וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהצהיר "אני כולי נוגדן": גידי גוב חיובי לקורונה

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 8:02

הופעה של הזמר והשחקן בוטלה לאחר שנמצא חיובי לקורונה. "שלומי טוב", מסר. בתחילת החודש אמר גוב לוואלה! תרבות: "עשיתי חיסון רביעי. לדעתי הגוף שלי מופצץ. אני מלא כולי נוגדן", ותמך בקריאה לתת פיצויים לאמנים שהופעותיהם בוטלו בגלל הקורונה

גידי גוב בריאיון לוואלה! תרבות לקראת הופעתו עם תזמורת המהפכה, ינואר 2022. מראיין: שגיא בן נון/צילום סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: יותם רונן, עריכה: ניר חן

כמה טוב להיות גידי גוב? היום אולי קצת פחות. הזמר והשחקן נמצא חיובי לקורונה, לאחר שעבר ארבעה חיסונים, ובעקבות כך בוטלה לו הופעה שתוכננה להתקיים היום (שני). גוב אישר לוואלה! תרבות כי נדבק בקורונה ומסר: "שלומי טוב". בכך הצטרף גוב לרבים בעולם התרבות והבידור שנדבקו באחרונה בקורונה ובהם ליא קניג, רבקה מיכאלי, גילה אלמגור ושלומי שבת.

בריאיון לוואלה! תרבות לפני קצת יותר משלושה שבועות אמר גוב בין השאר: "עשיתי חיסון רביעי. לדעתי הגוף שלי מופצץ. אני לא יודע מה זה עושה אבל ארבע זריקות של כל דבר שהוא זה הרבה. אני מלא כולי נוגדן. אתה יכול לקרוא לי: 'גידי נוגדן גוב'".

גידי גוב בחזרות להופעתו עם תזמורת המהפכה, בית האופרה הישראלית בתל אביב, 10 בינואר 2022. ראובן קסטרו
מרגיש טוב. גידי גוב/ראובן קסטרו

עוד בריאיון לוואלה! תרבות החודש, גוב תמך בקריאת ארגון השחקנים שח"ם לפצות את האמנים שנפגעו מהקורונה. "הופעות רבות בוטלו. אני חושב שכל מי שנפגע, באופן מוכח, ענייני, שהייתה לו הצגה ואין לו מחר הצגה, הממשלה צריכה לעזור לו. אבל לא מדובר רק בשחקנים. מדובר בכל מה שחדל ועצר במדינה הזאת, בוודאי שהמדינה צריכה לעזור. אני חושב שהמדינה כרגע מבחינת משרד הבריאות, משרד האוצר ובנט, הם כמו העולם - טיפה לא יודעים מה רוצה הווירוס הזה. פיצויים בוודאי שצריך לתת לכולם. אם אפשר לעזור לכולם בהמון תחומים שנעצרו. אין ספק שהממשלה צריכה לדאוג, מעבר לזה בעיקר שיביאו את כל בדיקות האנטיגן, שהבנתי שאין להן שום ערך והן לא שוות כלום. בכל מקרה הן עושות מישהו שמח ועשיר, אז חבל שלא השקעתי במניות של זה. אם יש דבר אחד בקורונה שאני מצטער עליו זה שלא שמתי כסף על מטושים. מי ידע שזה הולך להיות שלאגר כזה? הייתי צריך למכור את הבית שלי ולקנות מיליארד מטושים. אותו דבר עם הבדיקות האלה".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully