וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הייתה זכות גדולה": תמר איש שלום נפרדה בהתרגשות מהמהדורה אחרי 11 שנה

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 21:55

תמר איש שלום נפרדה הערב בהתרגשות מהגשת המהדורה המרכזית של חדשות 13, לאחר 11 שנים בהן הגישה את המהדורה של חדשות עשר ולימים 13, לקראת חילופי התפקידים עם מגישת "חדשות השבת" הילה קורח. בסיום המהדורה, אמרה: "שאפתי להישאר נאמנה לצופות ולצופים, לעצמי ולאתיקה"

תמר איש שלום נפרדת מהגשת המהדורה היומית בחדשות 13/חדשות 13

תמר איש שלום נפרדה הערב בהתרגשות מהגשת המהדורה המרכזית של חדשות 13. זאת לאחר 11 שנים בהן הגישה את המהדורה (של חדשות עשר ולימים חדשות 13), תשע מתוכן לבדה ועוד כמעט שנתיים לצד אודי סגל. איש-שלום מחליפה תפקידים עם מגישת "חדשות השבת" הילה קורח, שתצטרף לסגל בהגשת המהדורה המרכזית.

בסיום המהדורה, אמרה איש-שלום לקול מחיאות הכפיים של חבריה למערכת שעמדו מאחוריה: "הפרידה הגיעה. זו הייתה המהדורה האחרונה שלי אחרי 11 שנים, בעיקר בחדשות עשר עליה השלום ויהי זכרה ברוך, וכאן בחדשות 13 בשנים האחרונות. אני לא הולכת רחוק. אני נשארת ממש בשכונה החל מעוד כמה שבועות ניפגש כאן בכל מוצאי שבת במהדורת השבת. אלה היו 11 שנים עמוסות. עברנו הרבה יחד, מלחמות, אזעקות, פיגועים, שש מערכות בחירות, מגפה עולמית, אבל גם כמה זוכי פרס נובל, מדליות אולימפיות, שחרור גלעד שליט ועוד רגעים אופטימיים יותר. לשבת כאן בכיסא הזה היה זכות גדולה ואחריות גדולה. כשהחדשות ממילא כל כך טעונות ולא פעם קשות השתדלתי לתווך לכם את המציאות המורכבת לא פעם, המבלבלת ומלאת הספינים והאינטרסים ברוגע, בענייניות, לפעמים ברכות, כשצריך. אלוהים יודע שבמדינה כמו ישראל יש צורך בכך. בשנים האלה שאפתי להישאר נאמנה לכם, הצופות והצופים, נאמנה לעצמי ולאתיקה העיתונאית. זאת הזדמנות טובה לומר תודה לאנשים שעושים ויעשו את המהדורה הזו. אתם חברים ועיתונאים נפלאים ומסורים. ובלי הפרזה, ואני משתדלת שלא להפריז באולפן הזה, נהניתי מכל רגע במקום הזה. בהצלחה רבה להילה ולך אודי. היה לי לעונג לעבוד יחד. על המסך אני חושבת שאפשר היה לראות את זה אבל גם כאן מאחורינו בחדר המגישים ובדסק. אז תודה רבה".

מוקדם יותר היום, כתבה תמר איש שלום בעמוד הטוויטר שלה: "הערב מהדורה אחרונה! תשע שנים הגשתי לבד, ופתאום בשנתיים האחרונות הוא התיישב לצידי באולפן. והאמת? העבודה הפכה להיות עוד יותר כיפית כשהוא בסביבה -בשידור, ומאחורי הקלעים", ושיתפה בקטע שבו סגל והיא נקרעים מצחוק במהלך צילומים למהדורה.

איש-שלום נפרדת מהמהדורה על רקע נתוני צפייה נמוכים בחדשות 13, שהגיעו בשנה שעברה מספר פעמים לשפל והתייצבו סביב 5 אחוזי צפייה בלבד במהדורה המרכזית. לפני כחצי שנה נכנס לתפקידו מנכ"ל חדש, אבירם אלעד, ומאז עזבו והועזבו לא מעט עובדים בחברה, כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה. כבר עם שינוי הבעלות והמעבר לערוץ 13 כסאה של תמר איש שלום התנדנד. בסופו של דבר לאחר כניסתו של ישראל טויטו לתפקיד המנכ"ל הובא כמגיש לצידה אודי סגל כשחקן חיזוק וההגשה הפכה לזוגית.

בריאיון נרחב עם איש שלום וסגל לוואלה! תרבות, במלאת שנה לזוגיות הטלוויזיונית, במרץ שנה שעברה, אמרה בהתייחס לנתוני הרייטינג העגומים: "ביום שאחרי האיחוד, היה 13% למהדורה. אני זוכרת שכולם חגגו, ואם היה תקציב לשמפניות היו מזמינים שמפניות, אבל אין תקציב אפילו ליין תוסס אצלנו. אמרתי להם, 'תפסיקו להתלהב, אנשים עדיין לא יודעים מה נמצא באיזה ערוץ ולאן לזפזפ ויכולים לטעות'. כנ"ל בימים שפתאום היה רייטינג מאוד גרוע. נראה לי דבילי להיות בדיכאון עמוק בגלל יום אחד שבו הייתה מהדורה מאוד טובה שעשתה רייטינג גרוע. אני לא יכולה להגיד שרייטינג טוב לא משמח אותי, ושרייטינג רע בכלל לא משפיע עלי לרעה, אני בן אדם, אבל משתדלת שזה לא ישפיע".

"מה שיהיה זה מה שיהיה. אני יכולה להתווכח עם מספרים? אני יכולה לשמוח שיש קהל גדול שבוחר בנו. האם אני חושבת שיגיע היום שבו אנחנו נהיה המהדורה הנצפית ביותר בישראל? הלוואי שיום אחד זה יגיע, אבל אני לא יוצאת מתוך נקודת הנחה כזאת. אני יוצאת מתוך נקודת הנחה שצריך לחזק את הכוח שלנו ולהישאר באופן קבוע על דו-ספרתי, דבר שלאחרונה עשינו לא מעט, ולבסס קהל גדול שייהנה מהשידורים שלנו. הדבר היחידי שכן מבאס, שאתה עושה עבודה ממש טובה, מביא תחקיר ממש מדהים, ולא מספיק ראו. אבל גם בתחום הזה, אני רואה ימים שבהם בכלל עיקר החשיפה מגיעה מהפולו-אפים ומהדיגיטל, יש לנו מספיק כתבים שהם גם צייצנים בכירים, והתהודה שסיפורים טובים שלנו זוכים לה מגיעה גם מעולמות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully