וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריאיון של אופרה וינפרי עם אדל לא כלל רגעים בלתי נשכחים. בכל זאת, הוא היה קסום

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 12:01

גם ללא גילויים חדשים על חייה של הזמרת המצליחה ביותר בעולם, "אדל: לילה אחד בלבד" (ישודר ביס ובסטינג טיוי בראשון הקרוב) סיפק שיחה מרתקת בין הזמרת לאשת התקשורת המצליחה בעולם ואנחנו נהנינו משעתיים של קתרזיס מתוק

מתוך "אדל: לילה אחד בלבד", 21 בנובמבר 2021 ב-yes וב-STINGTV/באדיבות yes ו-STINGTV

אם הייתי צריך לתאר את "אדל: לילה אחד בלבד" במילה אחת, הייתי בוחר ב"יפהפה". עוד לפני השירים, הלהקה, שמלת הערב המפוארת בגזרת "בת הים", קהל המפורסמים ואופרה ווינפרי כמובן, הספיישל ששודר בתחילת השבוע ב-CBS וישודר גם ביס וסטינג טיוי בראשון הקרוב, נראה פשוט מדהים. כאשר מביטים על הבמה שבמצפה הכוכבים האיקוני - גריפית', עם הנוף המשקיף על העיר לוס אנג'לס ועוד בשעת שקיעה, כל מה שנותר לעשות הוא להרים את הלסת מהרצפה, לשבת מול הטלוויזיה וליהנות (ואולי גם קצת להתבאס שלא נכחת שם בזמן אמת).

ביום שישי הקרוב תוציא אדל את אלבום האולפן הרביעי שלה, "30", ולכבוד המאורע וכחלק ממסע יחסי ציבור מהאגרסיביים של השנים האחרונות, היא זכתה לספיישל יוצא דופן - ריאיון אחת על אחת עם אשת התקשורת החזקה בעולם, אופרה ווינפרי, אשר נשזר לצד הופעה חיה בה היא ביצעה את להיטיה הגדולים ביותר לצד השמעת בכורה לארבעה שירים חדשים. "רציתי להרגיש מוגנת באירוע הקאמבק הראשון שלי", סיפרה אדל בתחילת הערב, "אז בחרתי בקהל שהוא שילוב של אנשים שאני מכירה ואוהבת, אנשים שנפגשתי איתם כמה פעמים ואנשים שאני לא מכירה בכלל אבל - 'היי'!". אז מי הם אותם אנשים שגורמים לאדל להרגיש בנוח? בקהל אפשר היה לזהות את דרייק, ליאונרדו דיקפריו, ליזו, מליסה מקארת'י, ארון פול, אלן דג'נרס, סלינה גומז, ג'יימס קורדן, גורדון ראמזי ועוד ועוד. מי מהם נכנס לקטגוריית "המכירה ואוהבת" ומי לקטגוריית "לא מכירה אבל היי"? שאלה מסקרנת שאת התשובה עליה כנראה לא נדע לעולם. טוב, חוץ מהבסטי ניקול ריצ'י שנכחה כמובן.

אדל: לילה אחד בלבד, Adele One Night Only' אופרה ווינפרי. Joe Pugliese/CBS, yes
שתי ענקיות. אדל ואופרה/yes, Joe Pugliese/CBS

רגע לפני המונולוג המאוד אדלי הזה, הציגה אופרה ווינפרי את כוכבת הערב לקהל והכריזה: "היא אמיתית ומחוברת למציאות, בדיוק כפי שכולנו חושבים שהיא". המנטרה הזאת תחזור על עצמה בצורה כזו או אחרת יותר מפעם אחת במהלך השיחה בין השתיים. למעשה, "אדל: לילה אחד בלבד" הוא אוקסימורון - משדר חגיגי שכל פריים בו צועק "יוקרה". למשל, הרגע בזמן הביצוע של Hello בו ניתן לראות את השלט של Hollywood מעבר לכתפה החשופה על רקע שקיעה ורדרדה הוא דוגמה מצוינת - ובו בזמן מבקש מאיתנו לזכור שכוכבת האירוע היא אותה בחורה פשוטה שאהבנו. נשמע מוזר? מה שמוזר אף יותר הוא שכל הדבר הזה איכשהו עובד, כך שכמעט שעתיים של ריאיון והופעה חולפות להן במהירות ובהנאה לא מבוטלת.

אם הייתם בהופעה של אדל, ראיתם אותה בקארפול קריוקי או סתם באינסטגרם לייב, אתם בוודאי יודעים שכאשר היא לא שרה בקול המדהים הזה שלה, היא מדברת והרבה. למעשה, יש לא מעט אנשים שטוענים שלאישיות הגדולה ולהומור הגס במקצת יש חלק גדול בהצלחה העצומה שלה, טענה שלא הייתי שולל על הסף. תשלבו את אלה עם מראיינת מנוסה ורגישה כמו ווינפרי, מי שרק לפני מספר חודשים הצליחה להוציא מהנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל, כמות בלתי נגמרת של ציטוטים שערורייתיים, והייתם מצפים לקבל ריאיון בלתי נשכח. אז זהו, שלא. אדל הגיעה לשיחה עם ווינפרי פתוחה אך גם מחושבת, משתפת בשמחה ובגילוי לב אבל רק במידה בה היא מרגישה בנוח.

עוד בוואלה!

קלאסיקה מהאזנה ראשונה: החדש של אדל הוא אחד משיריה הטובים ביותר

לכתבה המלאה
אדל: לילה אחד בלבד, Adele One Night Only' אופרה ווינפרי. Joe Pugliese/CBS, yes
אותנטיות. אדל ואופרה/yes, Joe Pugliese/CBS

כזכור, אדל והעולם נמצאים במערכת יחסים מיוחדת, כזאת בה הראשונה ממעטת להוציא אלבומים, שומרת על פרטיותה בקנאות כאשר היא לא מקדמת משהו ואיכשהו היא עדיין הופכת לפופולרית ומצליחה יותר מפעם לפעם. לראייה, סינגל הקאמבק שלה "Easy on Me", שבר את השיאים שלה עצמה, ונמצא כרגע במקום הראשון במצעדים ברוב מדינות העולם. ההפסקה האחרונה שאדל לקחה ממוזיקה הייתה הארוכה ביותר בקריירה שלה ונמשכה כמעט שש שנים, בזמן הזה היא התגרשה מבעלה ואבי בנה, סיימון קונקי, הורידה כמעט 50 קילו ממשקלה ונכנסה למערכת יחסים חדשה עם סוכן הספורטאים ריץ' פול. הרבה דברים שמסקרנים מאוד את עשרות מיליוני האנשים שאוהבים אותה מסביב לעולם. אדל הסכימה לדבר עם ווינפרי על כל אחד מהם, רק שהגבולות היו ברורים.

זה היה ריאיון מלטף, מפגש בין שתי נשים מצליחות (כנראה המצליחות ביותר בתחומן) שנפגשו לראשונה - בגינת הוורדים של ווינפרי, לא רחוק מבית התה שלה, אם תהיתם איך נראה באמת כסף גדול - כדי להרים אחת לשניה. גם אם על הנייר החיבור בין אופרה ואדל נראה מלאכותי, במציאות נראה שלשתיהן יש הרבה במשותף, בראש ובראשונה היכולת להיות כל כך מוכרות ומפורסמות ועדיין להעביר למי שצופה בהן את אותה תחושה של אותנטיות. האם אדל שראינו על המסך היא אכן אותה אדל שהחברים שלה מכירים? כנראה לא נדע לעולם, אבל האם זה בכלל משנה?

אדל: לילה אחד בלבד, Adele One Night Only' אופרה ווינפרי. Joe Pugliese/CBS, yes
לוקיישן מרהיב. אופרה/yes, Joe Pugliese/CBS

באחד הרגעים המרגשים ביותר במשדר, אדל מדברת על אביה שנפטר לאחרונה. האב שהתמודד עם התמכרות לאלכוהול לא היה חלק מחייה של אדל. אדל סיפרה על המפגש האחרון ביניהם, כאשר הוא היה על ערש דווי והיא השמיעה לו לראשונה את שירי האלבום החדש. הלחלוחית הרטובה שלה עברה אוטומטית גם לעיני הצופים בבית וכאשר התחיל השיר הבא, כבר היה ממש קשה לעצור את הדמעות. הוכחה נוספת לכך שאדל בורכה במתנה שמאפשרת לה לספר את הסיפור האישי שלה בדרך שגורמת למיליונים אחרים להרגיש שהיא מדברת עליהם.

גם אדל יודעת שזאת לא הופעה שלה בלי שיש לפחות הצעת נישואים אחת. בהתאם, ברגע השיא של הערב, אדל משתפת את הקהל בסוד: בחור בשם קוונטין הולך להפתיע את בת זוגו ולהציע לה נישואים במופע. בת הזוג מובאת למצפה שהוחשך לגמרי, קהל המפורסמים שותק והבחור הנרגש מבקש ממנה להסיר את כיסוי העיניים. כאשר האור נדלק ואדל עומדת שם ומבצעת את הקאבר שלה ל-"Make you feel my love", הבחורה שרק לפני רגע נענתה להצעת הנישואים, לא יודעת מה לעשות עם האושר שלה. אדל שולחת את הזוג למקום בשורה הראשונה, והם מתיישיבים בין ליזו ומליסה מקארת'י, תגובות ההלם האותנטיות כל כך של הבחורה הצעירה הן אחד הרגעים היותר משעשעים והמתוקים שנראו על המסך לאחרונה.

ומה לגבי השירים החדשים? הרי הם היו סיבה העיקרית לכך שרבים מאיתנו צפו במופע (אגב, המשדר ניצח את ערב השידורים בטלוויזיה האמריקאית). חוץ מ-"Easy on Me" שכולכם כבר מכירים, אדל ביצעה גם את "I Drink Wine", "Hold On" (שאמור להיות הסיגל הבא מהאלבום) ו-"Love is a Game", כולם שייכים לצד השקט יותר של הרפרטואר שלה כאשר האחרון מוסיף תזמור עשיר של ביג בנד עם השפעות ג'אז. אדל נשמעת טוב מאי-פעם ונדמה שגם אם סגנונית לא נשמע ממנה שום דבר חדש, אנחנו עומדים בפני אלבום נוסף של קלאסיקות על זמניות שילוו אותנו לפחות עד האלבום הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully