וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: עם כל הכבוד לכולם, יש דייר אחד שישבור לכולנו את הלב

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 10:41

ההיא שבאה כדי להוסיף עוקבים באינסטגרם, ההוא שעדיין לא יודע שיתאהב באמא בת ה-31 - וההן שבאו להיות האתנחתא הקומית של העונה: קארין ארד מסכמת את פרק הפתיחה של "האח הגדול"

האח הגדול/גל הללי

אחחחח זו הולכת עונה עמוסה במיוחד ומלאת גימיקים - הבית חדש, החדרים חדשים, המעלית חדשה ויש קומה חדשה ומרגיזה עם תקרה נמוכה, מיטות קצרות ושלל אי נוחויות - כל מה שצריך כדי לסייע לאח הגדול להביא את דייריו לקצה, בתוכנית שהיא ליטרלי ניסוי בבני אדם. האמת, אין שמחה ממני, כי הסבל שלהם הוא הבסיס לתוכניות שלי לקיץ הזה - לא לצאת מהבית יותר, בכלל, עד אוקטובר. גם אם הייתי רוצה לעזוב את הבית מדי פעם - אי אפשר. יש לנו השבוע עוד כמה דיירים שצפויים להיכנס: יש לנו אחד שחלה בקורונה וייכנס כשיחלים, מסכנ/ה שהולך/ת להישלף מתוך איזה עיסוק יומיומי ולהיזרק אל בית האח במפתיע, ועוד אחד, שקשור בקשר כלשהו לאחד הדיירים שכבר נמצאים בתוך הבית. אקס, אבא חורג, מורה לשעבר - אין לדעת.

קאזם חליליה האח הגדול. מיכה לובוטון,
מידטאון! קאזם/מיכה לובוטון

קאזם, 28

יש לנו לאומנות לעסוק בה העונה הזאת, נראה שישראל הראשונה זממה עם ההגמוניה שאינה מודעת להגמוניותה לדאוג לנו לעונה שתהיה מיושרת עם הוייב של הקואליציה המתפוררת. אהבתי שלא הביאו סתם ערבי רגיל אלא הגדילו לעשות והכניסו לבית ערבי מוסלמי, הומו, ששירת בצה"ל, נראה כמו מיכאל בן דוד וונשמע כמו מורדי משנות ה-80. קאזם מתכנן להיות גם הערבי הראשון שייקח את האח הגדול, מה שיהיה הצעד האחרון והמכריע במסגרת מסע ההשתייכות הגדול של חייו. המטרה - להיות חלק לגיטימי מישראל. לשם כך עבר קאזם השתאכנזות קיצונית שנמשכת עד עכשיו, עסק בהסברה למען ישראל בחו"ל - ושילם ביחסיו עם אימו שהתכחשה לו למשך ארבע שנים. הוא התגייס לצה"ל והיה המוסלמי הראשון בגלי צה"ל, ולסיום סיומת הפך להומואית שאינה מעוררת אנטגוניזם, תיאורטית מועמדת פוטנציאלית לחברה הכי טובה של אסי עזר. קאזם הוא לא ערבי מוסלמי הומו ציוני שגר בדרום העיר. לא לא. הוא גר במידטאון. אני רק חצי ערביה ו-84 אחוז סטרייטית, אז שמישהו רק יסביר לי מה זה מידטאון, כי לא ידעתי שיש לנו כזה.

ריוואה רסלאן

בתו של איש צד"ל לבנוני שפגשה את משפחתה שחשבה שנטשה אותה כשהייתה בת עשר. נראה שמאז היא מתמודדת בעיקר עם הפער שבין רצונותיה לבין ציפיות הסביבה, בעיקר מול אביה, ש"נתן את חייו" עבור המשפחה. החל מהרגע שראתה אותו "בלי עיניים, בלי רגל, בלי ידיים" לדבריה, זה הגעיל אותה עד כדי כך שלא יכלה להסתכל עליו, הבושה שחשה עקב כך גרמה לה לתחושות אשמה גדולות, שעד היום מונעות ממנה לחיות את חייה כפי שהיא רוצה לחיות אותם - וזה בוודאות לא להתחתן עם אחד משני הלבנונים-מוסלמים-שיעים שחיים בארץ ועדיין רווקים. ריוואה תמיד נקרעה בין שני העולמות האלה. היא מספרת על תחושת שייכות ואי שייכות באותו זמן, ומשבר זהות מתמשך, שאירונית, הוא הסיכוי הכי טוב שלה לשרוד בבית שבו טשטוש הזהות הוא הקושי הנפשי הכי גדול - אי אפשר לשבור ולערער את מי שאין לה זהות מלכתחילה, נכון?


דינה, 58

אז זהו, שזו לא ערביה שלישית, זוהי תימניה צליאקית מראש העין, שהתייתמה בגיל צעיר ומטפלת בחמישה ילדי אומנה בנוסף לחמישה ילדים משלה. דינה היא קופאית ברכבת ישראל שמחלקת את העולם לעדות - ערבים מתים עליה כי חושבים שהיא ערביה, אריתראים מתלבשים חגיגי, אתיופים נורא מנומסים, ורוסים הם קרים, מה שהיא פחות אוהבת. דינה מעידה על עצמה שהיא תמיד אומרת מה שהיא חושבת, לא חשוב מה המחיר, שזו הפתעה מרעננת, כי אף פעם לא שמענו דייר באח הגדול מגדיר את עצמו בצורה הייחודית הזו. היא לא מבשלת, ובנוסף למגבלות הצליאק היא גם לא אוכלת אוכל בצבע שחור כמו שוקולד, ולא לובשת שחור, כי שחור זה הרוע בהתגלמותו. עם הפאה שהיא חובשת היא קצת פחות בררנית (שיין, 60 שקל), אבל אולי רק כי היא הולכת מעולה עם השמלה שרכשה בבוטיק שקית.

דיאן, 23

הדוגמנית הזו כל כך אוהבת איך שהיא נראית, שלא אכפת לה שהרבה אנשים חושבים שהיא מגעילה וסנובית. היא רווקה ואישה חזקה, ולראייה היא אפילו מתחילה עם גברים לפעמים. כלומר עושה כמה לייקים ואחד פולו, כי אפרנטלי ככה זה עובד ב-2022. בוודאי שהיא מחפשת זוגיות אבל הטעם שלה מגוון - היא רוצה גבר חכם, איש שיחה, מצחיק, שיאהב חיות שאותן היא לא מתכוונת לגדל, ויש לה גם כמה דרישות פיזיות. שיהיה גבוה, אבל לא חייב; שיהיה עם גוף טוב אבל גם כרס עובד; ושחום, אבל גם בהירים יתקבלו בברכה. סיפור אישי מרגש לא היה כאן, את העונה היא בוודאות לא תיקח, ונינט עדיין יש רק אחת, אבל זה בסדר, כי נראה שהדוגמנית מקריית גת הגיעה לאח הגדול כדי להעלות את העוקבים שלה באינסטגרם ולהביא כמה קמפיינים שווים. או את אייל גולן. אבל בינתיים היא תסתפק באליאב, נתנאל, ודניאל.

עוד בוואלה!

חתונה ממבט ראשון: ליעד ולימור, תנו לנו לעזור לכם - שניכם אגרסיביים

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
דיאן, קאזם ודינה/צילום מסך, רשת 13

נתנאל, 32

ראפר חרדתי מאומץ שגילה שהוריו אינם הוריו הביולוגיים בזמן ריב עם אחותו בתחנת אוטובוס, גילוי שהשאיר אותו המום, עם התקפי עצבים והפרעת אכילה. וכאילו זה לא מספיק בשביל לדכא בן אדם, הוא גם מתגורר ברמת גן, עובד בעירייה, והאנשים בחייו קוראים לו "בום", קיצור של בומרנג. הוא מגדיר עצמו כמוזיקאי, ומספר שבעברו יצא לו לעבוד עם גדולי הכוכבים, כמו אליעד נחום, סטטיק ועוד, שלהרגשתו התקדמו בלעדיו בעוד הוא נשאר במקום, פלוס חתול. נתנאל הולך לספק לנו את הסיפורים שוברי הלב, ואולי אף להחזיק בשיא הבכי של העונה, ולבית האח הגיע כנראה כדי שיוכל סוף סוף להתפטר מעבודתו כנהג באגף הפיקוח של העירייה ולהצטרף לסטטיק, לפחות לשיתוף פעולה אחד קטן, פיצי.

מרינה, 20

כוכבת טיקטוק משעשעת ואקסצנטרית - המכונה "טיפוס". בלונדינית חייכנית עם וייב של מלכת סאדו שעלתה לארץ מבלגרד לפני 5 שנים, שגם נאבקת בכל כוחה כדי להשתייך. עצוב קצת שלמרות שהיא נראית מעולה וכנראה גם מספיק מוכשרת אם הצליחה לככב בטיקטוק וללמוד עברית רק משירים, ההערכה העצמית שלה לא מספיקה כדי שתשלים עם עצמה באהבה. במסגרת האודישן הארוך הזה שישראל מעבירה אותה, מרינה סובלת מגילויי גזענות יומיומיים בארץ, ומודבקים לה תדיר הכינויים המקסימים "רוסיה מסריחה וזונה". מרינה מספרת שהיתה בארון, יצאה מהארון, חזרה לארון, אבל זוגיות לא מצאה, לא עם נשים ולא עם גברים. ואיכשהו, למרות כל זה, היא עדיין מרגישה כאן בבית, ושוקדת על שיפור המבטא הרוסי הכבד שלה, כי אולי אז סוף סוף יתנו לה להיות ישראלית ולהתחתן עם גבר מרוקאי עם משפחה גדולה כדי לא להיות יותר לעולם לבד בסופ"שים.

אליאב, 32

יש לנו גם חרדי לשעבר שביטל חתונה, בחר בחיים חילוניים והפך לרואה חשבון מראשון, ופלייר תל אביבי שחושב שמלאך נגע בו כי הוא כל כך חתיך. וואלה, הוא חמוד, אבל ערימת האנרגיות הסליזיות שנובעות משנים של פספוס והדחקה מסתירות קצת את עצמות הלחיים המסותתות שלו, וגם את האופי האמיתי שלו, שכנראה הוא הרבה יותר מעניין ממה שנראה. את לילותיו הוא מבלה במועדונים שלפעמים במרכזם ניצב עמוד או שניים, ומעיד על עצמו שהוא "אוהב את החדש", ומשתעמם מהר, לפעמים כבר בזמן הדפדוף באפליקציה. הלופ הסופר בריא הזה מתרחש כבר שנים, מאז שהמיועדת החזירה את הטבעת שנתן לה, רגע שהוא מגדיר כ"קשה מנשוא", שכנראה נשבע שלא ייתן לו לקרות שוב - אליאב מעדיף שנשים רבות יכעסו עליו וישנאו אותו, מאשר להתחייב ולאכזב שוב, וזה הופך אותו למרוחק ומסויג - הבעיה היא שבבית האח הגדול אין כל כך לאן ללכת להסתייג, ומאד מעניין יהיה לראות איך הוא יחזיק את כל הפאסון הזה בלי 700 צ'ייסרים ביד בכל רגע נתון.

שחף רז

הפרסומאי בן ה-33 שנחנק פיזית כשהוא רק חושב על זוגיות, נכנס לתוך הבית כדי לעשות חברים חדשים ובעיקר כדי "להרגיש". שחף מעיד על עצמו שהוא "אדם שנמצא בסקאלה נמוכה מאד של רגשות". הוא חושב שאם יציג את עצמו בטלוויזיה, חייו החברתיים ישתפרו, ואולי אפילו יוכל למצוא את האישה שתגרום ללב הפח שלו להרגיש שוב, ולקיים קשר יומיומי עם עוד מישהו מלבד אחותו. גירושי הוריו, ובעיקר המריבות שהיה עד להן במהלך שנות ההתדרדרות שלהם השאירו אותו בפוסט טראומה, אחוז חלחלה מכל סוג של קרבה רגשית שעלולה להכאיב לו. הוא כנראה יחפש רגש ויברח ממנו בו זמנית, אבל קשה להאמין שתהליך משמעותי באמת יוכל לקרות לגבר בוגר שלא השכיל לקשר בין בעיותיו לבין האירוע שבבירור גרם להן.

אליאב טעטי האח הגדול. מיכה לובוטון,
שנים של הדחקה? אליאב/מיכה לובוטון

שרין, 30

הלו, הלו - האם זו הימנית המוצהרת היחידה של העונה? כזה דבר לא קרה כבר הרבה שנים בתוכנית ריאליטי, אבל נראה שכן - שרין היא האישה היחידה העונה שמגדירה את עצמה ימנית, ציונית, ערכית, אוהבת חיילים ואקונומיקה ושונאת כפויי טובה תל אביבים פצפיסטיים. שרין היגרה לתל אביב לפני חצי שנה בלבד, והיא תקציבאית במשרד פרסום שסומכת על בורא עולם, שהוזכר כבר במשפט הראשון של תעודת הזהות. עובדה - בזכות בורא עולם היא הצליחה להיכנס לבית הכי מפורסם במדינה בחצי שנה בלבד. אני צופה הרבה שיחות משעממות על ביבי, אבל ההיצע בבית יחייב אותה להתווכח על פוליטיקה למצלמה, ואת זה קל לערוך החוצה. אמן.

אופק, בן 21

טוב, כאן תהיה לנו בעיה. או אולי בעיות, ברבים. מדובר בילד בן 21, יפה, גבוה, וסופר מוצלח בכל הפרמטרים שאנשים בוגרים מחשיבים כחשובים. בגיל 21 יש לו כבר חברת דיגיטל משלו עם 60 עובדים בכמה מדינות, וזה לא הכל. הוא קיבל את פרס נשיא המדינה על יצירותיו כבמאי ומחזאי בתיאטרון צוותא. זה מדהים, כן? אבל הנה מה שקדם לכל ההצלחה המטאורית הזאת - ילד לא מקובל שפעם היה קשור לעץ בטיול שנתי למשך לילה שלם. אלא אם כן לקח לעצמו חירות יצירתית כשסיפר על ילדותו, מדובר בבחור צעיר שנמצא במסע הוכחות, ומה שהוא רוצה להוכיח לכולם זה שהם טעו והוא צדק ושהם צריכים לאכול את הכובע. פלא שאנשים חושבים שהוא מתנשא? כבר בתעודת הזהות שלו נתן רשימת אנשים שהוא לא יכול לסבול - מחפשי ריאליטי, אוהבי בורקסים, ציידי מצלמות ואוהבי חינמת. למעשה התיאורים המדוייקים של האנשים שנכנסים לבית האח הגדול יחד איתו - אנשים שאם היו איתו בבית הספר היו רוצים גם היום לקשור אותו לעץ. כנראה שעוד נראה אותו יושב הרבה לבד בהפסקות.

בר, 31

בניגוד למה שההפקה חושבת, היא הבחורה שנראית הכי טוב בבית, ולא ה"דוגמנית", ולה יהיה רומן עם - ובכן, אני מהמרת על נתנאל, שהתסבכת שלו תענין אותה, ועצם העובדה שיש לה ילד תפריד אותה בעיניו מהנשים המשעממות שאותן הוא מקפיד לשגל בכל רגע פנוי. היא חד זוגית, כמו שהיא קוראת לעצמה, כי לילד ליאו יש אבא, רק שהוא ואמא, איך לומר, חיים במדינות שונות ולא מדברים. היא מעצבת גבות עם פוביה משערות, שאני מתה לדעת איך זה מסתדר, והיא לא עצבנית. זה רק הטון שלה שעולה לה ויורד לה.

דניאל, 22

והנה הוא, הבחור הקלאסי שישראלים אוהבים לסלוח לו על זה שהוא קצת אגרסיבי מדי, כי הוא "מתכוון לטוב", ו"יש לו לב ענק". ואולי גם לתת לו את הניצחון של העונה - הוא מגיע מכרם התימנים, רווק מכור לים, כי הים היה שם בשבילו בעוד כל השאר, ובכן, פחות. בים הוא עושה הכל - לשם הוא בורח כשעצוב לו, שם הוא מכיר בנות ולשם הוא הלך כדי לישון בשנות ילדותו כשהיה לו רע בבית. דניאל הוא בן למשפחה חמה אך לא מתפקדת, ועבר ילדות לא פשוטה שהשאירה אותו בדיוק על התפר בין רגיש ומלא רחמים עצמיים מודחקים שמתבטאים בהפגנות כוח "גבריות". כמובן שהוא התעקש להתגייס למרות תיק פלילי מגיל 14, ובסוף היה גם מפקד בחוות השומר - צ'ק על משבצת מלח הארץ. בנוסף, הוא גם עוסק בספורט הימי של החתיכים - גלישת גלים, ולסיום, הוא נראה כמו אח של יהודה נהרי. בקיצור הוא כנראה ייקח את העונה.

רחל בורטה האח הגדול. מיכה לובוטון,
הרס"ר של העונה .רחל/מיכה לובוטון

רחל, 70

הרס"ר של העונה היא אישה בת 70 קפדנית ומרוחקת מרגש בשם רחל - הכי הפוכה מדמות ה"אמא של הבית". תודה לאל בעונה הזאת לא תהיה מישהי שכולם יכולים להתעלם מנוכחותה ולקחת כמובן מאליו כי היא "מבוגרת, ואימהית". רחל לא אימהית, לפחות לא במובנים הנעימים של המילה, אחרת כנראה שלא הייתה מבלה את החג האחרון ללא ילדיה, שהעדיפו להיות במקום אחר. רחל השתחררה מגלי צה"ל בדרגת סגן אלוף, ואמנם יודעת תיאורטית שאנשים רוצים ליטופים אהבה ומחמאות, אבל גם מגיבים הכי טוב לכוח והיררכיה. אחרי שהייתה מפקדת בגלי צה"ל ונזפה בחיילים סרי משמעת כל חייה, הפכה לדיאטנית ועברה לנזוף באנשים מבוגרים שאכלו יותר מדי פחמימות השבוע.

אילנה ודיאנה

בחייאת. בחייאת. למה? להביא את האחיות המשונות האלו כתופעה מבדחת זו קצת התעללות. מדובר באחיות מלול על ספידים, פלוס עשור או שניים שגרות ביחד, מתנתחות ביחד, ואימהות ביחד - אפילו הציצים שלהם עשויים אצל אותו מנתח ומכילים את אותה כמות cc. אם יש להן אהבה אתם שואלים? לא, אבל לא שהן בררניות במיוחד - אחת מהן התאהבה בפורץ שנכנס אליה הביתה באמצע הלילה והייתה איתו 4 שנים. בין שופינג לשופינג ועבודה בתוספות שיער הן גם "רושמות שיר" בסטודיו - שיר ברמה של חו"ל שכתבו עם כמה בחורים מנתניה, כי כשיהיו גדולות הן רוצות להיות ניקי מינאז'. אני מבינה שהיה קשה לסרב לכרטיס חינם לפסטיבל הצ'אחלה, כי משעשע שם, אבל נו, באמת, מה נעשה איתן עונה שלמה שבה לא נדע מי זאת מי והן יסתובבו בבית כשהן לבושות שתיהן (במקרה לגמרי, זה לא מתוכנן), בפרינטים של נמר?

בקיצור, 15 דיירים נכנסו לבית היום, וכמחווה לאהבה חדשה שהפכה להיות חתונמי בשני הפרקים האחרונים, תוכנית השידוכים ממשיכה גם כאן במעין גרסה רזה של "הרווקה". דיאן, הדוגמנית שחולה על עצמה, התבקשה במסגרת המשימה הסודית לבחור שלושה גברים לבלות איתם את הלילה בנפרד משאר דיירי הבית, בחירה שכנראה תקשור את גורלם זה לזה באופן רנדומלי לגמרי בשלושת הימים הבאים. נבחרו נתנאל, דניאל, ואליאב, אבל הרווקים הלוהטים יותר מתעניינים זה בזה מאשר בדוגמנית ששרועה על המיטה הקצרה לידם. אם אפשר להתנבא כבר מהפרק הראשון - יש סיכוי יותר טוב שיהיה לאחד מהם רומן עם קאזם. בהצלחה לכל המהמרים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully