וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב האופניים התרסק בצורה כואבת במיוחד באמצע דיווח חדשותי

18.12.2021 / 23:58

גברים - יכול להיות שלא תרצו לראות את זה: צופי חדשות 10 באוסטרליה לא חשבו שדבר כזה יכול לקרות במהלך דיווח שגרתי, אלא שחוסר המזל של הרוכב שהתרסק בצורה כואבת גרם לאנשים לשתף בתקריות דומות שקרו להם

דיווח חדשותי שגרתי בטלוויזיה גרם לגברים מסביב לעולם להתפתל מכאבים - אחרי שרוכב אופניים נפל מאופניו ברקע ונחת בצורה כואבת במיוחד.

כתבת חדשות 10 באוסטרליה אן-מארי לאונרד עמדה מחוץ לשרידים של מפעל שנשרף בפרת' ודיברה על המחסומים שהוצבו במקום, כשלפתע רוכב אופניים נכנס לפריים מצד ימין מאחוריה. הגבר, שעל פי ההערכות של חלק ממשתמשי Reddit הוא קטין, נעצר לפתע ועף קדימה מהמושב. הדרך בה הוא נפל גרמה לצופים הגברים לדמוע - בגלל שהוא נחת עם אשכיו היישר על הכידון ממתכת.

צפו בתאונה

רוכב האופניים חסר המזל נראה תופס את המפשעה שלו ומתפתל מכאבים על אופניו. לאחר מכן הוא הצליח להדחיק את הכאב והמשיך בדרכו, כשהוא מפדל בעיקר עם רגל שמאל.

צופים חדי עין זיהו את התקרית בשידור החי וביצעו זום על הרוכב. רבים הרגישו סימפטיה כלפי הבחור חסר המזל, "אנחנו נושאים תפילה והמחשבות שלנו נתונות לשני החברים הקטנים שם", נכתב בהומור על ידי אחד מהם.

זו לא הפעם הראשונה

סלפי כואב: רוכבת אופניים הפכה לכוכבת הלא צפויה של השידור החי

לכתבה המלאה

אלא שהשיחה התדרדרה במהירות לרמה אחרת כשגבר אחד סיפק פרטים על תקרית דומה שקרתה לו: "כשהייתי בן 12, עשיתי עצירה עם אופני ההרים שלי, נכנסתי בכידון כל כך חזק שקרעתי את שק האשכים שלי". הוא הוסיף שיש לו עדיין את הצלקת להוכיח זאת. אחרים הוסיפו טראומות דומות משלהם ואמרו שהם מודים לאלוהים שהצליחו להיות אבות אחרי תקריות דומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully