וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיכות של ורד, ההתנשאות של מייקל: מה עובר על השבט בהישרדות?

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 8:47

בכל פעם שחשבנו שבוסקילה גירדה את התחתית, היא מוציאה מעצמה עוד התנהגות לא מחמיאה, ודירוג החינניות שלה יורד עוד קצת; כי ככה זה בשבט אפולאקי: כל דבר שקורה שם הופך אצל חבריו לאישי ומעורר יצר התגוננות קמאי שלא מאפשר דיון לוגי

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
הישרדות/צילום מסך, רשת 13

עוד לא התרגלתי לשבטים הישנים וכבר החליפו לי אותם. הכל התערבב והשבטים החדשים נראים כמו חנות יד שנייה בקינג ג'ורג' - מלא קולבים, מלא סגנונות ומלא צבעים שלא קשורים אחד לשני. כולם בערימה אחת. לך עכשיו תמצא מה ללבוש. מייקל וליזה באפולאקי רוצים לתלות את עצמם עם ג'קי ואודליה, אלה וגדי עברו לשבט ליבולן ולא יודעים מה לעשות עם עצמם מרוב אושר, ורד איתם, רוצה למות מבאסה, יונתן עדיין שומר את עצמו עבור מעיין, דודו ממשיך להמחיז את 50 גוונים של אפור, וקובי איפה? במי הוא בוגד עכשיו? התבלבלתי.

העונה הזאת של הישרדות מלאה בליהוקים מעניינים, שאת האופי של חלקם לא קלטתי עדיין. מה הקטע של יונתן למשל? מה הוא, חאתיך מקצועי? שחקן אופי? שחקן רוגבי? לא הבנתי. קובי לא ברור - הוא נע בין ילד שמן וחסר ביטחון לבין נבל חובב גורמה שיושב על כסא קטיפה ומלטף חתולה מגולחת. גם אצל מייקל יש עוד מה לחצוב, בתקווה שאיפשהו בין הקוביות מתחבא קצת הומור עצמי, כי האיש לוקח את עצמו כל כך ברצינות שזה טיפה מלחיץ. אבל התעלומה הכי גדולה היא ורד, ואם להודות על האמת את הפרק הזה אני רואה רק בשבילה, או יותר נכון בשביל הסצנה האחת שנגלתה לי בפרומואים, שבה ורד נושכת את ליזה בכתף.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
הישרדות/צילום מסך, רשת 13

קודם כל, מצחיק. דבר שני, היא לא מפסיקה להפתיע. בכל פעם שאני חושבת שבוסקילה גירדה את התחתית, היא מוציאה מעצמה עוד התנהגות לא מחמיאה, ודירוג החינניות שלה יורד עוד קצת. ג'קי אזולאי, למשל, גם היא לא איזה מישהי להעריץ - היא שתלטנית, גסה, מניפולטיבית, רעה, אבל עם כל זאת יש לה חן מסוים שגורם לך לרצות עוד ממנה, וזה הדבר - האקס פקטור אם תרצו - שחסר אצל ורד.

בקיצור, היא באה מקולקל. זה לא יפה, ובטח זה יכעיס כמה אנשים, אבל מתרגלים. למען האמת, יום שבו לא חטפתי קללות בטוקבקים מרגיש לי כאילו לא הייתי מספיק פרודוקטיבית בעבודה. אז אמשיך נא, ברשותכם - לא אוהבת את הווייב שלה, לא אוהבת את המבט שלה, לא אוהבת איך שהיא מלכלכת על אנשים מאחורי הגב, לא את איך שהיא משחקת את המשחק, לא מאמינה למילה שהיא אומרת, ולדעתי היא ראויה לא פחות מקובי לתואר הסטייק של העונה.

אחרי שעברה מליבולן לשבט היריב ולכלכה עליהם בלי למצמץ, היא הפכה לסגנית של ג'קי. החילוף האחרון החזיר אותה לליה ויובל, אנשים שהיא לא ממש מחבבת אבל צריכה להילחם לצידם כרגע, והסיטואציה הזאת לא מוציאה ממנה את המיטב, בלשון המעטה. משום מה בכל משימה היא נעה בין שני קצוות קיצוניים - או שהיא מתעלפת אחרי שש שניות ומלחיצה את כולם, או שהיא נראית כאילו היא רוצה לרצוח מישהו ומלחיצה את כולם, ומשימת החסינות הזאת לגמרי הבריחה לה את התוכי. זהו, סופית התבלגנה לה המגירה. מה את נושכת אנשים, יא טרלול?

עוד בוואלה!

הלכלוכים על לייה השתלמו: ג'קי מינתה את ורד לסגניתה - והיא הולכת להצטער על כך

לכתבה המלאה
הישרדות. רשת 13, צילום מסך
הישרדות/צילום מסך, רשת 13

אדם מבוגר, אמא, וגם, כמו שג'קי ציינה ובצדק - ספורטאי - לא אמור לנשוך במהלך משחק. לפחות הייתה מתנצלת לאחר מעשה, אבל לא. התגובה היחידה שלה הייתה "היו שם הטבעות", כלומר רומזת שהיא נאלצה להגן על עצמה. שזה קשקוש - זה כדורגל מים - כולם קצת טבעו וקצת בלעו מים, נלחמו על החיים שלהם, צעקו, ודחפו - ועדיין, אינסטינקטיבית הצליחו לשלוט בעצמם, לא שיחקו מלוכלך, ולא החטיפו מתחת לחגורה.

זה בדיוק ההבדל בין אישיות של ליבולן לאופי של אפולאקי, שכל דבר שקורה הופך אצלם לאישי ומעורר יצר התגוננות קמאי שלא מאפשר דיון לוגי. כל דבר שנאמר בתמימות יכול להסלים בשניות. דוגמה מצוינת הייתה שיחת הבאת הילדים לעולם - מייקל אומר שהוא לא רוצה להביא ילדים במצב כלכלי לא יציב, וג'קי, דודו ואודליה לוקחים את זה כאילו מישהו תוקף את אורח החיים שלהם.

אודליה נפגעת אישית ומסבירה ש"אנשים כאלה", שלא מביאים ילדים הם 'מתנשאים', שזו התגובה שלה לכל דבר שהיא לא מסכימה איתו. "כל ילד מביא איתו ברכה", היא קובעת בשכלתנות המאפיינת אנשים שמדברים עם אלוהים, מה שמוציא ממייקל רגע נדיר של הומור. "זה נקרא קצבה מהמדינה, לא ברכה", הוא מסביר לה, ומוכיח שהוא אכן מתנשא, בעוד ג'קי מציעה לשירה שמנסה להסביר על משאבים של כדור הארץ - להתאבד, כי ילדים זה הכי חשוב ושירה, ובכן, פחות. לסיום דודו מצטרף לשיחה כדי לברר בעלבון למה משאבים וקרחונים יותר חשובים מחיים של אנשים.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
הישרדות/צילום מסך, רשת 13

תגידו לי בבקשה, איך האנשים האלה יוכלו אי פעם לתפקד יחד כשבט מוצלח?

אז זהו - הם לא יצליחו, והם גם לא אמורים. זו כנראה הסיבה שבגללה ערבבו את השבטים - כדי שיהיו פחות הומוגנים, ולעורכים יהיו יותר סינקים לפרומואים, של ליה צדה סרטן ענק שיכול להשתלט על ניו יורק, ושל גדי בורח ממנו כי הוא לא תרנגול, או כבש, כי גדי הכריש פוחד רק מחיות לא כשרות.

משימת החסינות נוצחה על ידי אפולאקי בלנד-סלייד כי מייקל אמנם נטול הומור אבל חזק כמו שמונה אנשים, וכמו שהוא מעיד על עצמו, המנהיג האמיתי של השבט. כל שבט, אם שאלתם את עצמכם. הוא גם עושה את זה בצניעות, לטענתו. לא שזה משנה, כי כל המנהיגות האצילה שבעולם לא תמנע מג'קי להיכנס באמאמא שלו ממש בקרוב כדי להגן על כס המלכות, ובשבט ליבולן החדש יצטרכו להתמודד סוף סוף עם משימת חסינות אישית ומועצת שבט. את מי הם ידיחו? את ליה? את ורד? או חלילה את יובל? זה לא נשמע הגיוני, אבל כמו שאומרת אודליה "נבר סיי נבר! נו!".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully