, לפחות עד שמתישהו הדרישה "לרגש" הפכה את תוכניות הריאליטי לפסטיבל מספרי סיפורים

הדילמה האכזרית שהציב "האח הגדול" למירי/רשת 13

העונה הזאת היא אחת הגרועות בתולדות "האח הגדול", ואני ממש מחכה שהיא תסתיים כבר. עזבו את עומס הגימיקים שצועק הצילו אף אחד לא קנה את ערוץ 26, אבל הליהוק, הליהוק. אין אדם אחד מעניין בכל הבית, לא מתנהלת שיחה שכיף להקשיב לה. היחידים שעוד איכשהו מצילים את העונה הם עומר, יצור חמוד, שבין היתר גם תענוג להסתכל עליו, וטיטי, שאם היה לה עם מי לדבר שם שאינו על גבול הסיעודי או מטורלל על כל המוח, אני בטוחה שהיו לה כמה סיפורים מעניינים לחלוק. אבל לא - במקום זה אני צריכה לסבול את הריבים המטופשים של מאיה עם כולם, של אורן עם כולם ואת הבכי הבלתי פוסק של מירי בתגובה ל... ובכן - כל דבר.

משעמם לי.

בפרק הזה מירי ושק הדמעות הפעיל שלה נבחרו לפגוש בן משפחה. באח הגדול תמיד יש קאץ', והפעם בני הבית צריכים להחליט בין פגישה של מירי עם אלין ורשימת הדחה שמירי תרכיב, או שמירי לא תפגוש את אלין, דיירי הבית ירכיבו את הרשימה, ומירי תהיה אוטומטית בתוכה. הרוב בחרו באופציה הראשונה, חוץ מטיטי ואורן.

טיטי בחרה נגד מתוך דאגה למירי, שכידוע לבקש ממנה להרכיב רשימת הדחה זה בשבילה כאילו הורו לה לחנוק שש ארנבות זכות בעזרת חוט דיג, ואורן בחר כך כי לא בא לראות את עצמו ברשימת ההדחה. או כמו שעומר אמר: "טיטי נתנה הסברה סבבה - אתה הצבעת ברעות". לא שזה משנה, כי היא בחרה מתוך כל כך מעט אנשים שבסוף כולם ברשימת ההדחה, כולל טיטי. אז מירי שוב בכתה (הלם) ואז הציעה לוותר על הפגישה עם אלין.


"קיץ 10" חוזר: הורידו את אפליקציית וואלה! וקבלו אטרקציות לכל המשפחה ב-10 שקלים

מירי כהן האח הגדול. רשת
ים של דמעות. מירי, "האח הגדול"/רשת

בסוף היא התגברה, בכתה עוד קצת, ונפלה על ברכיה בדשא אל מול בתה משל נפגשו אחרי פרידה של שנים: "אמא, אמא חיים שלי אני אוהבת אותך, בבקשה תקשיבי לי רגע, את חייבת להיות חזקה וגיבורה, כל החיים שלך נתת לנו, עכשיו זה בשבילך" - מה בשבילה, מה? מה נראה לך שיצא לה מזה בדיוק? תוכנית בוקר לצד דנה רון? - "אמא תפסיקי לבכות, אף גבר לא יגרום לך לבכות, אל תתני לו את מה שהוא מחפש, תביאי את ההעצמה שלך, תהיי חזקה, רק אל תישברי לנו, תתחילי לשלוט בזה, את לביאה!". וכל זה תוך כדי בכי, כמובן. ואז היא נכנסה לחדר האח ונזכרה שאלין עברה תאונה בגיל שמונה, ונחשו מה? מירי בכתה.

די. סבלנותי פקעה. לא אכפת לי אם היא רגישה וצודקת, שתפסיק לבכות כל שעה עגולה. אי אפשר לראות אנשים מייבבים ארבע פעמים בשבוע בפריים טיים. זה לא מבדר. בשביל אנשים בוכים יש לנו את היומיום, את החדשות, ונהגי מוניות מזדמנים. זה לא תמיד היה ככה - היו עונות מלאות צחוקים, לפחות עד שמתישהו הדרישה "לרגש" הפכה את תוכניות הריאליטי לפסטיבל מספרי סיפורים נוגים, ואת "האח הגדול" למדכאת כסרט שואה.

כמעט התחלתי לסמפט את אורן חזן מרוב ייאוש, רק כי הוא בין היחידים שעושים הפוגות קלות מלקיחת עצמם ברצינות שיא. אפילו מאיה, שתליתי בה תקוות רבות בשם ההומור הקליל, הפכה מבחורה חמודה ומצחיקה לצדקנית מעצבנת שמטילה אימה על הבית. מילא מול אורן חזן, שבאמת קשה להיות לידו בלי לצאת מן הדעת, אבל עם עומר ותמיר? עם אור שפיץ? מה נשמע, אחותי?

עוד בוואלה!

הכלה הזאת לא רוצה לצאת נואשת, אבל מבפנים היא נסיכת דיסני מזמרת

לכתבה המלאה
מאיה בצלאל, האח הגדול. רשת
מה יש לך לריב עם כולם? מאיה, "האח הגדול"/רשת

לא ברור מה יש לאישה בת ארבעים לריב עם בחורה בת 20 שמשוכנעת שהיא נסיכת דיסני, מכינה קאפקייקס ולובשת רק ורוד, והאטרף הפרנואידי הזה שנכנסה אליו מעיד שלמרות כל ההצהרות שלה על כוח, היא די חלשה, וכפי הנראה טוב שיצאה מהבית לפני שהתחילו לשנוא אותה ממש. חבל. חיבבתי אותה, ואם רק הייתה שמה את האגו בצד ומרשה לעצמה להראות את הצד הפגיע שלה, זה היה נגמר אחרת. אין דבר כזה "לא קלטו אותי". "לא קלטו אותי" הוא מפלטם של המסתתרים מאחורי הפגנות כוח מזויפות.

אם כבר מדברים על אוויר חם, ג'קו באמת חייב להוציא את הראש מהתחת, דחוף, אחרת הוא יגיד ביי ביי לקריירה המוזיקלית שהוא מנסה לחדש. אף אחד לא יבוא לראות אותו מתכעס בקיסריה, בשם "האמת" שלו, שמעניינת אך ורק אותו. עלק "לא באתי להיות צוות בידור של אף אחד". אח שלי, אף אחד לא חשד בך. מאד מקווה שהוא יקלוט בזמן שלהגיע ל"האח הגדול" זה לא מספיק, ושהוא גם צריך לעשות עם זה משהו חיובי. אם הוא באמת רוצה שינוי, שיפסיק לצפות שאנשים יחליטו פתאום ליישר קו עם הסטנדרטים שלו - זה לא קרה אז, זה לא יקרה עכשיו, ועשר שנים של עשו לי, הזיזו לי, לקחו לי, זה מספיק.

הגיע הזמן להתאפס על השיט שלך, לגזור את הקוקו המקליש הזה ולהפסיק עם אובססיית "כל האמת בפרצוף", שדיירי האח לוקים בה מאז שי חי, כי הרוב כבר לא מבדילים בין "אמיתי" לבין מניאק מתקרבן, ואם לשפוט לפי ההדחה של מאיה, ג'קו עלול להיות המודח הבא. או שלא. אי אפשר לדעת כלום. רק דבר אחד בטוח בעולם הזה. מירי תבכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully