וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: הכנות הברוטלית של דיאן עדיפה פי מיליון על הקשקושים של בר

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 12:39

אם דיאן היא סרט אקשן, טליה היא פרק מתנשא בסדרה על סדנת טנטרה. אין פלא ששתי אלה לא באות טוב אחת לשניה, אבל לדעתי אם תתנו לשתי הבחורות האלה עוד שבועיים באותו בית, הן יהפכו להיות החברות הכי טובות - מה שלא הולך לקרות בין דיאן לבר

האח הגדול/צילום: רשת 13

חייבים להתחיל מדיאן שוורץ, שאמא שלה הגיעה עד "הצינור" כדי לבקש שיפסיקו לאיים על הבת שלה בטוקבקים ולאחל לה למות ממחלות קשות. לדעתי אתם סתם לא מבינים את דיאן שוורץ, היא חמודה רצח, היא כנה, וחכו תראו איך היא הופכת להיות חברה הכי טובה של כולם בבית. מבינה את האנשים שנרתעים מההתנהגות שלה, אבל זה בדיוק הקטע - נראה לי שטקטיקת ההגנה של דיאן היא כזו: דבר ראשון לבסס מעמד וגבולות ברורים באמצעות הפחדת האנשים החדשים שסביבה, שיידעו לא להסתבך איתה, ורק אחרי שכולם חוזרים לגודל הטבעי שלהם, היא תתחיל לתקשר איתם בצורה רגילה.

זה לא הכי נעים, אבל אני מעדיפה את הכנות הברוטלית של דיאן כל יום על פני המשפטים הרוחניים שטליה זורקת לאויר בכל הזדמנות אפשרית וההרצאות שבר נותנת בלי שאף אחד מבקש ממנה. אה, ואליאב טועה - דיאן וטליה לא מתנגשות כי הן שתי הבחורות הכי יפות בבית, אלא כי שיטות ההישרדות שלהם הפוכות. אם דיאן היא סרט אקשן, טליה היא פרק מתנשא בסדרה על סדנת טנטרה. אין פלא ששתי אלה לא באות טוב אחת לשניה, אבל לדעתי אם תתנו לשתי הבחורות האלה עוד שבועיים באותו בית, הן יהפכו להיות החברות הכי טובות, מה שלא הולך לקרות בין דיאן לבר, למרות ההבטחה המוזרה של בר להפסיק להרים לקאזם כדי שדיאן ונתנאל יחזרו להיות חברים שלה.

האח הגדול 22 ביוני 2022. האח הגדול, רשת 13, צילום מסך
בר, האח הגדול/צילום מסך, האח הגדול, רשת 13

כשקשה, התקציב בסיסי וגם השוקו הולאם למיטתו של קאזם. טוב עשה האח הגדול שכבר הלך עד הסוף והחזיר אותם לתקופה התנ"ך, בה לאף אחד לא היה רכוש (מלבד כמה נשים ועז) ועוד הציב את קאזם בעמדת כוח שתאפשר לו להתעלל בדיירים. האח הגדול חכם, יודע להסיח את הדעת מהבעיות הקיימות על ידי יצירה של בעיות חדשות, כי למי יש כוח לחוש בחסרונו של עוף כשנותנים לך לאכול ג'וקים מטוגנים?

משימת התנ"ך הפכה את בר, שיודעת הכל יותר טוב מכולם, לשלמה המלך, את טליה ואופק ואת המתח המיני המוזר שלהם לאדם וחוה, את שרין למשה רבנו שמכה בסלע שהוא דינה - כנראה כדי למקסם את פוטנציאל הדאחקות של השתיים. האמת, זה מצחיק - בכל פעם כשמישהו בבית צריך מים, שזה אומר להכין קפה, לעשות פיפי, או לשטוף ידיים. גם אם זה קורה באמצע הלילה, שתיהן צריכות לקום, להתלבש, ושרין צריכה לחבוט עם המקל. בקיצור אני צופה שגם התקציב הבא יהיה בסיסי כי אין סיכוי שמישהו יעיר אותן בלילה בשביל לעשות פיפי.

הבחירה בקאזם לנחש רומזת לנרטיב שמתחיל להיווצר סביבו, וגם אומרת לנו שההפקה תעשה הכל כדי שקאזם לא יודח בזמן הקרוב - הוא הנבל של העונה, והוא כל כך כמה לצומי, שהוא משתף פעולה.
קאזם צופה בכל מי שבחר בו להכי ערמומי בבית, כי אם יש מדורה, למה לא לשפוך עליה דלק, ומתחיל לתכנן נקמה. לשמחתו מעמדו במשימה מאפשר לו להעניש את דיירי הבית בעשר המכות, והראשונה, בכורות, נופלת על הראש של עומרי - אמנם הוא האחרון שנכנס לבית אבל המכה הפכה אותו לראשון שיועמד להדחה הבאה.

"אדיוט! אל תפנה אלי! מי אתה כולה יומיים בבית! אל תדבר את השם שלי, חדש, אל תדבר את השם שלי. אנשים לא מזכירים את השם שלי, אני נמצא בכל מקום!". וואי קאזם, יא זלמה. אתה חייב להתחיל לגוון קצת את הקללות הבסיסיות האלו. ואם תהיתם למה קאזם נפל דווקא על עומרי - הסיבה האמיתית היא שזה חלק מתוכנית האב שלו, להזדחל בנחשיות חזרה לחברותא של דיאן ונתנאל, והבחירה בעומרי במקום באחד מהם היא הצעד הראשון ל"פיוס".

עוד בוואלה!

פתאום נפל לה האסימון: הסיבה שבגללה קטיה נבהלה ממפגש הזוגות

לכתבה המלאה
האח הגדול 22 ביוני 2022. האח הגדול, רשת 13, צילום מסך
בדרכו בחזרה לדיאן? קאזם/צילום מסך, האח הגדול, רשת 13

את המכה הבאה הנחית הנחש על עומרי ועל הצ'ילבה נתנאל, שנכנסו לקרב נשיפות של חגב מטוגן לתוך פיותיהם. נתנאל הפסיד, אכל שלושה, ומעכשיו בכל מכת ארבה ייאלץ לאכול עוד כמה חגבים, לפעמים כקרוטונים פריכים במרק, סליחה, נזיד. אולי שמתם לב לדרך המרשימה שבה דיאן עוזרת לנתנאל להתגבר על הדרמטיות ולא ליפול בכל מלכודת אפשרית - היא אשכרה עושה לו סשנים של חשיבה חיובית כמו קואוצ'רית, ומצליחה להוציא מנתנאל איזו קלילות שכל כך חסרה באישיות שלו.

המשימה של דיאן, שהיא דלילה, היא להתנפל על שמשון ולגזוז את מחלפותיו, מה שגורם לאליאב להיצמד בחרדה לפינות הבית כל הפרק, וחבל, כי אני לגמרי רחוקה מלקלוט אותו. הוא מבלבל. זוכרים שהוא בכה שיש לו רק בחורה אחת בלב, האקסית, ואז הכניסו לו אותה לבית? יומיים אחר כך הוא כבר טען בתוקף שאם פותחים לו את הלב עכשיו יהיה רשום עליו "בר". זה או שאין לו אופי, או שהוא הדוש הכי גדול שהיה בבית האח אי פעם, אבל בינתיים, למרות שהוא ובר כבר התנשקו נשיקה מאד לא משכנעת, האישיות שלו היא בעיקר זרמי אוויר חמים שמשנים כיוון עם כל משב רוח. אולי הוא בחור שתמיד עושה את המעשה הכי נהנתני עבור עצמו, כזה שמה שמנחה אותו זה "כיף לי" או "לא כיף לי", ואולי הוא האיש הכי מיוסר שראינו על המסך. לא ברור, אבל הנחת העבודה היא שמשהו מסתתר מתחת לכל זה, ויש לי תחושה שהמשהו הזה עוד יגרום לקאזם להיראות אדם סביר והגיוני.

האח הגדול 22 ביוני 2022. האח הגדול, רשת 13, צילום מסך
משימת התנ"ך, האח הגדול/צילום מסך, האח הגדול, רשת 13

כמעט אין אחד שסובל את קאזם, וזה מובן, כי הוא באמת בלתי נסבל. אבל אני חייבת להיות שניה בפינה שלו בזירה ולהציע משהו: קצת רחמנות. הבן אדם הוא תסביך מהלך על שתיים. הוא ערבי מוסלמי, גיי וימני, ששירת בגל"צ. חוץ מלעבור להתנחלות ולרגום ערבים אחרים באבנים הוא פחות או יותר עשה כל מה שאפשר כדי לקרב את עצמו כמה שיותר לצד הישראלי, שנחשב בעיניו (ובצדק, עם איך שהמדינה הזאת מתייחסת לערבים) לצד הטוב יותר להיות בו במקרה של אזעקה עולה ויורדת. זה כל כך קריטי עבורו, הוא הלך עם זה כל כך רחוק שהמשפחה שלו לא מדברת איתו וזה מחיר שהוא אשכרה מוכן לשלם.

זה אומר שני דברים: הראשון - הוא סובל. ההתפרצויות האלה, ככל שהן חמורות יותר, ככה הן יושבות על פצע מוגלתי יותר. אין מה להיכנס בו חזרה, להיפך. הדרך היחידה לגרום לו להפסיק היא לא להחזיר לו, ואפילו להתייחס אליו בחמלה. דבר שני, חבל על כל דייר שייכנס איתו לקרב ראש בראש, כי קאזם ינצח בקלות בכל דבר שדורש כוח סבל מנטלי, עקשנות ונחישות. מאחר והרע מכל כבר קרה לו, לא איומים ולא הפחדות יעזרו לגרום לו להירגע עם הטרלול. למה? כי אחרי שהגרוע מכל כבר קרה, אתה מפסיק לפחד מכמעט כל הדברים האחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully