וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הראפ האגדי הפך לקטטה אלימה בשידור חי

5.12.2021 / 23:35

שני הרכבי ראפ אגדיים שפעילים עוד משנות ה-90 עלו לבמה למה שהיה אמור להיות קרב ראפ ידידותי, אבל מהר מאוד הפך לקרב אלים - כשחפצים נזרקו באויר ואגרופים נשלחו

קרב ראפ הפך לקטטה של ממש כאשר שני הרכבי ראפ ותיקים Three 6 Mafia והרכב ההיפ הופ והראפ Bone Thugs-N-Harmony עלו לבמה לעימות מוזיקלי שהיה אמור להיות ידידותי.

קרב הראש בראש הועבר בשידור חי במסגרת אירוע Verzuz שמשודר למאות אלפי צופים באינסטגרם, והתקיים בלוס אנג'לס באולם הוליווד פלדיום ביום חמישי בערב. הוא הפך לאלים בשל התבטאות מסעירה של Bizzy Bone מ- Bone Thugs-n-Harmony , שטען שההרכב המתחרה לעג לו כשהופיעו. "היי יו, היי יו, עוד לפני שנתחיל, הבנ***ה המכוער שלך לא יכול לצחוק עליי בזמן שאני על הבמה", הוא אמר, ג'וסי ג'יי מ-Three 6 Mafia החמיר את המצב כשאמר בתגובה לביזי, "תמצוץ את הז** שלי".

לאחר חילופי קללות על הבמה, הראפרים החלו לזרוק בקבוקים וחפצים זה על זה, מה שבסופו של דבר הסלים לקרב אגרוף של ממש.

מה יהיה שיר השנה? הצביעו במצעד של וואלה!, ECO99 וטיקטוק

צפו בתקרית האלימה

בניו יורק פוסט דווח שלפני עימות הראפ Bizzy Bone פרסם פוסט באינסטגרם בו כינה את קבוצת הראפ-הארדקור Three 6 Mafia, שפועלת עוד משנות ה-90, "סוגדי שטן", מה שרק הגביר את המתח לקראת העימות על הבמה.

בעקבות הקטטה, השידור החי הופסק עקב "קשיים טכניים" לכמה דקות, ובסופו של דבר התחדש עם התנצלות של Bizzy Bone: "אני רוצה להתנצל בפני כולם", הוא אמר, והוסיף כי הוא רק רוצה "להמשיך את המסיבה". לאחר מכן הוא אמר בראיון ל-TMZ שזה חלק מעולם ההיפ-הופ ופרסם פוסט התנצלות באינסטגרם בו טען ש"אפילו שאני לא חושב שטעיתי, אני מרגיש צורך להתנצל. טעיות תמיד נעשות ואם היינו מנסים להיות מושלמים לא היינו איפה שאנחנו היום".

עוד בוואלה!

אלימות בריאליטי: מתמודדת "הישרדות" נגחה במתמודד והודחה במיידי

לכתבה המלאה

Bizzy Bone מתנצל

ומנסה להסביר מה קרה

זה נגמר בחיבוקים

לאחר ההפסקה הקצרה בשידור, שני הרכבי ההיפ הופ נרגעו והתוכנית המשיכה וכללה הופעות מאגדות בתעשייה כמו ליל' וויין וטרנס הווארד. בסופו של הערב, כשהתוכנית הגיעה לסיומה, גם Three 6 Mafia וגם Bone Thugs-N-Harmony התאחדו על הבמה כדי לחלוק חיבוק. ב-TMZ דווח שבשום שלב המשטרה לא הוזעקה למקום ולא בוצעו מעצרים לאחר הקרב. .

  • עוד באותו נושא:
  • ראפ
  • קטטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully