וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנחנו שפשפנו את העיניים: כן, הכוכב הגדול של רשת 13 כיכב ב"רוקדים עם כוכבים"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 8:51

דוד דביר רצה להחמיא לאלכס ונינה - ויצא שהעליב את שותפתו של אלכס; אלי מזרחי לא קיבל את הממו שהגענו לשלב שבירת הדיסטנס; מעין אדם ממשיכה לנהוג באופן לא פרופורציונלי; וגיא זו-ארץ מגיע לביקור בלתי ייאמן אצל המתחרה קשת 12. בן בירון בראודה מסכם חצי גמר שני

מתאפרת כמו יב"ז/NOW רוני שרמייסטר

כמו המ"כ שלכם בסוף הטירונות או המנכ"ל בנופש חברה, תוכנית אחת לפני גמר "רוקדים עם כוכבים" וגם פאנל השופטים כבר שבר אתמול דיסטנס. אני עוד זוכר את הימים היפים בהם רונה לי ביקשה מהכוכבים "גב ארוך יותר", אנה הסבירה ש"זה אחלה אבל זה לא היה קוויק סטפ" ודוד דיבר על "רגליים קצרות". אתמול, בחלקו השני של חצי הגמר, כל אלה נשמעו כמו זיכרון רחוק בזמן ששולחן השופטים התמלא במחמאות מז'אנר ה"זה היה מושלם" מהר יותר מזוגות צעירים שנרשמים להגרלת דירה בתוכנית מחיר למשתכן. מי שלא עודכן בדבר שבירת הדיסטנס הוא השופט אלי מזרחי שהמשיך לקחת את תפקידו ביתר חשיבות משל הוא אחראי על בחירת הנציג שלנו לאולימפיאדה הבאה. התנהגות מוערכת ומגוכחת במקביל.

בחלקו הראשון של חצי הגמר, המיקומים של הזוגות בטבלה שכבר נראו מקובעים למדי, חוו זעזוע. אלכס ונינה התאוששו מהנפילה היחידה שלהם העונה (ברבע הגמר) וקיבלו שיא של שלוש עשיריות מהשופטים. לעומתם, דווקא עדי וחיים, הזוג שנשף בעורפם לאורך רוב התחרות, ביצע ריקוד חלש יותר וירד לחלק התחתון של הלוח. כל אלה, לצד העובדה שנותרו בסך הכל ארבעה זוגות בתחרות הביאו אותנו לחצי הגמר השני עם התחושה שכל אחד מהזוגות יכול ללכת הביתה.

אנחנו כבר יודעים שאין דבר שאוהבים יותר ב"רוקדים" מאשר ערבי נושא וספיישלים אך נראה שאתמול אפילו עורכי התוכן של התוכנית נותרו בלי רעיונות (ושיגידו תודה שהם לא עובדים ב"הישרדות" כי אז עוד היו לפניהם חודשים ארוכים של עבודה). אחרי שראינו מחווה לפס הקול הישראלי, שירים מהסרטים, ספיישל פורים ומה לא, בחצי הגמר השני - אני יודע שזה הולך להישמע מוזר - הזוגות פשוט רקדו לצלילי מוזיקה. למזלי, חוץ מריקודים, הכוכבים לקחו את הרקדנים לפגוש את האנשים הקרובים להם ביותר (ע"ע הלוקיישן שההפקה הצליחה לסגור הכי בקלות) מה שהכיר לנו צד בהם שעדיין לא פגשנו.

רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
לא קיבל את הממו? אלי מזרחי/צילום מסך, קשת 12

לא הייתי צריך לבקש מפה אסטרולוגית ממרים בנימיני בשביל לדעת שאלכס ייקח אותנו לביקור בחוויה האולימפית. מי שכל העונה רק זוכה למחמאות (מוצדקות, תרגיעו) על יכולותיו כספורטאי, לקח את הפרטנרית שלו לראות איך הוא מאמן את הדור הבא של המתעמלים בישראל. אולם האימונים בתל אביב נראה כמו אתר הנצחה לשטילוב ויש בו גביעים, תמונות, קטעי עיתונות, וילדים שעוברים לדום רק למראהו. לריקוד האחרון שלהם לפני הגמר ביצעו אלכס ונינה טנגו ארגנטינאי (בניגוד למה שחשבתי זה לא טנגו לצלילי "המורדים") והצליחו לשחזר את ניקוד השיא מהתוכנית הקודמת. אגב, מרוב רצון להחמיא לאלכס, יצא שדוד העליב את נינה ואמר שנראה שדווקא הוא הרקדן המקצועי בין השניים. מצד שני, בגלל קיפאון הבוטוקס בפניו, קשה להבין אם הוא התלוצץ או היה רציני לגמרי.

מעיין וארטיום הם לא רק הסוס השחור של העונה, הם גם הסוס המתיש שלה. הדרמטיות המוגזמת של אדם בחדר החזרות נראית רחוקה מאותנטית ובאופן לא מפתיע הובילה לכך שהיא כיכבה ברבים מהפרומואים העונה. אם שמים בצד את הדרמה, חייבים להודות שההתפתחות שלה כרקדנית לאורך העונה הייתה עקבית ולמרות שמערכת היחסים בינה ובין ארטיום (ללא ספק הדמות המבדרת ביותר בין הרקדנים) נראית תמיד על סף פיצוץ, הוא הצליח להפוך אותה ממתמודדת בינונית למי שמהווה את התחרות הקשה ביותר לשטילוב על הגביע. בחלק "ביקור הבית" מעיין לקחה את ארטיום לפגוש את חברותיה שכפי שזה נראה שמחו להשחיר עליה בפומבי ואף הודו שהן לא תמיד מצביעות לה (ולכן אני קצת רוצה שהן יהיו חברות שלי). למזלה, ריקוד הג'ייב שלה היה באמת מצוין, מה שזיכה אותה בניקוד שיא מתחילת העונה וזיכה אותנו בעוד סצנה של תגובה לא פרופורציונלית כולל נפילה על הרצפה. אלוהים, עשה שזה ייגמר.

עוד בוואלה!

"מטילים דופי בשמי הטוב": אלה יוצאת לקרב משפטי מול הפקת "הישרדות"

לכתבה המלאה
רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
פרגונים על פרגונים. רוקדים עם כוכבים/צילום מסך, קשת 12

טוב, חייבים לדבר על צמיד הווטו שבחדר - קלטתם שגיא זו-ארץ הופיע על המסך של קשת?! כן, כן, אחרי שיעל בר זוהר חצתה את הקווים הישר אל הפריים טיים של קשת, ביקור הבית הביא אל המסך את הכוכב הגדול ביותר של הערוץ המתחרה. אני מודה שלרגע זפזפתי לרשת 13 לראות אם עברו שם למתכונת של אולפן פתוח ודיווחים שוטפים. בתחרות הקשה בין שני הערוצים, העובדה שהטאלנט הכי גדול של רשת מופיע על המסך של המתחרה זה לא דבר של מה בכך והיות ואני בטוח שהדבר נעשה בהסכמה אין אלא לפרגן על הפרגון בין הערוצים. השיח הברנז'אי הזה הוא גם הדבר המעניין היחיד בביקור הזה כי יעל את גיא ממשיכים להיות הזוג הכי לאבי דאבי על המסך ואל הפסטיבל הזה הצטרף אנטון שרק סיפר כמה נפלאה יעל. כולי פרגון (פעם אחרונה של השורש פ.ר.ג.נ הזה לטקסט זה) על האושר הגדול, יחד עם זאת רופא המשפחה העיר לי שאני צריך להפחית בצריכת מוצרים עם מתיקות מוגזמת אז נמשיך הלאה.

קשה שלא לאהוב את עדי וחיים, הזוג היחיד שנראה עייף מדי בשביל כל השטויות האלה. לביקור הבית שלהם לקחה עדי את חיים לראות הופעה שלה (כולל הסתלבטות חיננית על השיניים שלו) ואף הרימה שיחה למנהל חוג הריקוד שלה מלפני ארבעים שנה שנאלץ להמציא שהוא יודע עם מי הוא מדבר. הקטע המעניין באמת היה הריקוד שלהם, בו עדי רקדה עם כיסוי עיניים והצליחה במפתיע שלא להתרסק על הרחבה. אם חשבתי שיש גבול למה שהמתמודדים יעשו בשביל להבטיח את מקומם בגמר, מסתבר שאני צריך לחשוב שוב. למרות שעדי וחיים הם פייבורטים שלי, זה היה הריקוד החלש של הערב והרגיש יותר כמו גימיק אך מרגע שרונה לי דיברה על עור הברווז שלה, הבנתי שאני בדעת מיעוט.

יעל בר זוהר רוקדים עם כוכבים. אינסטגרם רשמי יב"ז, צילום מסך
הביאה את הבן זוג. יעל בר זהר/צילום מסך, אינסטגרם רשמי יב"ז

בסופו של דבר, ולא לפני שזכינו להופעה חיננית אך מאוד לא קשורה של זוכה "הכוכב הבא" תמיר גרינברג (וכן, אין דבר יותר קשת 12 מזה), היו אלה יעל ואנטון שהלכו הביתה רגע לפני הגמר. בשלב הסיכומים כולם הזכירו לבר זוהר ש"יש לה את זה" וש"אסור לך להיעלם יותר" ואני רק תהיתי מתי היא נעלמה ומדוע לא עודכנתי על כך. בשני הבא (בלי נדר) הגמר הגדול של העונה בו נדע איזה זוג יביא הביתה את הגביע: אלכס ונינה, מעיין וארטיום או עדי וחיים. צפו לטור סיכום עונה מיוחד כולל הופעת אורח של מרגי. סתם, זה יהיה טור רגיל לגמרי אבל נשתדל שיהיה נחמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully