וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול 30 אלף איש: אייל גולן ציין 30 שנות קריירה בבלומפילד | צפו בהצצה

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 13:32

במופע "גולד" אירח גולן את יהודה קיסר, יואב יצחק, זהבה בן, עדן בן זקן, משה פרץ, דודו אהרון, עופר ניסים וגם את בתו, אלין. צפו בהצצה לשלושה רגעים נבחרים מתוך המופע

הזמר אייל גולן השיק אתמול (חמישי) באיצטדיון בלומפילד בתל אביב-יפו את החגיגות לרגל 30 שנות קריירה במופע "גולד", בערב מרובה בשירים ואורחים, מול עשרות אלפי בני אדם.

במופע החגיגי - שספג גם ביקורת עזה ברשתות החברתיות בשל התמחור החריג של המזון והשתייה באיצטדיון - התארחו בין היתר גם מוזיקאים רבים וביניהם דמויות כמו יהודה קיסר, יואב יצחק, זהבה בן, עדן בן זקן, משה פרץ, דודו אהרון, עופר ניסים וגם בתו של גולן, אלין. לפי ההערכות, צפו בו מתוך האיצטדיון כ-30 אלף בני אדם בסך הכול.

צפו בכמה הצצות למופע הגדול.

אייל גולן שר את "צליל מיתר"

אייל גולן שר את "צליל מיתר" באצטדיון בלומפילד, 16 ביוני 2022/יח"צ

עדן בן זקן באה לחזק עם "מועבט"

אייל גולן ועדן בן זקן שרים את "מועבט" באצטדיון בלומפילד, 16 ביוני 2022/יח"צ

משה פרץ ודודו אהרון מצטרפים לשיר "רוקדת בלילות"

אייל גולן, משה פרץ ודודו אהרון שרים את "רוקדת בלילות" באצטדיון בלומפילד, 16 ביוני 2022/יח"צ

אתמול גולן ביטל מסיבת עיתונאים וסבב ריאיונות שאמורים היו להתקיים לקראת ההופעה החגיגית בבלומפילד, שעות ספורות לפני המועד המתוכנן. ההזמנה למסיבת העיתונאים, שהופנתה גם לוואלה!, נעשתה כבר לפני יותר משבוע מצד משרדו של רני רהב, שהודיע כי במסגרת סבב הראיונות "יענה על כל השאלות", כולל שאלות בנושא פרשת הקטינות, ללא שום מגבלה. לאחר הביטול נטען מטעמו של גולן ש"סבב העיתונאים בוטל עקב עיכוב בלוחות הזמנים ואילוצי הפקה".

ההודעה על ביטול מסיבת העיתונאים הגיעה לאחר שיום קודם לכן פורסם בחדשות 13 כי עורכות הדין המייצגות שתיים מהמתלוננות בפרשת הקטינות הגישו לפרקליטות ערר נגד סגירת התיק.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully