וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארץ נהדרת" סוגרת עונה, "לשחרר את שולי", בנט ב"זהו זה": המלצות צפייה בטלוויזיה ליום העצמאות 2022

עודכן לאחרונה: 4.5.2022 / 10:58

לצד טקס הדלקת המשואות וחידון התנ"ך, הכינו הערוצים שלל נאה של תוכניות לכבוד יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל. בין היתר מגיע הלהיט הקולנועי הענק של מה קשור, "ארץ נהדרת" סוגרת עונה, מהדורות חגיגיות של "זהו זה" ו"חוזרים לפספוסים" ועוד

טריילר "טהרן" עונה 2/כאן 11

רביעי, ערב יום העצמאות

בכאן 11 ב-21:30, זהו זה
ספיישל יום עצמאות עם שחקן חיזוק מיוחד - ראש הממשלה נפתלי בנט. עוד בפרק: מדליקי המשואה שפספסו את ההיסטוריה, הסיפור האמיתי מאחורי העיצוב של דגל ישראל, גילויים חדשים למה שקרה בזמן החזרות של בן גוריון להכרזת המדינה, מערכונים בהשתתפות חנו בן ארי, אליאנה תדהר ועוד.

בקשת 12 ב-22:00, הכוכבים של צה"ל - עידן רייכל מצדיע 2022
עידן רייכל שיצא אל בסיסי צה"ל השונים כדי לאתר את החיילים שישירו במשדר יום העצמאות המרכזי - המשדר הזה ממש. עוד משתתפים: משה פרץ, רביב כנר וירדנה ארזי. גם השנה אחד החיילים יזכה בשיר מקורי שייכתב ע"י רייכל.

ברשת 13 ב-22:00, חוזרים לפספוסים
ספיישל עצמאות עם רון חולדאי כאורח והמתיחה הבלתי נשכחת על נבחרת ישראל בכדורגל.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

לשחרר את שולי. אייל רפאלוב,
מגיעים לטלוויזיה. "לשחרר את שולי"/אייל רפאלוב

ביס קולנוע ישראלי ב-22:30, לשחרר את שולי
שובר הקופות ההיסטרי מגיע לטלוויזיה. קומדיה פרועה אודות שלושה חברים מזדקנים (שלישיית מה קשור) שיוצאים להרפתקה סוחפת בקולומביה כדי לאתר את שולי, בנו של אחד מהם, שנחטף במהלך טיול. גם עם לירון וויסמן, דוד שאול. ביים בן בכר. ישראל 2021.

בכאן 11 ב-22:35, קופה ראשית
מערכון מיוחד עם דמויות התוכנית, שיענו על שאלון עצמאות בנאלי: מה זו גאווה ישראלית עבורך? מה המקום האהוב עליך בארץ? מי האישיות הכי ישראלית בעיניך? ומה השיר הכי ישראלי עבורך? נשמע פשוט? אז זהו שלא.

בקשת 12 ב-23:45, רצח בחוג לריקודי עם
סדרת המערכונים המלבבת של "ארץ נהדרת" מאוגדת במקשה אחת. גם שאר הלילה יוקדש למערכוני "ארץ נהדרת", ובתווך הסרט "זוהי סדום" שנגזר מהתוכנית.

עוד בוואלה!

מי מופיע איפה? המדריך המלא למופעי יום העצמאות 2022

לכתבה המלאה
"ארץ נהדרת" עושים "קרובים קרובים". קשת 12,
קרובים נהדרים. "ארץ נהדרת"/קשת 12

חמישי, יום העצמאות

בכאן 11 ב-13:05, המרדף
כמו בכל שנה, גם ביום העצמאות הזה נערך ספיישל חגיגי של המרדף לכבוד יום העצמאות, והפעם עם חברי להקת תיסלם, שלקחו כמה דקות של הפסקה מבמות הבידור ועשן המנגלים, אזרו אומץ והגיעו להתמודד מול הצ'ייסר איתי הרמן. השאלות נסובו כולן סביב מוזיקה ותרבות ישראלית, ובמהלך המשחק שיתפו חברי הלהקה כמה סיפורים מפתיעים על ראשית דרכם.

בכאן 11 ב-15:35, אנחנו על המפית - סיר לסאלאם
התוכנית עם השף ברק יחזקאלי חוזרת בעונה חדשה ויוצאת למסע קולינרי בישראל בעקבות דיאלוגים שמשפיעים על הצלחת של כולנו. יום העצמאות הוא עיתוי מצוין לפתיחת דיאלוג ראשון שכזה, סביב השולחן, עם "סיר לסאלאם", מיזם קולינרי של דפי ומוזנא, שמפגישות על הצלחת ובחיים את מסורות הבישול הפלסטיני והיהודית המזרח אירופאית, הכל בניסיון ליצור, כנגד כל הסיכויים, הווה משותף. האם הצלחת תתגבר על המקום בו המילים נכשלו?

בקשת 12 ב-16:05, היכל התהילה של ישראל
משדר מיוחד החוגג עם גיבורי תרבות ישראלים בתחומים שונים: קולנוע, מוזיקה, טלוויזיה, תיאטרון ועוד, בהובלת ניב רסקין ויעל בר זוהר. בין המשתתפים: גילה אלמגור, אבי נשר, משה אדרי, ליאור אשכנזי, יזהר אשדות, יאיר ניצני, דליה מזור, גבי עמרני, טוביה צפיר, אסף אמדורסקי, רמי פורטיס, קובי אוז, שרה'לה שרון, יזהר כהן, רבקה מיכאלי, עינת שרוף, גילת אנקורי, פבלו רוזנברג, ציפי פינס, יונה אליאן, ששי קשת, משה דץ ועוד.

טהרן עונה 2, גלן קלוז, ניב סולטן. כאן 11, אפל טיוי פלוס, צילום מסך
עונה גדולה יותר. גלן קלוז וניב סולטן, "טהרן"/צילום מסך, כאן 11, אפל טיוי פלוס

בכאן 11 ב-17:55, תום יער עושה סטנדאפ
רגע לפני לידת בנה הבכור, תום יער עולה על הבמה בספיישל סטנדאפ ללא מעצורים על הריון, לידה והאימהות שבדרך. תוהה איפה כדאי לגדל ילדים, בעיר או בכפר, למה רצוי לא לכחכח בגרון בזמן ההיריון וחולקת את תכנית הלידה המיוחדת שלה, הכוללת את בעלה ירון וגם ארבעה גרוזינים.

בכאן 11 ב-21:15, טהרן
דרמת המתח זוכת פרס האמי הבינלאומי חוזרת עם פרק כפול שפותח עונה שנייה גדולה יותר, מהירה יותר, ומותחת יותר - הודות לתקציב הנדיב של אפל טיוי פלוס, שם יעלה כל פרק ביום שישי. בעונה החדשה מככבות זוכת פרס האמי והמועמדת לפרס האוסקר, גלן קלוז, לצד ניב סולטן, שון טוב ושרבין אלנבי. חודשיים לאחר שתמר רביניאן (סולטן) האקרית צעירה מיחידת 8200 שנשלחת מטעם המוסד בזהות בדויה למשימה בטהרן העוינת, הצליחה ברגע האחרון לחשוף את בגידתה של מפעילתה ומנעה את הפלת מטוסי חיל האוויר הישראלי שתקפו את הכור האיראני. תמר עומדת יחד עם מי שהפך לבן זוגה, מתנגד המשטר מילאד כאהני (אלנבי), בלב מבצע מסוכן ומסובך במיוחד.

בקשת 12 ב-21:15, ארץ נהדרת
ספיישל עצמאות חגיגי לסיום עונה, כולל מחווה ל"קרובים קרובים", הסדרה שבה מולי שגב התחיל את דרכו כילד שחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully