וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל: "אני לא מאמינה בלהישרף מחשיפת יתר"

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 10:26

חשיפת יתר ("לא מאמינה שאשרף מזה"), קריירה בינלאומית ("זה לוקח המון זמן"), מרגי ("תמיד אוהב אותו"), גילום שולמית אלוני ("מתחברת לעוצמות שלה") והכחשת הפרסום שהטילה וטו על השתתפות אנה זק בפסטיגל. נועה קירל מוציאה שיר חדש שמושק בראשוניות בטיקטוק. ריאיון

@noakirel פעמון - עכשיו זה בחוץ! בלעדי לטיקטוק ישראל בפעם הראשונה בהיסטוריה ? #פעמון ♬ פעמון - Noa Kirel

"צלצולי פעמונים בתוך לבי מהדהדים" שרה פעם אהובה עוזרי. וכעת נשמעים צלצולי פעמונים אחרים לגמרי מצד נועה קירל, שהיא מקווה שיהדהדו בתוך לבכם. זה קורה בשיר החדש שלה "פעמון", שהיא כתבה והלחינה עם יצרן הלהיטים רון ביטון ובהפקתו המוזיקלית של איתי גלו. באופן יוצא דופן, השיר יוצא באורך מלא בראשוניות באפליקציית טיקטוק, ולכן אל תחפשו בשלב זה לינק ליוטיוב (האזינו לו למעלה). כנהוג אצל קירל הוא מלווה בפרסום למותג כלשהו, במקרה זה לקולקציית המשקפיים UNIC NK שעיצבה יחד עם סופר-פארם אופטיק, שנראית בקליפ כמובן.

"בשיר הזה יש חיבור עם רון ביטון, שאני עובדת איתו הרבה זמן, ואיתי גלו שהוא חבר טוב שעבד איתי. החיבור היה מיידי, היה מאוד כיף ביחד באולפן", אומרת קירל לוואלה! תרבות. "כשעלה הרעיון של הפעמון אמרתי וואו, זה קטלני ומגניב, וזה הזכיר לי קצת את פעם. אז הבאנו משהו שמצד אחד הוא עם הסאונדים של פעם, הפעמון ודיסקו קצת, ומצד שני מוזיקה מאוד עדכנית של טכנו ומה שהולך היום ומה שקורה במסיבות ובכל מקום. וזה חיבור מעולה ביחד. אני גאה במה שיצא ומקווה שיאהבו את זה כמוני.

"הקליפ מרגש גם בגלל שהתחברנו לסופר-פארם אופטיק, עיצבתי איתם את קולקציית המשקפיים, וזה מן הסתם נמצא בתוך הקליפ. הכל מתחבר בצורה מאוד טבעית ואותנטית ויפה. זה משהו שאני עיצבתי אז זו בכלל שמחה כפולה ומרגש מאוד".

נועה קירל. מיכאל טומרקין,
"הזכיר לי קצת את פעם". נועה קירל/מיכאל טומרקין

יש תחושה שרואים אותך כל הזמן ובכל מקום - מלא קמפיינים, מלא קליפים ומלא פרויקטים. מצד אחד יש ברכה בחלק מהעשייה הזאת. מצד שני - את לא חוששת לשרוף את עצמך מהר מחשיפת יתר?

"רואים אותי בכל מקום כי יש לי מלא מלא הולוגרמות. (צוחקת) הלוואי שהיו. אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה. אני לא מאמינה בלהישרף מחשיפת יתר כל עוד את בטוחה בעצמך ובמה שאת מביאה. יש לי את ההזדמנות לעשות את הדברים הכי גדולים בארץ, לקחת בהם חלק, וכל פעם לחדש ולהביא משהו שונה ממה שהיה לפניו - יוצא לי לעצב, ליצור, לכתוב, להלחין. אז זה כל פעם משהו אחר, זה כל פעם מתגבר ונהיה טוב יותר. אני לא מסתכלת על זה כעל חשיפת יתר. אני מסתכלת על זה כעל מלא הזדמנויות חדשות כל פעם, להביא עוד מעצמי ומשהו אחר שלא ראו. וגם אם נדמה שראו הכל כבר, אני עובדת מאוד קשה על להציע ולהביא מה שלא ראו. והדברים שאני עושה הם שלי, שאני יוצרת אותם, למשל ליין מוצרי שיער שלי, זה תהליך הכי טבעי בעולם. אני מאוד גאה בזה. וכל הדברים שאני עושה זה עוד אחרי שלרוב הדברים אנחנו אומרים לא".

לאיזה פרויקט גדול, פרסומת או ריאליטי, את או המנהלים שלכם אמרתם לא?

"מה שרואים זה רק המיעוט מההצעות שקיבלתי. יצא לי להגיד לא לכמה תוכניות ריאליטי. רוברטו מספר על קמפיין גדול לבגדי ים שהרגשתי שזה פחות אותנטי לי, והוא התבאס כי היה מדובר בהרבה מאוד כסף, וכסף מדבר אליי. פשוט הרגשתי שזה פחות מתאים. יוצא לי כל הזמן להגיד לא. מצד שני יש דברים שחשובים לי, אז אני רוצה ומשתדלת להספיק הכל. אבל זו עבודה קשה ואינטנסיבית".

את חוששת שהקריירה הבינלאומית אולי לא תתרומם?

"אין לי חשש כזה. כי אני בטוחה בעצמי ובמה שיש בי. יש לי צוות מדהים. יש לי את אחד הלייבלים הכי גדולים בעולם. ברור שאני לא יודעת בוודאות שזה יקרה. אבל אני לא נותנת לעצמי ליפול למקום של חוסר ביטחון וחשש שיכול להשתלט. אני תמיד עם יד על הדופק. זה לוקח המון זמן, זה תלוי בהמון דברים וזה גם מזל. אני יודעת שמהצד שלי אני אעשה הכל שזה יקרה".

עוד בוואלה!

נועה קירל נכללת ברשימת האמנים המבטיחים של פיפל מגזין לשנת 2022

לכתבה המלאה
נועה קירל, יהונתן מרגי בצילומי הקליפ "אמבולנס". יוסי מויאל,
"תמיד אוהבת אותו ומפרגנת לו". נועה קירל ויהונתן מרגי/יוסי מויאל

את מגלמת דמות בהשראת שולמית אלוני ב"פלמ"ח 3" ומתחילה להצטלם לסדרה ממש היום (שלישי). איזו השראה קיבלת ממנה?

"נכון, אני מתחילה להצטלם יחד עם צאת הסינגל אז זו שמחה כפולה. הדמות שלי נוצרה בהשראת שולמית אלוני והיא מהממת. אני אוהבת ומתחברת אליה מאוד, למנהיגה שהיא הייתה, לעוצמות שיש בה גם כאישה, כל מה שהיא עשתה מהקמת המדינה, החוקים שהיא העבירה. כל הסדרה הזאת היא מטורפת בעיניי, כל המסר של הפלמ"ח ומה היה פה לפני. חשוב לנוער לראות את זה בטירוף. זו דמות מאוד חזקה ומאוד עוצמתית, שנלחמה פיזית הרבה".

בסוף שנה שעברה, ב"ערב טוב עם גיא פינס" פורסם שבגלל שהיית בפסטיגל אי אפשר היה שתהיה עוד כוכבת, ולכן אנה זק לא הייתה. זה קשור למציאות?

(מתפוצצת מצחוק). "זה הדבר הכי מצחיק ששמעתי בחיים. זה קורע. אין קשר אפילו לא קרוב לאמת".

עוד פורסם שהשנה לראשונה מזה שנים לא תיקחו חלק בפסטיגל. האמנם? ולמה?

"עוד לא החלטתי את ההחלטה הזאת. מהמם שכל דבר שאפילו חושבים עליו עושים מזה אייטם. זו החלטה שלא קיבלתי. כשאני אדע - כולם יידעו".

נועה קירל. מיכאל טומרקין,
"לא נותנת לעצמי ליפול למקום של חוסר ביטחון". נועה קירל/מיכאל טומרקין

מה דעתך על פרשת "קאקדילה" של עומר אדם? ואיפה פוגשת אותך תנועת מי טו?

"זה אני אשאיר לעומר אדם. אני סופר מעריכה אותו. הסיפור הזה מאוד לא רלוונטי. לגביי מי טו, אני שמחה שהנושא הזה בחוץ, חשוב שמדברים על זה, שנחשפים לזה וטוב שמשתפים. באופן אישי, לא קרה לי מקרה כזה".

יצא לך לדבר עם מרגי מאז סיפור הפרסומת בהשתתפותך עם הכפיל, שממנה התבאס? חשה חרטה לגבי זה?

"דברים אישיים שלי אשמור לעצמי. מה שהיה לי לומר על הפרסומת כבר אמרתי מכל הכיוונים ומכל הצדדים. מה לא אמרתי. אין לי שום דבר שאוכל לחדש כרגע שלא נאמר. אני יכולה להגיד שאני תמיד אוהבת אותו ומפרגנת לו הכי בעולם. וזהו".

היו הרבה תגובות ברשת שפחות התחברו לפרסומת הזאת, הרבה נעלבו בשביל מרגי.

"תמיד יהיו תגובות, על כל מה שאני עושה. אני אעשה אפצ'י ויהיה לאנשים דברים רעים להגיד על זה".

את אומרת אפצ'י וזה מזכיר לי שמישהו צייץ פעם שכל דבר שנועה עושה מלווה בפרסומת או חסות, ושגם אם היא תעשה אפצ'י זה יהיה בחסות כלשהי.

"תגובות יש כל הזמן. זה הרבה יותר קטן ופחות משמעותי מהבאזז שאני מקבלת".

נבחרת לרשימת 20 האמנים המבטיחים של שנת 2022, שפורסמה בחודש שעבר במגזין "פיפל" האמריקני. זה יותר מלחיץ או יותר נותן דרייב?

"זה נותן דרייב. וזה גם מאוד מלחיץ. כי זה אומר המון. זה הרבה אחריות על הכתפיים. זה מדהים שבחרו בי. זה היה מרגש בעיקר. זה אומר שאני מעניינת ושמסתכלים עליי. זה מאוד משמח אותי. ועכשיו העבודה העיקרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully