וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודקה ב-1,500 ש"ח, קולה ב-50 ש"ח: לא תאמינו למחירים במופע של אייל גולן

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 13:40

מצילום של תפריט מאצטדיון בלומפילד, שבו הופיע אתמול הזמר לציון 30 שנות קריירה, עולה כי הוצעו בו למכירה בקבוק ערק (+ משקה קל) ב-860 שקלים, ולא פחות מ-1,560 שקלים לבקבוק וודקה בתוספת משקה אנרגיה. ליאם הפקות: זכייני המזנונים אחראים למחירים, אין לנו קשר לזה

אייל גולן בהופעה באצטדיון בלומפילד בתל אביב, 16 ביוני 2022. אלוני מור,
אייל גולן באצטדיון בלומפילד, אתמול/אלוני מור

50 שקלים לבקבוק ליטר וחצי של קולה, 180 שקלים לליטר וחצי של בירה, ולא פחות מ-1560 שקלים לבקבוק וודקה בתוספת משקה אנרגיה - אלו המחירים שהופיעו אתמול בתפריט של המופע החגיגי של אייל גולן באצטדיון בלומפילד בתל אביב אמש, שבו ציין 30 שנות קריירה.

צילומים של התפריט ובהם פירוט המחירים הגבוהים הציתו דיון ער ברשתות החברתיות, וגולשים זעמו על התמחור הגבוה. שכלל גם מכירה של בקבוק קאווה ב-260 שקלים, ובקבוק ערק (+ משקה קל) ב-860 שקלים, בין היתר.

מחברת "ליאם הפקות" נמסר בתגובה כי "אין לה שום קשר למזנוני האוכל והשתייה או למחירים באצטדיון בלומפילד במופעי GOLD. הנ"ל קשור לזכייני המזנונים".

צפו בהצצה לרגעים נבחרים מהמופע של אייל גולן

במופע החגיגי התארחו בין היתר גם מוזיקאים רבים וביניהם דמויות כמו יהודה קיסר, יואב יצחק, זהבה בן, עדן בן זקן, משה פרץ, דודו אהרון, עופר ניסים וגם בתו של גולן, אלין. לפי ההערכות, צפו בו מתוך האיצטדיון כ-30 אלף בני אדם בסך הכול.

עוד בוואלה!

למחרת הגשת ערר נגד סגירת התיק נגדו: אייל גולן ביטל סבב ראיונות

לכתבה המלאה
אייל גולן שר את "צליל מיתר" באצטדיון בלומפילד, 16 ביוני 2022/יח"צ

אתמול ביטל גולן מסיבת עיתונאים וסבב ריאיונות שאמורים היו להתקיים לקראת ההופעה החגיגית בבלומפילד, שעות ספורות לפני המועד המתוכנן. ההזמנה למסיבת העיתונאים, שהופנתה גם לוואלה!, נעשתה כבר לפני יותר משבוע מצד משרדו של רני רהב, שהודיע כי במסגרת סבב הראיונות "יענה על כל השאלות", כולל שאלות בנושא פרשת הקטינות, ללא שום מגבלה. לאחר הביטול נטען מטעמו של גולן ש"סבב העיתונאים בוטל עקב עיכוב בלוחות הזמנים ואילוצי הפקה".

ההודעה על ביטול מסיבת העיתונאים הגיעה לאחר שיום קודם לכן פורסם בחדשות 13 כי עורכות הדין המייצגות שתיים מהמתלוננות בפרשת הקטינות הגישו לפרקליטות ערר נגד סגירת התיק נגד אייל גולן.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully