וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר הוחזרה ל"האח הגדול" בתקווה לפליטת פה שתרים את העונה

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 9:56

המצב של "האח הגדול" כל כך קשה, עד שגייסו את ליהיא גרינר אפילו אחרי שעשתה ג'קו וגרמה לכל עם ישראל ליפול עליה. היא כנראה הורידה מחירים, אבל הם עדיין לוקחים פה סיכון (או שאולי מקווים) שהיא שוב תגיד משהו נוראי

"האח הגדול": עומר יוצא להגנת רומי בוויכוח בינה לבין אורן/רשת 13

אני מנסה לדמיין לעצמי מה עוד יכול לקרות בעונה הזאת ומגיעה למסקנה שבטח כבר רובכם הגעתם אליה - אנחנו במבוי סתום. הדמויות התפתחו למקסימום האפשרי - את הריבים של אורן, ה"אקשן" של העונה, קל לצפות ומשעמם לראות, מהתקוות שלי לרומן אני בכלל יכולה לשכוח, כי כל מי שהיה יכול לפתח משהו כבר נמצא מחוץ לבית, השאר תפוסים, דתיים, או עם ליבידו של שולחן קפה כמו אור שפיץ.

אחרי ההדחה של ג'קו שעליה לא הספקנו לדבר (WTF? ממתי הדיירים בוחרים את מי להדיח? האם הפקת "האח הגדול" מתעקשת בכוונה להיפטר מהאנשים המעניינים?) דיירי הבית מתעוררים לצלילי שיר נמרץ. נמרץ מדי, אם להודות על האמת, מה שגרם לחדי האוזן לחשוד שמדובר ברמז לסוג היום שעומד ליפול להם על הראש. ואכן, עקב הודעת העיקול שתלויה על הקיר, הטלפון יצלצל ועבודות שחורות בתשלום יוטלו על הדיירים כדי לכסות את החוב ולזכות בתקציב מותרות. אבל יהיה בסדר, כי אם לא ינצחו, האח יארגן להם מרקט בחצר ויעשה להם על האש ב-2000 שקל.

האח הגדול, טיטי. רשת 13, צילום מסך
טיטי רק יכולה לחלום על שיחה עם אמא. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

עוד משימה מייאשת למדבר היצירתי, אבל אל דאגה - נעבור אותה ביחד. הדיירים יעשו קצת עבודות שירות, ואני אנסה שלא להירדם, כי הרי כל מה שיקרה הוא מה שכבר קרה - אור שפיץ תאפה, מירי תבכה, תמיר ייבהל, ועומר יגיד "בהדלות". אבל לא! מסתבר שישנוניות תהיה הבעיה הכי קטנה שלי הפרק - חיזיון האימים שנגלה לעינינו, של אורן חזן עטוי בגופיה, מסרק לעצמו את השערות על הכתפיים ומדבר על שעווה, העיר אותי. אני בספק אם אירדם אי פעם שוב.

אחרי שאיים שהוא עומד להסריח בקרוב, אורן החל לבצע את המשימה ולהקיף את הבית בצינורות על מנת להציף את החפצים ששייכים לילדים של תמיר, ואם תלחצו אותי לקיר אנחש שתמיר יצרח בבהלה, ואז ייבהל בצרחה וחוזר חלילה. אז אורן חיבר את הצינורות הדביליים, החיתול והכרית צפו, תמיר בכה, אור שפיץ צעקה "תרימו לו, תרימו לו" והאירוע הסתיים, ולמרבה הפלא דווקא ברגע המרגש שבו הילדים היו על המסך, מירי לא בכתה. דרשני של החיים או לא?

עוד בוואלה!

פתאום הבנו מה מפריע לנו בעונה הזאת של האח הגדול

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
שיחות הביתה. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

המשימה הבאה שייכת לשרית ורומי שמנקות את הבריכה משלכת של פרחי פלסטיק, והראשונה שתרכיב את מספר הטלפון של אמא שלה תוכל להתקשר אליה. בכל המשימות היה ברור שיופיעו ילדים, בני זוג, הורים, סבתות, וחיות מחמד אהובות של הדיירים, ואכן רומי בעלת הזרועות הארוכות קיבלה שיחה לאמא שלה, ולמרבה הפלא השיחה הזו הוציאה מרומי משהו מתוק.

אבל גם הרגע הנעים הזה היה מהול בכאב. הנתק בין רומי לטיטי הולך וגדל - רומי נעלבה מטיטי שלא הסכימה להדיח את ג'קו ובחרה בה בלית ברירה. כשרומי יצאה מחדר האח ורצה לחברות לספר להן איך היה, ראיתי את טיטי שומרת מרחק - לא מתוך אדישות, כמו שרומי טועה לחשוב, אלא מתוך כבוד לעלבונה, והתיישבה על קצה המיטה למרות שהרגישה לא רצויה - רק כדי לשמוע איך הייתה השיחה עם אמא - שתי דקות של שיחה בטלה שטיטי היתומה יכולה רק לחלום עליה. לא שלמישהו היה אכפת לדבר על החבל בביתו של התלוי. זה "האח הגדול", לא איזה אשראם בהודו.

הבא בתור היה תמיר שנקרא להרים פקקים, נתקע במעלית עם אמא של אור, וכשאור גילתה - וואי וואי וואי. כמה צרחות. לא ראיתי תגובה כל כך היסטרית מאז שאירה דולפין צילמה את הסטורי הנודע כדי לבשר לכולנו ש"הגרוע מכל קרה" והיא נדבקה בקורונה, ושר פיטנס שנאלצה לבטל את אירוע יום ההולדת כשאירית רחמים בוכה לצידה. עכשיו תורה של אור שפיץ להרים את הפקקים בארון החשמל כדי לחלץ את אמא מהמעלית. החדר היה חשוך, אבל אחרי עוד כמה פריימים של אור מסתובבת בחדר המדרגות ובוכה, האור נדלק. והופה - מפגש עם מירי שפיץ במעלית, ונחשו מה? גם היא גאה בה. כולם גאים בה. היא מלכת העולם. אלוהים, השעמום! שייפול עלי מקרר כבר.

האח הגדול, ליהיא גרינר חוזרת. רשת 13, צילום מסך
למי הקאמבק יועיל יותר? ליהיא גרינר, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

המצב כל כך קשה עד שגייסו את ליהיא גרינר אפילו אחרי שעשתה ג'קו אייזנברג וגרמה לכל עם ישראל ליפול עליה. היא כנראה הורידה מחירים, אבל הם עדיין לוקחים פה סיכון (או שאולי מקווים) שהיא שוב תגיד משהו נוראי. אלו 24 שעות בבית האח שאחרי סיפור מירון לא ברור למי יועילו יותר - לשומר המסך שמשדרים לנו ארבע פעמים בשבוע, או לקאמבק ה-הו כה נחוץ של פליטת הפה המהלכת.

את אורן חזן מקבל על הראש מאשתו נראה רק מחר, אבל מה שהעסיק אותי כל הפרק (חוץ ממתי הוא נגמר כבר) זה - איפה לעזאזל לירון ויצמן? האם גם היא נפלה בקוביד? האם נטשה בזמן את הספינה הטובעת? איפה היא? אני פשוט חייבת לדעת איזה סניקרס היא נועלת הערב, כי אפילו זה יותר מעניין אותי מלתהות מי יגיע לגמר העונה (עומר, תמיר, אורן, טיטי ומירי).

אבל עזבו אתכם מהכל, יש לי חדשות מעודדות - הוא כמעט כאן, הגמר - יבוא עלינו לטובה בסוף החודש - קרוב יחסית. אני אומרת 'יחסית', כי שבועיים שלמים של תמיר נבהל מתאורה, נבהל מעצמים דוממים, נבהל ממשבי רוח טועים, ונבהל מקרני שמש פתאומיות, נראים לי כמו נצח. מצד שני, תמיד טוב כשיש אופק לבהות לכיוונו, גם אם הוא יותר רחוק מהחיסון השלישי ומרגש הרבה הרבה פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully