וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיפור חיי": כן, אנחנו נשבעים שעדן פינס אמרה את המשפט הזה בשידור

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 8:44

העקיצות של דוד דביר לצד המחמאות, המשפט המוזר של עדן פינס, מוסר העבודה הקומוניסטי של מעיין אדם, הבדיחות המתישות של אוראל צברי - וההדחה המבאסת של סנדי בר. בן בירון בראודה מסכם פרק נוסף של "רוקדים עם כוכבים"

הופכת לעדן פינס מרוקדים בעזרת הספריי המדובר בטיקטוק/NOW לירז עוזרי

פרק נוסף של "רוקדים עם כוכבים 2022" יוצא לדרך ולוסי איוב תוהה בקול: מי מבין הזוגות בקבוצה השנייה (אגב, אצלי בתיכון פשוט קראו להם כיתת מב"ר) יודח הערב ולא יגיע לנבחרת הכוכבים המאוחדת? עוד לפני שאני מספיק לצעוק "ולודימיר זלנסקי!", אנחנו מתבשרים שהערב יש ספיישל שנות השבעים או שירים מהסרטים (או שניהם, אני לא חושב שנסגרו שם על הפורמט) והנה שוב מראים לדוד דביר את הקטע שלו מפזז ברחובות מהסרט "קזבלן". בחיי, כמות הפעמים בה "הפתיעו" את דוד עם קטע הריקוד הזה כל כך גדולה שטוב שיש קצת חומצה היאלורונית כדי לזייף פרצוף מופתע.

הפרק הערב הוא האחרון לפני שנעבור לשלב השידורים החיים כך שמובטח לנו משדר בו כל המתמודדים ישמעו מחמאות מסוג "וואו, פשוט לא ייאמן. איפה היית לפני מספר שבועות ואיפה את/ה עכשיו". כלומר, חוץ מהשופט דוד שמתעקש להעליב מתמודדים גם כאשר הוא מחמיא להם. אחרי שבפרק שעבר כמעט ונפרדנו מיעל בר זוהר ואנטון (אם ההפקה לא טורחת לציין את שמות המשפחה של הרקדנים, אין סיכוי שאני אעשה את זה), השבוע יש לי רק תקווה אחת: אלוהים, תשמור לי על סנדי בר. איזה ילד ניינטיז לא חולם על דו-קרב בין שרון לינוביץ' מ"רמת אביב גימל" (בר זוהר) וגילי רוטנברג מ"כסף קטלני" (בר)? נכון, הפקת התוכנית התחכמה ופיצלה אותן לשתי הקבצות שונות אבל בסוף זה יצטרך לקרות. או שלא.

רוקדים עם כוכבים 6.3.2022. מתוך "רוקדים עם כוכבים", צילום מסך
לקום בחצות. מעיין אדם/צילום מסך, מתוך "רוקדים עם כוכבים"

עדן פינס ואוראל

ריקוד הוולס לא עשה חסד עם עדן ואוראל והם כמעט הודחו. כאילו, בהנחה שאתם בני שלוש וחצי ומאמינים שיש סיכוי שעדן והגוף המושלם שלה לא ישייטו בנינוחות עד הגמר. בכל מקרה, את ההצלה מהדחה בשבוע שעבר ממנפת לוסי לראיון "תראי איך את מתגברת על מכשולים" משל עדן הגיעה לחדר החזרות הישר מאודסה. נשבע שנאמר שם המשפט "את עושה את הדרך הארוכה ביותר", שנענה ב"זה סיפור חיי". לא ערכתי תחקיר על חייה של פינס אבל עם ההצלחה שזכתה לה עד כה והיא רק בת עשרים וארבע, נראה לי שיש אנשים שעברו דרך ארוכה משלה. אז ריקודים קלאסיים הם לא הפורטה של פינס אבל אולי ז'אנר הצ'ה צ'ה מלא התשוקה יספק את הסחורה? היו"רית אנה ארונוב לא סומכת על המזל ומבקשת מאוראל "לפשט לה (את הריקוד, ב.ב) כדי שייראה טוב" ואוראל עושה בדיוק את זה ודואג שפינס תעשה את מה שהיא הכי טובה בו ותגיע עם חולצת בטן אל הרחבה.

ציון: 31

עוד בוואלה!

נפלנו במניפולציה של "רוקדים עם כוכבים". התרגשנו מהסיפור של יעל בר זוהר

לכתבה המלאה
רוקדים עם כוכבים 6.3.2022. מתוך "רוקדים עם כוכבים", צילום מסך
דרך ארוכה. פינס/צילום מסך, מתוך "רוקדים עם כוכבים"

רותם כהן ומישל

בנבחרת שמעוטרת באלילים עם גנטיקה מושלמת כמו אלכס שטילוב ובר זומר, רותם כהן הוא הרוקי בלבואה - גם אם הסגנון שלו רחוק מלהיות מושלם, הוא מוכן להזיע עד מוות כדי להביא את הריקוד הטוב ביותר. השבוע, כשמישל והוא קיבלו את סגנון הג'ייב - ריקוד שאף אחד לא מבין איך הוא אמור להיראות אבל לכולם ברור שהוא קשה לאללה - זה גם סוף סוף השתלם לו. כלומר, אם להסתמך על אלי שהחמיא במילים כמו "נמר" ו"חיה רעה", או אנה שהעניקה מחמאה מוזרה: "אתה מישהו שהגיע בלי לדעת לרקוד ועכשיו רוקד". כן, זה הפורמט של התוכנית. לעומתם, דוד המשיך להחמיא בדרך הייחודית לו עם "נמוך, ילדותי וחמוד", איך אפשר שלא להתרגש?

ציון: 30

מעיין אדם וארטיום

בוא נגיד את זה ככה: אם מעיין אדם לא הייתה מקבלת את התפקיד של סנדי מ"גריז" אף אחת לא הייתה מקבלת אותו. בינינו, אם "רוקדים" הייתה בית הספר התיכון של "גלי", אז מעיין אדם הייתה הדמות של רייצ'ל ברי - התלמידה שלא תבחל בשום אמצעי כדי לקבל את הסולו הראשי בהצגת הסיום. ארטיום ומעיין הם שידוך מושלם, הוא מביא איתו משמעת ומוסר עבודה שמתאים רק למדינות קומוניסטיות והיא מוכנה להקדים את השעון המעורר שמעיר אותה לתוכנית הבוקר משלוש לפנות בוקר לחצות, אם זה אומר שהיא תקבל עוד זמן מסך. במפתיע, השבוע השופטים קצת פחות התלהבו מריקוד הקוויקסטפ של מעיין וציינו שייתכן וארטיום נתן לה משימה קשה מדי. מהיכרותי עד התוכנית הבאה מעיין תוותר על שעות שינה לחלוטין ולא תרקוד רק בזמן הפסקת הפרסומת של תוכנית הבוקר, אלא גם בתוכנית עצמה.

ציון: 30

רוקדים עם כוכבים 6.3.2022. מתוך "רוקדים עם כוכבים", צילום מסך
עד החיקוי הבא. אוראל צברי וליטל/צילום מסך, מתוך "רוקדים עם כוכבים"

אוראל צברי וליטל

היום כבר לא צריך לספר לאנשים בן כמה אתה. מספיק להגיד להם שאין לך מושג מי זה אוראל צברי, הם כבר יבינו לבד. בכל מקרה, היות ואני בעד ייצוגים מגוונים על המסך, במיוחד בתוכנית שמעטים האנשים בקאסט שלה שנוגעים בפחמימות, שומן טרנס או שומן בכלל, אוראל הפך אוטומטית לפייבוריט שלי. זה גם החזיק לפחות שלוש דקות עד שהוא חיקה ברצף את אילנה דיין, דוד דביר וצביקה פיק, אז הבנתי ש"מצחיקולים מקצועיים" זה אותו דבר בכל דור והסבלנות שלי פקעה. אני דווקא חשבתי שהריקוד של אוראל וליטל היה חינני ביותר אבל השופטים התרשמו פחות ועבדו קשה מאוד כדי למקד את הביקורת שלהם בכל אספקט שלא קשור במשקל של אוראל. לשמחתי ולחרדת אנשי הפוליטקלי קורקט, אוראל הודה שהוא שמח להיות על המסך כי הוא גורם לאנשים בעלי עודף משקל להרגיש טוב יותר לגבי עצמם ובן רגע הוא חזר להיות הפייבוריט שלי (לפחות עד החיקוי הבא).

ציון: 26

סנדי בר ורפאל

מסתבר שבניגוד לתדמית שהייתה לה בשנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, סנדי בר היא לא "קרחון" אלא דווקא אישה רכה. רכה מדי. כשאנה מגיעה לבחון את ריקוד הפסדובלה שלה ושל רפאל, היא לוחצת עליה להיות חדה יותר בתנועת הפסו שלה ("כמו שאת מוחצת ג'וק") אבל נדמה שסנדי בעיקר רוצה הביתה. מצד שני, איך אפשר שלא להתפעל מהיופי הזה של בר, לדעתי עדיין האישה הכי יפה בישראל גם אם לא כוכבת ריקודים סלוניים. גם השבוע הריקוד שלה לא הותיר חותם עמוק על השופטים ולמרות שהביקורות בשולחן היו חיוביות, הציון היה מעט נמוך.

ציון: 30

רוקדים עם כוכבים 6.3.2022. מתוך "רוקדים עם כוכבים", צילום מסך
הודחה. סנדי/צילום מסך, מתוך "רוקדים עם כוכבים"

הקהל באולפן הופך את החלטת השופטים ולמרות שאוראל וליטל היו הזוג עם הניקוד הנמוך ביותר בהפרש ניכר, הם עברו שלב וירקדו בפנינו בשידור חי. אל דו קרב ההדחה (זאת לא תוכנית של קשת אם אין דו קרב הדחה) מגיעים מעיין אדם וארטיום וסנדי בר ורפאל. מעיין נראית כמי שמוכנה להתאבד כדי להישאר בתחרות באופן לא מפתיע מרבית השולחן בוחר להשאיר את אדם על חשבון בר. חוץ מדוד שכנראה אוחז במשאלת מוות, מציין שהוא מעדיף את בר ופותח סכסוך דמים עם מעיין שאת תוצאותיו עוד נראה בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully