וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הבא: סטטיק ובן אל עוזבים את שולחן השופטים אחרי חמש עונות

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 21:24

צמד הזמרים עוזב את התוכנית "בגלל אילוצי לו"ז", ושולחן השופטים הענק יצטמצם מעט ויכלול את איתי לוי, קרן פלס, אסף אמדורסקי, שירי מימון ונינט טייב. חרף פרסום העדות של יהודה נהרי נגדו בוואלה! תרבות, קשת הודיעה גם כי אסי עזר ימשיך להגיש את התוכנית לצד רותם סלע

סטטיק ובן אל עוזבים את שולחן השופטים של "הכוכב הבא" - כך הודיעה היום (רביעי) קשת. זאת, בגלל "אילוצי לו"ז" של השניים. כעת, שולחן השופטים הענק של התכנית יצטמצם מעט, ויכלול את איתי לוי, קרן פלס, אסף אמדורסקי, שירי מימון ונינט טייב.

לפי הודעת קשת, השניים ביקשו לפרוש בגלל בגלל העומס המוטל עליהם, בעוד הם עמלים על הוצאת אלבום בארצות הברית ועל הופעות שונות בארץ ובעולם. עם זאת, השניים יתארחו במהלך העונה. כמו כן, הובהר כי הם אינם עוזבים בשלב זה את "הזמר במסכה".

מסטטיק ובן אל נמסר: "זו הייתה עבורנו חוויה בלתי נשכחת המלאה ברגעים של אומנות, שמחה ורגש. אנו מתנצלים בפני קהל הצופים, בפני חברינו לפאנל ובפני כל צוות התוכנית כי מטעמי לו"ז המתוכננים בארה"ב לא נוכל להשתתף בצילומי העונה הבאה. אנו בטוחים שהעונה תהיה נפלאה גם בלעדינו ומבטיחים להגיע לפרק ספיישל ברגע שנוכל. אוהבים מלא ומעריכים עד אין סוף".

סטטיק ובן אל תבורי הכוכב הבא. אבי כהן
פורשים מהשיפוט. סטטיק ובן אל תבורי/אבי כהן

בנוסף, הזכיינית הודיעה כי אסי עזר ימשיך להנחות את התכנית לצד רותם סלע. לפני כחודש חשף השחקן יהודה נהרי בוואלה! תרבות כי אסי עזר הטריד אותו מינית לכאורה לפני כתשע שנים בביתו של עזר בתל אביב. נהרי טען שעזר שלף פעמיים את איבר המין שלו למרות סירובו של נהרי וניסה לשכנעו לשכב עמו. עזר הכחיש. נהרי הגיש בתחילת השנה שעברה תלונה למשטרה נגד עזר בטענה להטרדה מינית ומעשה מגונה - אך זו נסגרה בשל התיישנות. כמו כן, נהרי עבר בדיקת פוליגרף על ידי וואלה! תרבות ונמצא מאה אחוז דובר אמת. מאז פרסום העדות, ממשיך עזר להנחות את "נינג'ה ישראל".

העונה הקרובה של "הכוכב הבא" תהיה התשיעית של התכנית, והשנייה מאז נלקחה ממנה בחירת הנציג לאירוויזיון. בעונה האחרונה זכה תמיר גרינברג. סטטיק ובן אל הצטרפו לשולחן השופטים בשנת 2017, עם תחילת העונה הרביעית של התכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully