וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זורחת", "נולדה לתפקיד": בעולם מהללים את גל גדות בסרטה החדש

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 11:02

גל גדות קוטפת ביקורות מהללות בעולם על משחקה בסרט "מוות על הנילוס" בבימוי קנת בראנה שיעלה בסוף השבוע גם בישראל. וראייטי: "גדות זורחת". דדליין: "גדות נראית כמי שנולדה לתפקיד". איוונינג סטנדרט: "חמודה בטירוף". עם זאת, הסרט עצמו זוכה לביקורות מעורבות

גל גדות. ג'ייסון בל,
זוכה לשבחים בעולם. גל גדות/ג'ייסון בל

השחקנית הישראלית גל גדות קוטפת ביקורות מהללות בעולם על משחקה בסרט הבלשי "מוות על הנילוס" בבימויו של קנת בראנה, המבוסס על ספר באותו שם של אגתה כריסטי משנת 1937. הסרט צפוי לעלות בסוף השבוע גם בארץ.

באתר המגזין האמריקאי הנחשב וראייטי נכתב בכותרת "גל גדות זורחת", ובגוף הטקסט כתוב שהיא מגלמת את תפקידה "בניצוץ מלא חיים כפי שלא תמיד עשתה מחוץ לסרטי 'וונדר וומן'". באתר דדליין נכתב כי "גדות נראית כמי שנולדה לתפקיד". וב"Evening Standard" הלונדוני גדות מוגדרת כ"חמודה בטירוף". יצויין כי בעוד שמשחקה של גדות זוכה לשבחים, הסרט מקבל ביקורות מעורבות וכרגע ממוצע הביקורות עומד על 68 באתר ROTTENTOMATOES.

"מוות על הנילוס" הוא סרט המשך ל"רצח באוריינט אקספרס" מ-2017. במרכזו ניצב הבלש הבלגי הרקול פוארו, שמגלם בראנה. בראנה, שגילם את פוארו גם בסרט הקודם, נוסע לשייט תענוגות על נהר הנילוס במצרים וחוקר את הרצח של לינט רידג'וויי דויל, אותה מגלמת גל גדות, יורשת עשירה שנרצחה במהלך ירח הדבש שלה על רקע משולש אהבה. בסרט משחקים גם ארמי האמר, אנט בנינג, רוז לזלי, סופי אוקונדו, טום בייטמן ועוד.

לפני כמה ימים נודע כי משרד ההסברה הכוויתי אוסר את הקרנת הסרט "מוות על הנילוס" בכל בתי הקולנוע במדינה המפרצית בגלל השתתפותה של השחקנית הישראלית בסרט, כך על פי העיתון הכוויתי "אל-קבס". גורם בכיר במדינה מסר לעיתון כי "המשרד לא יאפשר הקרנה של הסרט והוא הוסר מרשימות ההקרנה של שלוש חברות הקולנוע במדינה". לפי הדיווחים בכווית, הצעד בא בעקבות דרישה של "תנועת החרם על הישות הציונית". בעבר אסר משרד ההסברה במדינה גם הקרנה של "וונדר וומן" בכיכובה של גדות בטענה שהייתה בעבר חיילת "בצבא הכיבוש הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully