וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "קטנטנות" חושפת: "פקונדו ארנה איים שיכסח אותי במכות"

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 10:56

כוכבת "קטנטנות", רומינה גאטני, חשפה בריאיון שחוותה אלימות מצד כוכב הטלנובלות האגדי פקונדו ארנה: "הוא לחש לי באוזן שאם הייתי גבר, הוא היה מכסח אותי במכות". השניים נפגשו עם עורכי דינם כדי ללבן את העניינים

בובה פראית - פרומו/ויוה

שערורייה הכתה את בואנוס איירס בטוויסט שאף צופה טלנובלות מושבע לא היה עומד בו: השחקן פקונדו ארנה, כוכב "בובה פראית" ו"קטנטנות", מואשם שתקף באלימות את השחקנית והזמרת רומינה גאטני על סט הטלנובלה "לילה ויום" (Noche y día).

רומינה גאטני, שזכורה לנו כלוס בעונה השישית של "קטנטנות" ושיחקה לצד ארנה גם בטלנובלה "יאגו", טוענת שפקונדו ארנה כינה אותה "זו** נרקומנית" ולחש לה באוזן ש"אם הייתה גבר, הוא היה מכסח אותה במכות".

רומינה גאטני הותירה את הצופים פעורי פה כשחשפה בתכנית האירוח LAM של רשת אמריקה TV כיצד ארנה היה מתאכזר אליה כשהשניים שיחקו יחד ב-2014. "היו לי סיטואציות לא נעימות איתו בצילומים", היא סיפרה, "אלימות מסוימת מצידו שלא הייתה נעימה. היו לו רגשות אלימים כלפיי שם בפנים, ובסופו של דבר הוא הראה אותם. צעקות, מילים לא יפות, מכות על השולחן. זה לא היה בגלל ענייני עבודה. יש לי עדים לזה".

השחקנית בת ה-45 הוסיפה: "היינו במסיבה של מגזין ובזמן שהם צילמו אותנו, הוא לחש לי משהו באוזן... טוב, אני הולכת להגיד את זה... הוא מסתכל עליי ובחיוך הגדול שלו אומר לי 'אם היית גבר, הייתי מכסח אותך מכות', זה מטורף, זה עצום", היא אמרה.

"מאוחר יותר נפגשנו בוילה קרלוס לצילומים והוא היה אפילו יותר אלים כלפיי. הם צילמו אותנו ובאוזן הוא לחש לי, שוב עם החיוך הזה שלו: 'כל כך הרבה רעש בשביל זו** נרקומנית?'", אמרה גטאני והותירה את המנחה אנדריאה טבואדה חסרת מילים. היא הוסיפה: "אני אומרת את זה בחיוך, כי אני לא מתביישת לדבר על זה". עם זאת, גאטני טוענת שאם יצא לה לחזור לעבוד לצד ארנה, תעשה זאת ללא בעיה מאחר שהם היוו "צמד טוב" על המסך.

צפו בריאיון בו היא חושפת את זה:

פקונדו ורומינה בסצנה מתוך "יום ולילה":

תגובתו של פקונדו ארנה

התגובות ברשת היו חלוקות. רבים התקשו להאמין שהשחקן המוערץ, "המאמי הלאומי", מסוגל להתנהג כך - והאשימו את גאטני בניסיון לרכב על גבו של השחקן המצליח. שחקנים רבים הביעו תמיכה בפקונדו, כולל נטליה אוריירו, שותפתו ל"בובה פראית", שבחרה להגיב בתמונה שלה מחובקת עם פקונדו ששיתפה באינסטגרם.

פקונדו ארנה התגונן וביקש שלא יהפכו את הנושא הזה לשיח ציבורי. הוא הודיע שישכור את שירותיו של עורך הדין ד"ר פרננדו ברלנדו כדי שייצגו בבית המשפט: "זה לא בשבילי, זה בשביל הילדים שלי".

ימים ספורים לאחר הראיון הסנסציוני, אתר Noticiasnqn שיתף תמונה של רומינה ופקונדו בפגישה שנערכה עם עורכי דינם בבית מלון בבואנוס איירס בשישי האחרון - הנועדה ללבן את הדברים.

נטליה אוריירו תומכת בפקונדו ארנה. Instagram.com/nataliaoreirosoy, פלאש 90
נטליה אוריירו מביעה תמיכה/פלאש 90, Instagram.com/nataliaoreirosoy
המפגש של פקונדו ארנה עם רומינה גאטני. LAM / America TV, צילום מסך
פקונדו ארנה ורומינה גאטני נפגשו במטרה ללבן את הדברים/צילום מסך, LAM / America TV

עורך דינו של פקונדו ארנה סיפר שזו הייתה פגישה חיובית. "הם לא התווכחו על הדברים שנאמרו. הם דיברו על הקריירה שלהם ועל הרצון לעבוד שוב יחד", אמר ד"ר פרננדו ברלנדו, "הנושא החשוב עליו דיברו השניים הוא הדברים אותם אמר פקונדו ורומינה פירשה כאלימים. פקונדו הבהיר את עמדתו ורומינה את עמדתה. על אף שהם דבקו בעמדותיהם, הם הסכימו שניתן לפרש ביטויים מתוך הקשר כללי בצורה שונה מכפי שזו פירשה בעבר".

עורך דינו של גטאני, ד"ר איגנסיו טרימרקו, הוסיף: "ברגע שהם ראו זה את זו, הם התחבקו בחיבה ובאהבה רבה כי הם חברים הרבה שנים. הם דיברו על מה שקרה ביניהם ויישרו קו. לרומינה אין כוונה לפתוח בהליכים משפטיים. היא ממשיכה לראות בו חבר שלה. היא פגועה ממנו מאוד אבל מעוניינת לגמור את זה יפה".

פקונדו ארנה בהופעה לזכרה של רומינה יאן:

נטליה אוריירו ופקונדו ארנה בשיר Me muero de amor:

לשאלה האם מריה סוסיני, אשתו של ארנה, ליוותה אותו לפגישה, שני עורכי הדין אישרו שכן, אך טענו שהיא לא לקחה חלק בשיחה בין השניים. לפי הדיווחים בארגנטינה, השניים חתמו על הסכם שנועד להשאיר את הפרשה מאחוריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully