וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה לעזאזל אתם עושים?": המחאה נגד הסרט החדש של גל גדות

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 22:10

כוכב "משחקי הכס" יוצא במחאה נגד העיבוד המחודש ל"שלגייה ושבעת הגמדים", בו תככב גם גל גדות - "תסתכלו על מה שאתם עושים. אין בזה שום היגיון. זה צעד מ*דיין לאחור"

טריילר הסרט "מוות על הנילוס"/פורום פילם

בשנים האחרונות מפיקה דיסני עיבודים חדשים לקלאסיקות האנימציה שלה, ואף אחד סרט לא חומק מזה. אחד הבאים על הכוונת הוא "שלגייה ושבעת הגמדים", וכרוח הימים, האולפן ניסה לצאת נאור עם ליהוק מגוונים אתנית. לתפקיד שלגייה הצחורה כשלג, שתמיד גילמו שחקניות לבנות, הם ליהקו את רייצ'ל זגלר האמריקאית-לטינית, ולתפקיד המכשפה הרעה את גל גדות הישראלית.

כל זה לא עזר לאולפן להימנע משיח הזהויות, וזאת בגלל המהות הבעייתית של הסרט, שמסתתרת כבר בשמו. וכך, השחקן פיטר דינקלג' יצא אתמול נגד ההפקה, והאמירות שלו תפסו את הכותרות בתקשורת הבידור האמריקאית.

דינקלג', כזכור, פרץ ב"משחקי הכס", ומקדם כעת את "סיראנו" בכיכובו, שאמור לצאת אצלנו לאקרנים בהמשך החורף. השחקן זוכה האמי מתנשא לגובה של 1.35, ולא מבין למה דיסני מתעקשת למחזר את הסרט הזה. "מה לעזאזל אתם עושים, אין בזה שום היגיון", אמר בפודקסאט הפופולרי של מרק מארון. "אתם עושים צעד פרוגרסיבי כשאתם מלהקים שחקנית לטינית כשלגייה, אבל מלכתחילה אתם לוקחים צעד מ*דיין אחורה כשאתם מספרים את הסיפור הזה על שבעה גמדים שחיים במערה. אני לא רוצה לפגוע באף אחד, ויש לי כבוד לשחקנית ולכל מי שחשב פה שהוא עושה את הדבר הנכון, אבל זה קצת צבוע. כנראה שלא הייתי קולני מספיק בניסיונות שלי לקדם את האג'נדה שלנו".

פיטר דינקלג'. טריסטן פווינגז, GettyImages
קול זעקה. פיטר דינקלג' בהקרנת בכורה של "סירנו"/GettyImages, טריסטן פווינגז

להאזנה לפודקאסט המלא

דיסני כמובן מיהרו לנסות לכבות את השריפה. לדבריהם, הם אכן מתכוונים לגשת לסיפור עם גישה שונה, במטרה "להימנע מהנצחת הסטריאוטיפים שהיו בקלאסיקת האנימציה". האולפנים גם הצהירו שלאורך כל פיתוח הפרויקט, הם "מתייעצים עם קהילת הגמדים (כך במקור"). כעת, נותר רק לחכות לשאר התגובות ולראות מה יעלה בגורל ההפקה.

בינתיים, "מוות על הנילוס" של גל גדות יעלה לאקרנים כבר בתחילת החודש הבא, וצפוי לשקוע במצולות - בין היתר בגלל שבצידה מככב ארמי האמר, שלאחר הצילומים התפרסמו נגדו שלל עדויות על עבירות מין, והוא הפך למוקצה בהוליווד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully