וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכלוכים על לייה השתלמו: ג'קי מינתה את ורד לסגניתה - והיא הולכת להצטער על כך

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 10:08

שירה מאושרת מהבית החדש שלה בשבט ליבולן, ורד ממונה לסגנית של ג'קי בשבט אפולאקי, מעיין ואלה מנהלות שיחה מרתקת על טיפולים אסתטיים ושלום בית, וגדי כרגיל מספק את הרגע הבלתי נשכח של התכנית: קארין ארד סוגרת עוד פרק של "הישרדות"

הישרדות/צילום: רשת 13

איזה שמח בפיליפינים. שירה עוברת לשבט ליבולן, שם מקבלים אותה באהבה, וכמעט קורעת רצועה מרוב התרגשות כשהיא מגלה שהבית החדש שלה מאובזר, נקי, ועם ארבעה כיווני אוויר. על פניה מתפשט החיוך הראשון האמיתי מתחילת המשחק. אמנם קובי מכר אותה בלי למצמץ, אבל היא מתחילה להבין שזה הדבר הכי טוב שקרה לה.

בנתיים, בלובי המהוה של שבט אפולאקי נוחתת האישה והתעלומה ורד בוסקילה הישר לתוך קלחת הריבים. פניה נופלות כשמסתבר לה שתנאי החיים שלה צנחו בבת אחת, אבל אחרי שהיא מצליחה להירגע מההזנחה בשבט, בוסקילה מתעשתת ומתחילה בונדינג - כלומר, ללכלך על לייה שהיא דרמטית כדי למצוא חן בעיני ג'קי. נמוך, אבל עובד - ולראייה, ג'קי, המנהיגה החדשה, ממנה אותה לסגנית, כדי ליצור מה שנקרא "כוח נשי" - צמד המילים הכי מאוס בעולם, וטעות שג'קי תצטער עליה בהקדם.

בואו, להפוך את לייה ל"דרמטית" זה קצת מאולץ, כי היא מתפקדת בקוליות ובלי להתלהם, ועושה הרבה פחות רעש מרוב האנשים סביבה, במיוחד אחרי הסיפור הקשה שסיפרה. לפני 19 שנה לייה ילדה שלישייה ואיבדה את שלושת הילדים. הדבר הנורא ואיום הזה קרה, ולא שמענו על זה ציוץ מ-2007 ועד היום - זה לא נפלט לה אפילו כשג'קי כינתה אותה "אמא זבל", כינוי שמקבל משמעות מפלצתית במיוחד אחרי העדכון האחרון. אז לא רק שהיא לא דרמטית, הבחורה מתפקדת להפליא בסיטואציות חברתיות, וגם במשימות פיזיות.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
קבלת פנים חמה. שירה/צילום מסך, רשת 13

במשימת הפירמידות האכזרית ההבדלים בשקט הפנימי וקור הרוח של השורדים ניכרו היטב: השבטים צריכים לעבור מכשולי ענק כשהם מטפסים זה על גופו של זה, מה שהיה קל יחסית לשבט ליבולן, שהגיבוש שלהם לא מבייש מעגל שירה מקודשת לפני מסיבת חילופי זוגות. החיבוק הקבוצתי כנראה הדביק אותם זה לזה גם במשימה, וגרם להם לעבוד כמכונה משומנת, שבראשה מייקל לואיס ודן דן שתמיד עושים את העבודה השחורה בדממה ובמהירות, שאר חברי השבט נתנו גם הם את המקסימום, וזה כלל את שירה פרבר, שמצאה כוחות מחודשים.

מרמור קשה אחז ביונתן כשהוא ראה אותה נותנת את פייט חייה. איפה זה היה כשהיית אצלנו, הוא תהה, והודה שיכול להיות שהם עשו טעות כשהחליפו את שירה בוורד. "אישה גדולה", "בריאה" ו"מסורבלת" היו רק חלק מהסופרלטיבים שהוצמדו לה בעקבות הופעתה במשימה הראשונה בשבט החדש. ואני אוסיף - לא רק שלא הצטיינה, אלא אף האטה את השבט כשהייתה בתפקיד שקי החול בכדור פורח. היא עשתה את זה תוך כדי מעיכת צלעות וריסוק מפרקים, שלא לדבר על האף של דודו שעליו דרכה כעל מדרגה, בעוד אוזניו משמשות לה כידיות אחיזה, והיא צועקת: "דודו! דודו!" לחלל הריק. איך להגיד בעדינות? סגנית המנהיגה דרכה על כל מה שעמד בדרכה כדי להגיע לראש הפירמידה, ואיכשהו עדיין הצליחה להישאר בתחתיתה.

ליבולן ניצחו את המשימה הרביעית ברצף, מיצבו את עצמם סופית כ'טובים', ואפולאקי ייפגשו במועצת שבט אחרי רצף הפסדים שרק אסון טבע יכול לקטוע, מה שלמרבה המזל קורה בפרק הבא. השמיים יתקדרו במיוחד כדי להסתנכרן עם הווייב השחור של הבאד גייז, אלה שכולם אוהבים לשנוא אבל אחראים לכל הרגעים המעניינים. מה שהופך אותם למנצחים שלי למרות הכל. מזל שהם פה, אפילו אם זה אומר לשאת את פסטיבל השוואת הגודל האינסופי שלהם. אמנם נפטרנו מאוהד "אני מכבד נשים" בוזגלו, אבל נותרנו עם הסגן שאינו מודע לסגניותו, זהר שטראוס, שעסוק ללא הרף בריצוי של כולם כדי שיאהבו אותו ו"יכבדו" אותו, ושאר הזמן בהנכחת הגבריות השבירה ביקום. קובי "אבא שלי עשה מיליונים על סטייקים" עסוק במנוברים מפותלים של הגנה עצמית, ודודו ויונתן, הנורמלים שבשבט, מסתמנים כטרחנים המצפוניים של החבורה, אלה שכשכולם יהיו תקועים בלב ים על רפסודה, לא יסכימו לאכול את ורד למרות שהם נורא רעבים כי "זה לא יפה".

עוד בוואלה!

רינה מצליח אינה סלב. היא עיתונאית. מה יש לה לחפש בחגיגה המטומטמת של "הזמר במסכה"?

לכתבה המלאה
הישרדות. רשת 13, צילום מסך
שלום בית. מעיין/צילום מסך, רשת 13

גם שיחת הנשים סביב המדורה הייתה פרייסלס. איפה עוד תמצאו תשוקה כמו של מעיין אשכנזי לשלום בית ומנה חמה, ואיפה תיתקלו בייאוש כמו של אלה לנוכח העלויות הגבוהות של הטיפולים האסתטיים שדרושים לכל אחת על מנת להיראות לגמרי טבעית? צודקות החמודות. שלום בית הוא חשוב, ואם אפשר להשיג אותו על ידי לבישת בייבי דול ופיטום הזכר המפרנס בארוחות קבועות - שווה ללכת על זה. גם הטענות של אלה על יוקר המחייה בקליניקות הבוטוקס מבוססות היטב. הדברים האלו יקרים, רבותי, בין 500 ל- 1,500 שקלים פר מזרק, מה שמסתכם בספרות רבות לשנה כדי לעמוד בסטנדרט של הגברים שאלה מכירה - אלה שדורשים מאישה להיות יפה, בכושר, רזה, ושחלילה שום דבר לא יתקמט או יזוז לה מהמקום. לעולם.

אפולאקי סיפקו גם את הרגע האדיר של החודש, לא רק בהישרדות - בכל הערוצים אקרוס-דה-בורד. הרגע שבו גדי ישב מול המצלמה ואמר (ככל הידוע לי ללא התערבות של חומרים כימיים), "אני איש מבריק". בגדול היה אפשר לכבות את המצלמות, לארוז את גיא זוארץ בסקיני של הטיסות ולסיים את העונה. זהו, זה השיא. יותר מצחיק מזה כבר לא יהיה. אבל ההצגה חייבת להימשך, שלוש פעמים בשבוע למשך חצי שנה, מה לעשות.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully