וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "אמילי בפריז": "אין בחורה שבן הזוג שלה לא בגד בה"

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 1:13

קמי ראזה, שמגלמת את קמי ב"אמילי בפריז", מגלה שהופתעה מהתגובה של הדמות לבגידה של בן זוגה, ומסבירה למה צוחקים עליה שהיא דומה ליהודי זקן. ריאיון מיוחד

טריילר העונה השנייה של "אמילי בפריז"/נטפליקס

אם הכל היה הולך כמתוכנן, קמי ראזה היתה כרגע במזרח התיכון, מסקרת עימות צבאי כלשהו. היא שאפה לעבוד בתור כתבת צבאית ואף נרשמה לתוכנית לימודים בתחום, אך רגע לפני החליטה לקחת אתנחתא ולהירשם לקורס במשחק. העולם הזה מצא חן בעיניה, והצרפתייה החליטה לוותר על חלומה הישן ולנסות לפתח קריירה על הבמה ועל המסכים.

משם, העניינים התחילו להתגלגל, ואחרי כמה שנים בצל, זכתה ראזה לפריצה בינלאומית בשנה שעברה הודות להופעתה ב"אמילי בפריז", שהעונה הראשונה שלה הפכה לסנסציה גלובלית.

ראזה מגלמת את קמי, שהתרגום העברי הרשלני של נטפליקס מכנה בטעות כ"קמיל". כזכור, הצעירה הצרפתייה הפכה בעונה הראשונה לחברתה הטובה ביותר של הגיבורה, שהגיעה לעיר האורות משיקגו. החברות ביניהם התחילה לעמוד במבחן כשאמילי נדלקה על שף חתיך בשם גבריאל, שהתגלה כבן זוגה של חברתה החדשה.

העונה השנייה של הסדרה, שעלתה לא מזמן וכצפוי כבשה גם כן את טבלאות הצפייה, עומדת בסימן משולש האהבה הזה, שהופך למורכב עוד יותר כשקמי מגלה כי גבריאל בגד בה עם אמילי, שמצידה מתאהבת בחתיך חדש - בריטי בשם אלפי.

קמי ראזה. פסקל לה סגרטן, GettyImages
רצתה להיות כתבת מלחמות. קמי ראזה/GettyImages, פסקל לה סגרטן

"אין בחורה שבן הזוג שלה לא בגד בה", מצהירה ראזה בריאיון זום לוואלה! תרבות שמתקיים לרגל עליית הסדרה. "עצוב לי להגיד את זה, אבל זה נכון, וזה גם לא אסון. בגידה היא לא הסוף מבחינתי. בכל זוגיות יש עליות ומורדות, ותמיד אפשר לתקן. מבחינתי, בשביל לתחזק זוגיות לא מספיק לאהוב את הצד השני, צריך גם לעבוד כל הזמן על מערכת היחסים".

זו גישה צרפתית עד מאוד.

"כן, כנראה".

כל כך הרבה אנשים רואים את הסדרה. איזה אימפקט היית רוצה שיהיה לה?

"מאז שעשיתי את הסדרה, אני מחייכת הרבה יותר. אני מקווה שזה יקרה גם לאנשים אחרים. מבחינתי הסדרה היא כמו ארוחה טובה עם חברים. המטרה שלה היא להעביר קצת שמחת חיים לקהל בתקופה כל כך קשה".

עוד בוואלה!

"היה לי חשוב להראות שגם לנשים בנות חמישים יש חיי מין"

לכתבה המלאה
מתוך "אמילי בפריז". נטפליקס,
"בזכות הסדרה, התחלתי לחייך". קמי ראזה ב"אמילי בפריז"/נטפליקס

בדומה לקמי, גם ראזה אינה מפריז במקור, אלא מעיירה ליד טולוז. בעבר אמרה כי המוצא הגיאוגרפי שלה מסייע לה לא לעוף על עצמה יותר מדי.

הפריצה של השחקנית היתה הדרגתית, והרזומה שלה לפני "אמילי בפריז" דליל למדי, אבל כולל פרויקט מעניין מנקודת מבט יהודית - הצגה בשם "היהודי הזקן הבלונדיני", בה כיכבה לפני כשלוש שנים. היא גילמה בה צעירה שנכנס בה דיבוק משונה - היא מתחילה להתנהג כמו קשיש ניצול שואה.

"ההצגה הזו היא הדבר הכי חשוב שעשיתי בחיי", היא אומרת. "זה הפרויקט הכי קשה שעשיתי, וזה שהדביק אותי בהכי הרבה תשוקה. זה גם הדבר הכי טוב שעשיתי, ומה שהכי עזר לי לצמוח כשחקנית".

ונשאר בך משהו מן היהודי הזקן?

"כן, לפעמים כשאני הולכת ברחוב, אני הולכת שפופה כמו יהודים זקנים. פיליפין, שמגלמת בסדרה את סילבי, כל הזמן צוחקת עליי שאני יהודי זקן".

סילבי היא בכלל הבוסית של אמילי, אבל בעונה הזו הופכת למקורבת אלייך.

"כן, זו מעין ברית של הנשים הצרפתיות נגד האמריקאיות. במובן מסוים, אפשר לקרוא לעונה הזו 'צרפתיות נגד אמריקאיות'".

מה את אומרת על הביקורת של בני ובנות עמך כלפי הסדרה ואיך שהיא מציגה את צרפת?

"הסדרה מוגזמת בכוונה. אין פה שום יומרה לייצג את פריז באופן ריאליסטי. זו ממש לא הנקודה. עם זאת, כמעט בכל פעם שהתסריטאים האמריקאים של הסדרה ניסו לכתוב דיאלוגים בצרפתית, זה היה נשמע מלאכותי ומוזר מדי, אז הרשיתי לעצמי לשנות את זה".

קמי ראזה. פסקל לה סגרטן, GettyImages
"אפשר לקרוא לעונה הזו 'צרפתיות נגד אמריקאיות'". קמי ראזה/GettyImages, פסקל לה סגרטן

בקרוב נוכל כנראה לראות את ראזה מככבת בעיבוד קולנועי של ההצגה, וגם בשלל פרויקטים נוספים, למשל בדרמה התקופתית "דיאן דה פוטייה", בה תככב בצד לא אחרים מאשר איזבל אדז'ני וז'ראר דפרדייה. בינתיים, היא עסוקה בשאלות על העונה השלישית שלבטח עוד תגיע, ועל עתיד הזוגיות של הדמויות בסדרה.

"כשהסתיימה העונה הראשונה, לא ידעתי איך קמי תגיב אם תגלה את האמת על קמי וגבריאל", היא אומרת. "כשקיבלתי את התסריט וגיליתי מה התגובה שלה, הופתעתי מאוד".

"אני כמובן חושבת שגבריאל צריך לבחור בקמי ולא באמילי. בכל זאת, הוא הגבר שלי! הייתי מעדיפה שגם אמילי תהיה שלי, אבל אם היא צריכה לבחור בין גבריאל לאלפי, הייתי מעדיפה את אלפי. הוא מצחיק, ואני תמיד אעדיף גבר מצחיק על גבר רומנטיקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully