וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראה היום השחקן שגילם את ג'ופרי באראתיאון ב"משחקי הכס"

2.2.2022 / 23:35

השחקן ג'ק גליסון, שגילם את ג'ופרי באראתיאון ב"משחקי הכס", פרש ממשחק מיד לאחר סופו הטרגי בסדרה - והיום הוא כמעט בלתי ניתן לזיהוי. קבלו תמונות של הלוק החדש שלו

הצצה ל"משחקי הכס", עונה 3, פרק 10/באדיבות yes

10 שנים חלפו מאז הופעת הבכורה של ג'ק גליסון בסדרת הפנטזיה המצליחה "משחקי הכס", שם גילם את הנבל האכזרי ביותר שנראה על המסך, ג'ופרי באראתיאון. השחקן האירי שהיה אז בן 22 (והיום הוא כבר בן 29) פרש ממשחק לאחר שסיים את תפקידו ב"משחקי הכס" (באופן טרגי כמו כמעט כל הדמויות שם) והיום הוא נראה שונה מאוד מכפי שאנחנו זוכרים אותו. הג'ופרי של היום בוגר יותר, בעל שיער חום ארוך ושפם - וכשאתה מגלם את אחת מהדמויות הכי שנואות בתולדות בטלוויזיה, אולי המהפך הזה היה אפילו הכרחי.

ככה אנחנו זוכרים אותו:

ג'ופרי באראתיאון. באדיבות yes,
ג'ופרי באראתיאון/באדיבות yes

וככה הוא נראה היום:

ג'ק גליסון גילם את העריץ חסר הלב ג'ופרי באראתיאון עד שנת 2014, אז פרש ממשחק כדי להתמקד בחייו האישיים. הוא חזר בכוחות מחודשים בשנת 2020, ממש לפני פרוץ מגיפת הקורונה, בשני פרויקטים שונים מאוד: גרסה בימתית של הרומן To Be a Machine ("להיות מכונה") וסדרת הטלוויזיה הקומית Out of Her Mind ("יוצאת מדעתה"). הראשונה חקרה את התנועה הטרנס הומניסטית - האמונה והשימוש בטכנולוגיה כדי לקדם את יכולות גוף האדם, בעוד שהשנייה היא סדרה קלילה בת שישה פרקים, שם שיחק לצד הקומיקאית שרה פאסקו.

בלתי ניתן לזיהוי

הנה הוא ב-To Be a Machine:

כשג'ק נשאל על הסצנה המוצלחת ביותר שלו ב"משחקי הכס", הוא לא בחר (זהירות ספוילר) בסצנה בה הורעל למוות, אלא בסצנה שאחריה - בה משפחתו נפרדה ממנו בהלווייתו. הוא סיפר בעבר ל-Vulture: "אני לא יודע אם יש סצנה שבה עשיתי את העבודה הכי טובה שלי, אבל אני חושב שהסצנה האחרונה של ג'ופרי, שבו גופתו הונחה על בסיס בסט, הייתה האהובה עליי כי הצלחתי לישון שם כל היום. זו הייתה חוויה מהנה. הם שמו את האבנים הטקסיות האלו על העיניים שלי. אתה מכיר את זה שאתה מנמנם, ואז אתה מתעורר ומבין שנרדמת אבל לא היית אמור לישון? זה מה שקרה לי שם. זו הייתה הסצינה שהכי נהנתי ממנה. זו גם הייתה הסצנה שנתתי בה את ההופעה הכי גרועה שלי".

הסצנה הבלתי נשכחת שלו מ"משחקי הכס":

ג'ק אימץ באהבה את הפופולריות שהדמות העניקה לו והשתתף במספר רב של מפגשי מעריצים במהלך השנים. האחרון שבהם היה מתוכנן לחודש הבא בלאס וגאס - אך נדחה. כשהוא לא מגיע לאירועים האלה, הוא שומר על פרופיל נמוך. הוא סיפר ב-2016: "ניסיתי לחיות חיים נורמליים ככל האפשר, כמעט בקטע קיצוני. הדירה שבה אני גר בלונדון לבד היא ממש צנועה".

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully