וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגי: "אני בטוח שהייתי מגיע לאן שאני רוצה גם בלי 'הכוכב הבא'"

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 16:36

השיטה לא להתבלבל מההערצה ("בורכתי במשפחה שעוזרת") , הזכייה בתואר הרווק הכי נחשק ("מביך וכיף") ולמה כוכבי פופ לא ממהרים לפתוח קופות ("הפופ לא היה במיינסטרים הרבה זמן"). מרגי יופיע הערב בהאנגר 11 וחושף איזו שאלה הוא לא נשאל מעולם. ריאיון

יונתן מרגי. ראובן קסטרו
יהונתן מרגי/ראובן קסטרו

לאחר המופע המצליח במועדון הבארבי, יופיע הערב (שני) מרגי בהאנגר 11 בתל אביב. המופע, שהגיע לסולד אאוט עם מכירות 2,600 כרטיסים, מתקיים בעקבות מיני האלבום השני, "לא להיות לבד", שיצא באוקטובר. על הפקת המופע חתומים יואב גרוס, פדי מרגי ואורון כלפון, ועל ההפקה המוזיקלית גלעד שמואלי.

"יש לי התרגשות מאוד גדולה מהופעה, בעיקר מהאנשים שקנו את כל הכרטיסים והחליטו שהם רוצים לבוא לראות אותי", אומר מרגי לוואלה! תרבות. "כל הזמן יש בהופעה דברים חדשים. אני לא יכול לחכות לקסם שיהיה פה, כשאני עומד פה ומסתכל על הדבר המשוגע הזה".

לקח זמן עד שהתחלת לעשות הופעות פתוחות. עכשיו כשהכרטיסים נחטפים, אתה מתחרט שלא עשית את זה קצת קודם?

"לא, אני ממש לא מצטער שלא עשיתי את זה קודם. אני חושב שכל דבר מגיע ברגע שלו. אם הייתי עושה דברים קודם, יכול להיות שלא הייתי מוכן אליהם כמו שאני מוכן אליהם היום. אני גדל ואני מראה לכל האנשים בחוץ מי אני כל הזמן. אז אני חושב שזה קרה בדיוק בזמן".

יונתן מרגי. ראובן קסטרו
יהונתן מרגי/ראובן קסטרו

למה לדעתך לכוכבי הפופ בישראל, כולל נועה קירל וסטטיק ובן אל, לקח לא מעט זמן עד שפתחו קופות למרות הפופולריות שלהם?

"זה נכון, מצד שני זה לא נכון. הם לא הכי פופולריים. הפופ לא היה במיינסטרים בארץ הרבה זמן. אני חושב שבשנים האחרונות הוא קצת נהיה במיינסטרים, ואני מאוד שמח לגבי זה, כי זה אומר שאנחנו עושים דבר טוב, מקדמים עוד ז'אנר למקום שמגיע לו, וההופעות הפתוחות זה חלק מזה, אז אני מאוד שמח שזה קורה".

מה לגבי קריירת המשחק שהתחלת בסדרה "PPS"? היא תחזור?

"כרגע אין איזה משהו קונקרטי אבל אני בטוח שיהיו עוד דברים. תשמע, אני מאוד אוהב משחק, תמיד זה משהו שאהבתי לעשות, ואני רואה את זה כחלק מהעתיד שלי. אם יבוא פרויקט גדול או שארצה ליזום פרויקט גדול - בטוח זה יקרה. כרגע אני מתמקד במוזיקה ובקריירה בחו"ל, אבל אם יהיה משהו שקשור במשחק - אקפוץ עליו".

מה עושה לך התואר "הרווק הנחשק ביותר בישראל" שזכית בו באחרונה?

"מה זה עושה לי? בעיקר מביך אותי. אני כמובן מאוד מעריך את כולם על כל הביקורות הטובות ועל כל המחמאות, זה תמיד מרגש. זה כיף להיות הרווק הנחשק, אני מניח".

עוד בוואלה!

"זה מתאים למה שאני חווה עכשיו": כך מרגי מסביר את השירים על הסטוצים

לכתבה המלאה
יונתן מרגי. ראובן קסטרו
יהונתן מרגי/ראובן קסטרו

מה השיטה שלך לשמור על רגליים על הקרקע ולא להתבלבל מההערצה והפרסום?

"המשפחה שלי והאנשים הסובבים אותי - זה לא משהו שיכולתי לפתח אותו כמו שיטה, זה משהו שפשוט בורכתי בו, ואני מאוד שמח על זה. לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם".

מה היה קורה במציאות מקבילה, אילולא הלכת ל"הכוכב הבא"? איך היה נראה מסלול הקריירה שלך?

"שאלה טובה. אני בטוח שהייתי מגיע לאן שהייתי רוצה ככה או ככה, גם בלי 'הכוכב הבא'. אני מאוד שמח על הדרך שעשיתי ועל כל אבן בדרך, ואני מאוד מעריך כל אבן בדרך, אבל אני יודע שאת הדרך לניצחון הייתי מוצא ככה או ככה".

מי היה המרגי שלך כשהיית נער? כלומר, את מי אתה הערצת כנער?

"יש כל כך הרבה: מייקל ג'קסון, סטיבי וונדר, ברונו מארס. מכל אחד יש את הדברים שהרגשתי שהכי רלוונטיים לי. אם זה ג'סטין טימברלייק אז לקחתי ממנו את הגרוב, אם זה ג'סטין ביבר אז מאוד אהבתי את הרכות שלו. לקחתי דברים מכל אנשים שמאוד אהבתי את האיכויות בהם, ובאיזשהו מקום בסוף יצרתי את מרגי".

יונתן מרגי. ראובן קסטרו
יהונתן מרגי/ראובן קסטרו

כמה חשובה לך הנוכחות ברשתות החברתיות? כמה אתה עסוק בזה מתוך היום שלך?

"אני לא מסתכל כמה זמן ביליתי ברשתות, אבל חשוב לי להיות בהן. זאת הדרך שלי לתקשר עם הקהל שלי. כמה שיותר להיות שם - יותר טוב. אני מנסה להיות שם כמה שאפשר. תראה, יש לי גם חיים אישיים אז אני לפעמים שוכח להיכנס ולעדכן. אבל מאוד חשוב לי להיות כמה שיותר. יש כאלה שלא מאמינים שאני זה אני בסושיאל מדיה. אז אני יכול להגיד פה - זה אני, תמיד".

אתה מיומן בראיונות. איזו שאלה מעולם לא שאלו אותך?

"לא שאלו אותי 'כמה אתה אוהב את אח שלך?' ו'כמה אתה אוהב את אחותך הקטנה?'. תשאל אותי!".

יש לי שאלה נוקבת: כמה אתה אוהב את אח שלך ואת אחותך הקטנה?

"וואו, מלא. אוהב אותם כמו המספר של כל האותיות בעולם!".

ריטה תחגוג בסופ"ש יומולדת 60. איפה אתה רואה את עצמך בגיל 60?

" הבת של ריטה, נועם, היא חברה מאוד טובה שלי. איפה אני רואה את עצמי בגיל 60? אני אהיה אחרי שכבר הגשמתי את כל החלומות שלי, ואחרי שהייתי על הבמות הכי גדולות, כשבקהל היו החברים שלי שצפו בי, ואחרי שהופעתי עם השירים שזכו בפרסים בכל העולם וריגשו אותי הכי הרבה. יש הרבה דברים שאני רוצה להגשים, אם אני אתחיל לפרט אותם עכשיו תיגמר לך כל הכתבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully