וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאי רגישה ושברירית. משה דורסני. יש סיכוי שהם עוד יתמכרו לסבל הזה

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 8:42

מאי ומשה מאמללים זה את זו אך משפט אחד גרם לנו להבין שיש להם סיכוי אמיתי, קטיה וליאור דביקים והצפייה בהם נהייתה בלתי נסבלת, והזוג החדש עידית ורפאל מכין לנו הרבה פרקים של שתיקות עצובות. בן בירון בראודה מסכם עוד פרק של חתונמי

חתומנו - פרק 1/מערכת sheee

מדינת ישראל סערה אתמול עם החשיפה כי משתתפי עבר ב"חתונמי" באים בטענות קשות נגד התוכנית, בדגש על צוות הפסיכולוגים (ד"ר יעל דורון, דני פרידלנדר וד"ר מעיין בוימן משיטה), על כך שהופעלו עליהם מניפולציות קשות, בדגש על התעלמות מצרכיהם בבחירת הפרטנר/ית המיועד. הכתבה שתתפרסם בסוף השבוע ב"ישראל היום" לבטח עוד תזכה לדיבור רב בקרב כל מי שלא מתעניינים בזוטות כמו מצב הממשלה, האינפלציה, המתיחות עם איראן או המלחמה באוקראינה. בקיצור, בקרב אנשים שנכנסים לקרוא טור "חתונה ממבט ראשון" דבר ראשון על הבוקר. בכנות? עוד לפני קריאת נתוני הרייטינג, יש סיכוי סביר שהידיעה הזאת רק תעלה את נתוני הצפייה בתוכנית ותייצר אפילו יותר באזז אל מול התחרות האפסית שמציעה רשת 13 בלוח השידורים.

לפני שאתייחס לפרק ששודר אתמול, בו צפיתי כצפוי בעיניים ביקורתיות שבעתיים, שווה להתייחס לטענות עצמן. סביר שהפקת "חתונמי" מתעניינת בחיי האהבה של המשתתפים שלה באותה המידה שעדן בן זקן מתעניינת באיכות השירים שלה - כלומר, לא ממש. אם זה מכניס כסף ואנשים קונים את זה, כנראה שזה מצוין ותודה ששאלתם. אין מה לצפות מערוץ טלוויזיה מסחרי להתעניין בדבר מלבד ממיקסום ההכנסות שלו בערב שידורים ממוצע. מה שכן, וכאן לדעתי יש מקום לרגולציה אמיתית, זה הסדרת מעמד של פסיכולוגים ואנשי מקצוע בתוכניות ריאליטי, כפי שבפרסומות יש חובה לציין בכוכבת כי ה"מציג/ה אינו/ה רופא/ה", כך צריך לעשות גם איתם. בעל המאה הוא בעל הדעה ואם הפקת התוכנית משלמת לפסיכולוגים וליועצים את תלוש המשכורת היפה שלהם בכל עונה (לא קל להתחרות במאות שקלים לשעה שהם גובים בחוץ), אז ההפקה היא זאת שתהיה בראש סדר העדיפויות של המטפלים. האם זאת מציאות צינית? אין ספק; האם יש סיכוי לשנות אותה? כנראה שלא בימי חיינו.

חתונה ממבט ראשון 31.5.2022. מתוך "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
מוכנה להתאהב. עידית/צילום מסך, מתוך "חתונה ממבט ראשון"

ובמעבר חד שאינו מעבר ממש. אתמול הגענו סוף סוף לחתונה האחרונה של העונה - עידית ורפאל. היא - עובדת במשרד ראש הממשלה (ספוילר: לא הגיע לחתונה), ילדת סנדוויץ' ובת למשפחה ירושלמית מלוכדת ומאוחדת. הוא - בעלים של בית קפה, איש צבא בעברו וגם בן למשפחה חרדית שלא נמצא בקשר עם הוריו. המשותף לשניים? טראומות ילדות, קושי לשתף ברגשות והמעבר מירושלים לתל אביב. מה שלדידם של יעל, דני ומעיין הופך אותם לזיווג מושלם. כלומר, לא ממש מושלם. אפילו יעל אומרת ש"לא מדובר באהבה ממבט ראשון, שני או שלישי אולי". כאילו מכינה את הקרקע לקשיים שיבואו בהמשך או שחושפת בפנינו בטעות את האסטרטגיה שלה כדי לייצר זוגות עם הרבה עניין.

רפאל ועידית נראים כמו שני פריטים מקסימים במיוחד, במדד "עד כמה הם בא לתוכנית כדי למצוא אהבה באמת" (בהשוואה לאנשים שבאים רק בשביל להתפרסם), הייתי נותן להם ציון גבוה במיוחד של שבע וחצי. האם הזוגיות הזאת תצלח? כנראה שלא אבל כבר נראה שידוכים גרועים יותר בתוכנית (ותכף אגיע לאחד כזה). בכל מקרה, אם זה תלוי באמא של עידית, יפה, אז הבת שלה התחתנה אתמול ולא יעזור בית דין. היא התלבשה יפה, הזמינה אורחים, ראתה את הבת בשמלה (ואז בעוד כמה) ובכללי באה להרים. קיוויתי בלב שיפה היא לא אישה רגישה כי יש סיכוי שיישבר לה הלב בתהליך אבל מסתבר שהיא מעריצה של התוכנית ואפילו סומכת על דני ויעל אז כנראה שמדובר בעיקר באישה אופטימית במיוחד.

עוד בוואלה!

"מעטים זכו באהבה כזו גם בחייהם וגם במותם": היוצר ואיש הטלוויזיה מודי בר-און נטמן

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון 31.5.2022. מתוך "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
משפט רומנטי. משה ומאי/צילום מסך, מתוך "חתונה ממבט ראשון"

אחרי ששמענו שוב ושוב (ושוב) על ירושלים מול תל אביב, כולל כל הקלישאות על כמה קשה לצאת לדייטים בעיר האפשרויות הבלתי מוגבלות וכמה ירושלים היא אחרת ומשפחתית יותר. נראה שהמשותף לזוג הזה הוא העובדה שהם לא מחצינים רגשות מה שמבטיח לנו הרבה פרקים של שתיקות ומבטים עצובים וכנראה גם הסיבה שהם נשמרו להיות הזוג האחרון של העונה (אבל זה רק הומור שלי).

ומזוג שעתידו לוט בערפל לזוג שנראה כמו הבטחה גדול ומרגיש בימים אלה כמו הטיטאניק - משה וריי. סליחה, משה ומאי וריי.

הזוג ששווק לנו בתחילה כנפשות תאומות הזכיר לנו בפרקים האחרונים את "השותפים הכי גרועים בעולם" בנטפליקס. מאי, שמסוגלת לבכות גם כתוצאה מרוח מערבית מדי, עברה לגור עם משה שבכלל מבועת מהמחשבה על זה שיש לו כלב זר בבית. היא מאוד צריכה חום, אהבה ומדפים בארון שלו והוא נראה כאילו שהוא מאוד צריך שכל הסיפור הזה ייגמר כבר. הדורסנות של משה שפוסל שוב ושוב כל מילה שיוצאת למאי מהפה אל מול הרגישות השברירית שלה היו מאוד קשים לצפייה וגרמו אפילו לסצנות בין רינת לדניאל להרגיש פחות איומות. מצד שני, יש סיכוי שהם עוד יתמכרו לסבל הזה ונראה אותם נשארים זה עם זו בסוף העונה, הוא הרי אמר לה אתמול את המשפט הכי רומנטי שאפשר לשמוע: "את חשובה לי יותר מהפורמט". רומנטיקן שכזה.

חתונה ממבט ראשון 31.5.2022. מתוך "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
מחרידים. קטיה וליאור/צילום מסך, מתוך "חתונה ממבט ראשון"

והיו גם קטיה וליאור, הזוג הדביק להחריד של העונה הזאת, שנורא בא לפרגן להם ועוד יותר קשה לצפות בהם. הרופאה הכירורגית (מרגיש לי שזה לא דובר מספיק) ומהנדס התוכנה עברו לגור ביחד בדירה שהיא פונקציונלית ומושלמת בדיוק כמותם והעיניים שלהם נוצצות בלי הפסקה. טוב, הניצוץ של ליאור הוא מכך שהוא התאהב עד מעל לראש בקטיה ושלה כנראה מבריקות מהעייפות והעובדה שהיא התרגלה לקום ברבע לחמש בכל בוקר. עם זאת, רואים שיש שם בסיס חזק. אתמול ראינו אותו מוותר על שעות שינה כדי לקום ברבע לחמש (שזה למעשה ארבע בבוקר ולא שעה שאיש צריך לקום בה) להכין לה קפה, בייגל ולבהות במרפסת (נשמות, יש חושך, אין על מה להסתכל). באופן ממש מפתיע קטיה נהנית מזה שמסתובב לה בין הרגליים בחור שמעריץ את האדמה שהיא דורכת עליה אבל מודה שמהצד נראה שבעוד ליאור 300% בעניין שלה, היא רק 98% בעניין שלו. בכל מקרה, אם יש זוג לשים עליו את הז'יטונים העונה הם הזוג אז בואו נקווה שלא יהיו כאן פאדיחות. או בעצם שכן, תלוי אם אתם בצד של ההפקה וזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully