וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חש שלא בטוב": שלום חנוך דחה את כל הופעותיו בגלל מצב רפואי

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 14:52

שלום חנוך דוחה את הופעותיו הקרובות בעקבות מצב רפואי. מטעם הזמר, היוצר והמוזיקאי בן ה-75 נמסר כי "בימים האחרונים שלום חנוך חש שלא בטוב. בעצת רופאיו יעבור בימים הקרובים פרוצדורה רפואית ויידרש למנוחה. על כן ההופעות הקרובות יידחו. עד שיתלוצץ עם רופאיו"

שלום חנוך באירוע השקת ספר השירים הראשון שלו, "פתקים", ביפו, 3 באפריל 2022. גיל רובינשטיין,
רק בריאות. שלום חנוך/גיל רובינשטיין

שלום חנוך דוחה את הופעותיו הקרובות בעקבות מצב רפואי. מטעם הזמר, היוצר והמוזיקאי בן ה-75 נמסר כי "בימים האחרונים שלום חנוך חש שלא בטוב. בעצת רופאיו יעבור בימים הקרובים פרוצדורה רפואית ויידרש למנוחה. על כן ההופעות הקרובות יידחו. עד שיתלוצץ עם רופאיו".

לפני שנה בדיוק הוציא חנוך את אלבומו האחרון, "הרצל לילנבלום". בריאיון נרחב לוואלה! תרבות בחודש מאי, בתשובה לשאלה מה החלום הגדול שלו שעוד לא הגשים, השיב חנוך: "להיות ילד עוד פעם. סתם, אני צוחק כמובן. החלומות שלי כל כך רבים שייקח יום רק לדבר אליהם. אבל החלומות שלי הם רק אישיים. לגבי קריירה, אין לי חלומות. אה ויש לי גם חלום שיהיה פה טוב".

בתחילת החודש הוציא חנוך את ספר השירים הראשון שלו, "פתקים", בהוצאת אגם. בספר 78 שירים, שרובם לא ראו אור ולא הולחנו, אך כמה מהם הופיעו באלבומו האחרון "הרצל לילינבלום" או יצאו כסינגלים ("שלטון"). בין השירים קיימת התייחסות לחברו הטוב מאיר אריאל, שהיה אמור לחגוג יומולדת 80 בחודש שעבר, שיר שנכתב על רקע מגפת הקורונה, שיר המתאר חלום שבו הכותב נמצא בבית משפחת טראמפ, והספר נחתם בתרגום ליידיש של שיר המחאה הגדול שלו, "מחכים למשיח".

  • עוד באותו נושא:
  • שלום חנוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully