וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי רשף אינטימי: הפיצוח של נפתלי בנט יחכה להזדמנות אחרת

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 10:40

רפי רשף ניסה לחדור אל הרגש שמתחת לפאסון של ראש הממשלה, אבל התקשה לחשוף זוויות חדשות. הוא גם לא שאל את נפתלי בנט אידיאולוגיה וחזון אלא על מהלכים, שאיפות, אינטריגות ורוטציות. הכל בעיקר עורר אדישות

אינטימי עם רפי רשף, נפתלי בנט מתראיין. קשת 12, צילום מסך
מה באמת כואב לראש הממשלה? נפתלי בנט, "רפי רשף אינטימי"/צילום מסך, קשת 12

יש משהו קצת משמח בכך שריאיון מיוחד עם ראש הממשלה אינו שוב אירוע טלוויזיוני נדיר שצריך לכוון אליו שעונים, אלא בסך הכל עוד משהו משעמם וחוזר על עצמו ברצף של שיחות שגרתיות עם התקשורת. אתמול בתכנית "אינטימי" בקשת 12, הכל התנהל על מי מנוחות: רפי רשף ניסה למצוא מין נפתלי בנט שלא הכרנו, והאחרון דקלם תדמית מרוככת כדי להתקרב אל הציבור. ההצלחה של שניהם הייתה מוגבלת למדי.

מאז שנבחר, בנט משתדל להבהיר עד כמה הוא ראש ממשלה שונה מקודמו, גם אם הן את תומכיו והן את שונאיו לא צריך לשכנע בכך יותר מדי. בניגוד לנתניהו, שנמנע מראיונות ככל שהיה יכול, בנט כבר התראיין כמה וכמה פעמים בתפקיד, ובאמצעות המפגש עם רשף הוא יכול לנסות להיראות גם נגיש ואנושי יותר לציבור. אלא שבנט גם התראיין פעמים רבות בשנים האחרונות, ועל שירותו בלבנון והחזרת הכיפה אחרי רצח רבין כבר שמענו בכמה וכמה הזדמנויות. רשף, במרדף אחר הרגש שמוסתר מתחת לפאסון, התקשה לחשוף זוויות חדשות בהקשרים האלה, ובנט לא נידב לו זאת מרצון. קשה להגיד שגילינו משהו חדש על האיש.

אינטימי עם רפי רשף, נפתלי בנט מתראיין. קשת 12, צילום מסך
סגנון ריאיון מפותל. רפי רשף/צילום מסך, קשת 12

גם מי שרוצה לדעת יותר על עמדותיו וחזונו של מי שמצא את עצמו עומד בראש קואליציה משונה במיוחד - לא קיבל באמת את מבוקשו. סגנון הריאיון המפותל של רשף, שמתחיל שאלה חדשה עוד לפני שהמרואיין סיים את התשובה הקודמת, עשוי להיראות כאלטרנטיבה לתכניות האקטואליה הרעשניות - באולפן שבו כביכול אפשר לדבר באמת על מה שחשוב, ולא רק לנהל שוב את אותו הפינג פונג. לפחות בכל מה שנוגע למרחב הפוליטי, זה לא ממש מדויק: גם הוא ידבר עם בנט בעיקר על מהלכים, שאיפות, אינטריגות ורוטציות, אך אף פעם לא על אידיאולוגיה, חזון ונושאים שבמחלוקת אמיתית. מה באמת כואב לראש הממשלה? לא נדע.

המסר העיקרי של בנט, שעליו חזר גם בראיונות אחרים לתקשורת, נגע לאותה "מכונת שקרים" שכוונה אליו, ועל ההחלטה שלו להילחם בה. רשף לא הזכיר לבנט בתגובה לדברים שהוא עצמו היה שותף בהיסטוריה הפוליטית שלו לכמה קמפיינים ארסיים במיוחד נגד יריביו (סרטון יוסי יונה וחמאס, אם לשלוף דבר אחד מהזיכרון שבנט אפילו התנצל עליו). ראש הממשלה, מצידו, דווקא כן הביע חרטה על סרטוני ההצהרות שלו טרם הבחירות, לפיהן לא יקים ממשלה ברוטציה עם יאיר לפיד ובשיתוף עם רע"ם. המבוכה שלו מהעצים עליהם טיפס בעבר אכן נראתה כנה.

אבל מה מעבר לכך? כשריאיון עם ראש הממשלה מעורר בעיקר אדישות, יותר מכל דבר אחר, זה אולי כישלון של הפוליטיקאי, אבל קודם כל טלוויזיוני. הפיצוח של בנט יחכה כנראה לפעם אחרת.

עוד בוואלה!

בוקרים קשוחים, מורים חבוטים ואיך להפוך לדוש-על: סקירת סדרות חדשות

לכתבה המלאה
אינטימי עם רפי רשף, נפתלי בנט מתראיין. קשת 12, צילום מסך
אין לנו פיצוח. נפתלי בנט ורפי רשף/צילום מסך, קשת 12

בקטנה

אחרי שגיא לרר החליט, בניגוד לכל נורמה עיתונאית, להציג מותג של פסטה במהדורה של חדשות 13 שלשום, נראה אתמול שלא היה מדובר בטעות אלא במדיניות. אמש המהדורה אף שידרה כתבה עם כותרת על "המפעל שהפך לפנים של מחאת הפסטה". אחר כך עלה לרר, ובאקט מביש אך חסר בושה "התנצל" באמצעות הצגה של מותגים נוספים למצלמה. אם כך נראית מהדורת החדשות, כבר עדיף לצפות ישירות במקבץ הפרסומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully