וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי הפעם הקודמת - לואי סי קיי חוזר לשורת הופעות נוספת בישראל

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 9:22

הקומיקאי המושמץ לואי סי קיי, שכבר הופיע בישראל ב-2019 אחרי שהתפוצצה הפרשה בעניינו, חוזר לטובת סבב הופעות מצומצמות ואינטימיות בתל אביב. כל הפרטים

לואי סי קיי. GettyImages
הקהל הישראלי מחל במהירות. לואי סי קיי/GettyImages

לואי סי קיי חוזר לישראל - וזה קורה ממש החודש. הקומיקאי המושמץ, שנשים התלוננו על כך שאונן בנוכחותן ללא הסכמה, כבר הופיע בישראל 2019 בהצלחה גדולה אחרי התפוצצות הפרשה, וכעת חוזר לסבב הופעות אינטימיות ומצומצמות בתל אביב.

סי קיי נחשב לאחד הקומיקאים והסטנדאפיסטים הגדולים בהיסטוריה. הוא זכה בשישה פרסי אמי, יצר, כתב וכיכב בסדרות המהוללות "לואי" ו"הוראס ופיט", כתב לתוכניות כמו "תוכנית הלייט נייט עם קונאן אובריאן" ואחרות. ב-2015 היה הקומיקאי הראשון שמכר את כל הכרטיסים למדיסון סקוור גרדן שלוש פעמים רצופות. שנתיים לאחר מכן תחקיר של הניו יורק טיימס חשף כי לואי סי קיי הטריד נשים לאורך שנים באותה שיטה - הוא היה מאונן מולן בלי הסכמה.

מאז ירדה קרנו של הקומיקאי ורוב הדלתות נסגרו בפניו בארצות הברית, אך אחרי התנצלות ותקופה של שתיקה, סי קיי חזר להופעות הסטנד אפ בהצלחה רבה, כולל כאמור בישראל. ההופעות הקרובות ייערכו בין התאריכים 21 ל-23 בפברואר בתיאטרון תל אביב (לשעבר בית החייל). כרטיסים יעלו 335 שקלים. ניתן לרכוש כאן החל מהיום (חמישי) בשעה 11:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully