וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר וההטרדה המינית: נבדק בפוליגרף בשאלות "מכובסות" ויצא דובר אמת

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 14:33

אחרי שהשחקן יהודה נהרי העיד כי עבר הטרדה מינית לכאורה על ידי אסי עזר במהלך פגישת עבודה - עזר נשלח לפוליגרף. בניגוד לתגובתו המקורית, עזר לא מכחיש בבדיקה כי חשף את איברו אך טוען כי הדבר נעשה בהסכמה מבחינתו. גם יהודה נהרי עצמו כאמור נמצא דובר אמת בפוליגרף

העדות המצולמת המלאה של יהודה נהרי בפני וואלה! תרבות. השחקן טען שהמגיש אסי עזר הטריד אותו מינית בעת שבא לביתו לפגישה מקצועית ב-2011. כתב: שגיא בן נון/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שי מכלוף, הפקה: חגית ברק

ביום רביעי האחרון נחשפה בוואלה! תרבות עדותו של השחקן יהודה נהרי שבה הוא טען כי המגיש והיוצר אסי עזר הטריד אותו מינית לפני עשור כשהזמין אותו לפגישת עבודה בביתו, כדי לבדוק התאמה לסדרה "להיות איתה". נהרי טען כי במהלך הפגישה עזר שלף את איבר המין שלו פעמיים, ניסה לשכנע את נהרי - אולם האחרון סירב שוב ושוב. עזר הגיב לחשיפת וואלה! כך: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם". קשת הודיעה כי פתחה בבירור. גם נהרי עצמו עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת.

היום (שני) הודיעה קשת כי במסגרת הליך הבירור, ביצע אמש אסי עזר לבקשתה בדיקת פוליגרף במכון "אלדד מירון". עזר נשאל שלוש שאלות בפוליגרף: הראשונה, "האם חשפת את איבר מינך בפני יהודה נהרי בניגוד לרצונו לפני כעשור בדירתך בתל אביב?". עזר השיב "לא". השנייה, "האם התנשקת בהסכמה מלאה עם יהודה נהרי באותה פגישה?". עזר השיב "כן". השלישית, "האם עשית מעשה מיני כלשהו בכפייה ביהודה נהרי לפני כעשור בדירתך בתל אביב?". עזר השיב "לא". עזר נמצא דובר אמת.

אסי עזר ויהודה נהרי. ראובן קסטרו
שאלות בעייתיות. נהרי ועזר/ראובן קסטרו

יצויין כי עזר לא נשאל אם הוא חשף את איבר מינו בפני נהרי אלא אם הוא חשף את איברו בפני נהרי "בניגוד לרצונו". דהיינו, עזר לא מכחיש הפעם כי הוא חשף את איבר מינו אלא מדגיש כי מבחינתו זה היה בהסכמה. בנוסף עזר לא נשאל בפוליגרף האם זו הייתה פגישה חברית - כפי שהוא טען בתגובתו הראשונה - או אכן במפגש מקצועי כפי שנהרי סיפר בעדותו.

הדוברת של יהודה נהרי מסרה בתגובה: "עינינו רואות כי השאלה איננה 'האם חשפת את איבר מינך בפני יהודה', אלא 'האם חשפת את איבר מינך בהסכמה'. זו שאלה סובייקטיבית למתושאל. הרי כשאסי חשף לכאורה את איבר מינו בפני יהודה הוא לא שאל אותו האם הוא מסכים ורוצה או לא. לאור זאת הציע יהודה ששני הצדדים יעברו בדיקה, אשר תתועד, במכון שיוסכם על ידי שני הצדדים ובניסוח מדויק של השאלות שינוסחו על ידו".

עוד בוואלה!

שתי גרסאות סותרות, אמת אחת: השאלה ש"שכחו" לשאול את אסי עזר בפוליגרף

לכתבה המלאה
בדיקת פוליגרף לשחקן יהודה נהרי שטוען שהוטרד מהמגיש אסי עזר. וואלה!, מערכת וואלה!
בדיקת הפוליגרף ליהודה נהרי/מערכת וואלה!, וואלה!

אסי עזר כתב באינסטגרם: "אני מבין את הרגישות העצומה שנדרשת כשמישהו או מישהי מתלוננים על הטרדה מינית, אני מבין את הצורך המיידי להאמין ולתמוך מיד במתלונן והמתלוננת. זה הדבר הנכון לעשות. ועדיין מצאתי את עצמי בסיטואציה שבה מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי. הימים האחרונים היו קשים ומורכבים עבורי ועבור האנשים הקרובים לי. הדבר היחיד שנתן לי תקווה היא האמת. תודה שחיזקתם אותי בימים האלה, זה לא מובן מאליו, תודה שהאמנתם לי, זה ריגש אותי מאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully