וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליוני צופים מזועזעים: פורנו שודר בטעות בזמן התחזית

24.10.2021 / 23:42

ערוץ החדשות המקומי של ספוקיין, וושינגטון, שידר בטעות 13 שניות רצופות של פורנו במהלך הגשת התחזית, כשלמגישה המטאורולוגית לא היה מושג מהנעשה מאחוריה. צפו בפדיחה

פורנו שודר במהלך תחזית מזג האוויר/KREM2

ערוץ חדשות מקומי שידר בטעות פורנו בחדשות השעה 18:30, בזמן שהחזאית - לה לא היה מושג על הטעות - מדברת על "הטמפרטורות הלוהטות" במדינה. הקליפ הפורנוגרפי בן 13 השניות הוצג בערוץ KREM,ששייך ל-CBS, במהלך הגשת התחזית. המטאורולוגית מישל בוס לא הייתה מודעת לטעות הנוראית בעודה מספרת לצופים כי וושינגטון צפויה לחוות "ימי בונוס" של מזג אוויר חם, לאחר שטמפרטורות חמות יכו במדינה בסוף השבוע.

גם מגישת החדשות קודי פרוקטור, שהעבירה אליה את השידור, בחרה להתעלם מהמראות המביכים - ולערוץ לקח יותר מדי זמן להעביר את השידור אל מפת הטמפרטורת. הפדיחה עלתה לרשת, שם הופצה בין אלפי משתמשים.

פורנו שודר בתחזית. KREM2, צילום מסך
פדיחות בשידור חי: פורנו שודר במהלך תחזית מזג האוויר/צילום מסך, KREM2

ב-KREM התנצלו על הטעות מספר שעות לאחר מכן. מהערוץ נמסר ל-TVSpy: "אנו כאן ב-KREM 2 רוצים להתנצל על הטעות שהתרחשה במהדורת החדשות שלנו בשעה 18:00 הערב. סרטון בלתי הולם שודר בחלק הראשון של התוכנית. אנו עובדים במרץ על מנת שדבר כזה לא יקרה שוב".

תגובת המשטרה:

יחידת הקורבנות המיוחדת של משטרת ספוקיין חוקרת מה הוביל להצגת הסרטון במהלך המהדורה, כך על פי דובר המשטרה. השוטרים מסרו בתגובה: "קיבלנו שיחות רבות מאזרחים מודאגים בעיר ובמחוז. בזמן פרסום ההודעה החקירה נמשכת ועדיין לא נקבע האחראי לכך". המשטרה הוסיפה כי נציגי KREM משתפים פעולה עם חקירתם.

ב-Spokesman-Review דיווחו כי התחנה עומדת כעת בפני אפשרות של קנסות גבוהים של עד מאות אלפי דולרים מועדת התקשורת הפדרלית על שידור תוכן מיני מפורש. "בהחלט הולך להיות לוהט השבוע", כתב אחד בתגובה לסרטון ואחרת הוסיפה: "אני כועסת. הציגו שם אישה צעירה שעוברת התעללות בידי גבר. אותי זה לא מצחיק ודיווחתי על כך למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully