וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתי הקולנוע מטונפים. הנה 3 דברים מגעילים שלא ידעתם עליהם"

11.7.2022 / 23:40

עובדת בבית קולנוע חושפת שלושה "סודות מגעילים" הנוגעים לרמת ההיגיינה של בתי הקולנוע שלנו, שוודאי יגרמו לכם לוותר על הבילוי הבא שלכם שם. ברשת היו רבים ששללו את הטענות שלה, אבל בכל מקרה הצפייה בסרטון על אחריותכם בלבד

הסודות המגעילים של בתי הקולנוע/@laurentaylortv/

אם נתעלם רגע מטרפת המיוניונים והבלגאן שהצופים השאירו אחריהם באולמות הקולנוע, בסה"כ בתי הקולנוע שלנו די נקיים, לפחות מראה עין - אך האם הם באמת כאלה? משתמשת הטיקטוק לורן טיילור, העונה לשם המשתמש laurentaylortv, טוענת שעבדה בבית קולנוע בארצות הברית ויש לה כמה סודות מלוכלכים הנוגעים לרמת ההיגיינה שם.

כבר בתחילת הסרטון שלה היא מזהירה את הצופים הרגישים שהיא הולכת לחשוף סודות קשים לעיכול - אז אם אתם לא רוצים לוותר על ההנאה המושלמת הזאת, אולי כדאי שתעצרו כאן. מצד שני, אולי תוכלו להתנחם בכך שיש מי ששולל את הטענות שלה - אבל תכף נגיע גם לזה.

בסרטון הקצר שמתחיל לצבור תאוצה בטיקטוק לורן פותחת במילים: "שלושה סודות מגעילים שאולמות הקולנוע לא רוצים שתדעו". היא גם מזהירה על המסך: "אל תצפו אם אי פעם תרצו ליהנות מהם שוב".

הצפייה על אחריותכם בלבד:

ראשית, טיילור מדברת על מכונות הפופקורן, שלדבריה "לא עוברות שטיפה". היא מסבירה: "כל מה שאנחנו עושים זה לקחת מברשת יבשה שאנחנו משאירים על הדלפק, לפעמים על הרצפה... ופשוט מגרדים את השמן מהתחתית... כן, זה אף פעם לא נשטף". היא הוסיפה: "שאריות, שמן וזבובים פשוט נדחפים ונאפים ממש על התחתית הזו שבה הפופקורן נוגע. זה טעם הקולנוע שאתם טועמים".

הסוד "המלוכלך" השני שלה נוגע למקומות הישיבה, כשלדבריה גם אותם הם אף פעם לא שוטפים. היא אמרה: "כינים? אולי. ראשים מיוזעים ומצחינים שהיו בחוץ בשמש כל היום ואז באים לראות סרט? בהחלט".

הסוד השלישי והאחרון שלה נוגע למכונות השתייה. נחשו מה? כן, גם הן לא עוברות שטיפה. "אנחנו פשוט שמים שם קרח חדש. אנחנו אף פעם לא שוטפים אותן. לפעמים יש בהן חרקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פופקורן ושתייה בבית הקולנוע. Zoriana Zaitseva, ShutterStock
אל תאכלי מזה!!!!/ShutterStock, Zoriana Zaitseva

התגובות

בעוד שרבים הזדעזעו לגלות עד כמה בתי הקולנוע שלנו מטונפים, חלק שסיפרו כי הם עבדו או עדיין עובדים בבית קולנוע נשבעו שרוב המידע של טיילור - אם לא כולו - הוא שקרי לחלוטין.

"מנהלת בית קולנוע לשעבר כאן. הדבר היחיד שנכון הוא שהמושבים לא עוברים שטיפה. מכונת הפופקורן ומכונת הקרח בהחלט נשטפים מדי יום", כתבה צ'לסי קונלי.

"כשעבדתי בבית קולנוע ניקינו את מכונת הפופקורן, מכונת השתייה והרצפה מדי יום", כתבה אמנדה טורמן.

קריסטין קופר הוסיפה: "עבדתי במספר בתי קולנוע עבור מספר רשתות - המידע הסנסציוני שהיא מפרסמת פה הוא שיקרי. ניקינו, ניקינו וניקינו. עם מכונות חמאה ופופקורן, דברים היו מתלכלכים מהר מאוד ונראים רע אם לא היינו מנקים מדי יום".

ב-Newsweek פרסמו שבארה"ב אולמות הקולנוע נאלצו להגביר את תקני התברואה שלהם בשנת 2020, עם התפשטות מגיפת הקורונה. לפי Variety, בתי הקולנוע עברו חיטוי לאחר כל הקרנה וחלק גדול של כימיקלים שימשו לניקיון "כל משטח שבו חלקיקי נגיפים עלולים להתאסף להם". בשנה שעברה, לאחר שהמרכז לבקרת מחלות ומניעתן הודיע שהסיכון להעברת נגיף הקורונה ממשטחים הוא קטן, האגודה הלאומית של בעלי התיאטראות ביטלה חלק מהסטנדרטים הנוקשים הללו וקבעה כי זה תקין שהתיאטראות יעברו ניקיון "פעם ביום". עם זאת, רבות מהן ממשיכות למלא אחר תקני ניקיון מחמירים גם כיום. ב-AMC Theatres, למשל, ממשיכים לעמוד בסטנדרטים גבוהים. החברה מתגאה בשיתוף הפעולה שלה עם Clorox Safer Today Alliance - קואליציה שנועדה ליצור מרחבים ציבוריים "בריאים" יותר. גם ב-Cinemark טוענים שהם מבצעים ניקיון בשירותים מדי 30 דקות ומבטיחים שהאולמות עוברים ניקיון לפני כל הקרנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully