וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" מקדם משימת שיימינג בזמן שרשת מזהירה מפני חרמות. כמה זה צבוע

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 10:09

בכל רגע נתון משודרים בטלוויזיה 17 תשדירי שירות נגד אלימות, סיירות חרם, הסברה בבתי ספר והפגנות נגד אלימות בבתי חולים. "האח הגדול" לא רואים את הקשר הנסיבתי בין כל אלה לבין משימות כמו זו ששודרה אתמול?

האח הגדול/צילום: רשת 13

ממש תיבת נוח העונה הזאת - דיאן ונתנאל, בר ואליאב, אופק וטליה, דניאל ואילנה, ועל הדרך גם שרין שנדלקה על שחף בעוד שחף תולה עיני עגל בטליה שנמצאת בזוגיות חד צדדית עם אופק. בכל מקרה, כבר עכשיו יש באח הגדול יותר זוגות מתפקדים מאשר בחתונמי, רק שבבית האח זה קצת פחות מתאים. הקהל וההפקה רוצים סיפורי אהבה, משולשים רומנטיים, אבל לא מעוניינים שהבית יהפוך לתיבת נוח ויתחלק לזוגות-זוגות שלוקחים את ה-140 שקל שלהם, עושים לעצמם ארוחות בנסט ולא מתערבבים.

דיאן ונתנאל כבר כמעט הפכו לקפסולה סגורה משל עצמם. אם זה יימשך ככה הם עלולים להפוך למשחק הדיונון ושני אלה יתחילו ללבוש בגדי הסוואה (תואמים, ועם בטן חשופה, אל דאגה) ולצלוף בדיירים האחרים מבין השיחים. רמת הפראנויה של דיאן כבר קרובה לשם, ונתנאל משתכנע בקלות כמו שאנחנו יודעים.

אז מה עושים?

כמובן, משימת חרם.

מחלקים את הבית לזוגות שמעוניינים להפריד ביניהם, ומטילים על הציבור את המשימה לבחור מכל זוג מי אהוב עליהם יותר ומי פחות. "ברגע זה" כמובן. זה גם יפריד ביניהם, גם יעליב את חלקם ויגרום להם להתגבש בינם לבין עצמם, גם ייצור קבוצות חדשות, וגם ילבה ריבים חדשים - עד שיוציאו להם מהסיסטם כל רצון ויכולת לחיות יחד בהרמוניה, וסלאם עליכום.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
משימת החרם. האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

תכירו את קבוצת הלא אהובים (כרגע!) של הבית, לפי הצבעת הקהל: ריוואה, בר, דיאן, דיאנה, קאזם, דינה, טליה, ושרון. הם יצטרכו להילחם על מקומם בבית בימים הקרובים. אני לא יודעת מה זה אומר, אבל אני מחכה בכליון עיניים לשיחה שבה טליה תספר לבר מה לעזאזל אליאב עשה לה שהוא הרגיש צורך להתנצל עליו ושאינו בגידה.

קרה משהו שאליאב מתבייש בו, וטליה כנראה מספיק מתחשבת כדי לא לדבר על זה. יכול להיות שהם אפילו תיאמו ביניהם לא להגיד כלום. מה שבטוח, יש שם סוד משותף שגורם להם להסתדר כל כך טוב, למרות שהסיטואציה ממש מזמינה התמוטטות עצבים. בחייאת - להיות בבית האח הגדול עם האקס שלך, שנמצא עם מישהי אחרת? לא לא. זה אמור להיות הרבה יותר רגשי מזה, ועדיין, טליה מתנהגת כאילו כלום לא קרה מעולם. אפילו דינה, שהיא מאבחנת לא רעה, אומרת לה "את נראית כאילו את לא חשה כלום" וטליה עונה "הוא בזוגיות, מה יש לי לחוש?", כאילו יש קשר בין העובדה שהוא בזוגיות לבין הרגש שהיא אמורה להרגיש.

הקונספירטורית הפנימית שלי לוחשת לי שהם תיאמו את הכניסה הזאת וקבעו מראש שיאפשרו אחד לשני להיות בבית בזוגיות אחרת, או סיכום כשלהו בסגנון. בכל מקרה אני לא קונה את ההתנהגות השפויה הזאת, במיוחד אחרי ההתהפכות המהירה של אליאב, שדיבר על האקסית שלו בחדר האח כאילו הכאב של הפרידה טרי, ויומיים אחרי שהיא נכנסה לבית כבר טען שעל ליבו חרוט השם 'בר'. סורי. לא אמין.

עוד בוואלה!

ליעד היה רגיש מאי פעם. דווקא אז לימור הוכיחה כמה היא מרוכזת בעצמה

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
נתנאל, האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

נראה שהזוגיות הזאת בינו לבין בר תימשך איזה זמן, למרות חוסר ההתאמה הבולט לעין. מסתבר שיחד עם זה ש"אלוהים נגע בי" כמו שאמר בתעודת הזהות של עצמו, הוא לא פלייר מוצלח כמו שהוא רוצה להיות, כי הוא נקשר לנשים יותר מהר מגור כלבים לאדם שמאכיל אותו. אם טליה היתה מנצחת את אופק בתחרות והיתה בקבוצה של האהובים יחד עם אליאב נטול הבר, אולי היינו חוזים בהתקרבות מחודשת ביניהם והתעלומה היתה נפתרת. באסה, אבל אני בטוחה שהפקת האח חותרת לשם יותר חזק ממני, אז כנראה שזה יקרה במשימת השיימינג הבאה.

משימת הזוגות, או בשמה האמיתי משימת 'ירי בבית הספר', תעשה סוף גם ל"זוגיות" המשונה שטליה נקלעה אליה עם אופק, שצעיר ממנה בתשע שנים. הוא בגיל של אחיה הקטן, כמו שציינה באזני קאזם בשאט נפש שלא משתמעת לשני פנים, בעוד אופק מנג'ס ללא הפסק באופן שתואם את גילו ומוכיח את חוסר ההתאמה. הוא נוגע בה יותר ממה שהיא רוצה, נעלב כשהיא לא מגיבה לחיזוריו ומייצר לדבריה "משהו לא טוב" שלא היה קיים. היא לא רוצה אותו, הוא מסרב לקבל את זה, וההפרדה כנראה תקל עליה ואולי תאפס אותו. חבל רק שאת האופציה היחידה, עומרי, שהיה יכול יכול לתת פייט לאליאב וחיזור תואם גיל בשביל טליה, בדיוק הדיחו מהבית.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
קטן עליה. אופק/צילום מסך, רשת 13

אולי משימת השיימינג תעשה את צמד הנשים אלונה וארנונה קצת פחות פושרות, ואם ירצה השם אולי אף נתחיל להבדיל ביניהן. בינתיים אני יודעת מי זאת מי בעיקר בזכות דניאל. אם הוא מחובר לזה - זאת אילנה, שמסתבר שבמהלך ההריון אכלה רק כרוב וגיר, ופעם אחת כשנגמר לה - נגסה גם בקיר, מה שלא מסביר למה היא לא יודעת ש"לכאורה" זה לא "לצורך העניין". אולי בתוך הבית האחיות הן אי של אהבה, שלום ושלווה, אבל לשידורים הצמד הזה לא תורם שום דבר, ואפילו הפזמון הידוע 'כלבה לא רוכבת כלבה לא מחליקה', ביי אילנה ודיאנה וכמה בחורים מנתניה - לא מצדיק את זה.

במקרה של דיאן ונתנאל משימת הסלקציה עלולה להיות קטלנית במיוחד - ואם לשפוט לפי הריב שהיה ביניהם אחרי שנתנאל העז ליישר הדורים עם אופק, היא כנראה תטלטל את היחסים באופן בלתי הפיך. האמת? דיאן שוברת את ליבי. מאד ברור שההתנהגות האגרסיבית שלה מגיעה ממקום של אכזבות אין ספור, ולפי כמות ההתפרצויות שהיו עד עכשיו, כנראה נכונו לה עוד הרבה כאלה, שלא לדבר על מה שמצפה לה בחוץ.

יודעים מה מצחיק אותי? שבכל רגע נתון משודרים ברשת 13 עשרות תשדירי שירות ותכניות נגד אלימות, סיירות חרם, הסברה בבתי ספר והפגנות נגד אלימות בבתי חולים, ושלא רואים את הקשר הנסיבתי בין כל אלה לבין משימות כמו זו. זו אמנם תוכנית שאמורה להיות קצת אכזרית כי מהותה היא שאנחנו משחקים עם אנשים שסגורים בבית כמו בטמגוצ'י, אבל כשמסתכלים על התגובות ברשת נראה כאילו יש עדיין מספיק טמבלים שלא מבינים את ההבדל. מה שחסר לנו עכשיו זה להיסחף למקום ההזוי שבו מותגים יפסיקו להעסיק את דיאן בגלל "מה שהיא מייצגת". היא לא מייצגת כלום, אנשים. היא בקושי יודעת איך קוראים לה, וזה אמור להיות בידור. רק בואו ניזהר שזה לא יעבור את הגבול - להזכירכם, לא מזמן הבידור ברומא היה גלדיאטורים שמתים בזירות הקולוסאום לקול תרועות הקהל.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully