וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שטענה שבוב דילן פגע בה מינית כילדה - ביטלה את התביעה נגדו

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 19:22

האישה שטענה כי הזמר התעלל בה מינית ושנתן לה סמים ואלכוהול כשהייתה בת 12 בניו יורק ב-1965, החליטה למשוך את התביעה. עורכי דינו של דילן: "מקומם שהתיק הזה הוגש בכלל"

בוב דילן מופיע בהייד פארק, לונדון, יולי 2019. Dave J Hogan, GettyImages
"התיק הזה הסתיים. זה מקומם שמלכתחילה הוא הוגש". בוב דילן/GettyImages, Dave J Hogan

האישה שהאשימה את בוב דילן בניצול והתעללות מינית ב-1965, כשהייתה בת 12, ביטלה את התביעה שלה, כך מדווח הבילבורד.

בדיון שהתקיים אתמול (28 ביולי) הוגשה בקשה לדחות את התיק מבלי לפגוע בזכויות. עורכי דינו של דילן האשימו את האישה, שזוהתה רק בראשי התיבות ג'יי סי, בהשמדת ראיות לאחר שלא מסרה מיילים והודעות טקסט במועד שנקבע על ידי בית המשפט. בנוסף, היא פיטרה באחרונה את נציגיה המשפטיים.

דילן עצמו, בן ה-81, לא הגיב לכך. עורך דינו של דילן מסר לתקשורת הזרה: "התיק הזה הסתיים. זה מקומם שמלכתחילה הוא הוגש. אנו שמחים על כך שהתובע ביטל את השקר הזה ושהתיק נדחה".

האישה הגישה באוגוסט 2021 תביעה לבית המשפט העליון של מדינת ניו יורק. היא טענה כי הזמר והיוצר התעלל בה מינית לאחר שנתן לה סמים ואלכוהול, בדירתו במלון צ'לסי בניו יורק מאפריל למאי 1965, כשהייתה בת 12, וכי דילן לכאורה איים עליה באלימות, "והותיר אותה מצולקת נפשית ופגועה פסיכולוגית עד היום", נטען. דילן, שהיה אז באמצע שנות העשרים לחייו, "ניצל את מעמדו כמוזיקאי כדי לספק לג'יי סי אלכוהול וסמים ולהתעלל בה מינית מספר פעמים", נכתב בתביעה.

התובעת ביקשה פיצויים בסכום שלא פורט. תביעתה הוגשה ממש לפני המועד האחרון של מדינת ניו יורק, שאושר בחוק ב-2019, שמאפשר להגיש תביעות משפטיות הקשורות לטענות על התעללות מינית בילדים, שלפני כן היו ישנים מדי תחת חוק ההתיישנות.

דובר מטעם דילן אמר שהטענות שקריות. "הטענה בת 56 השנים אינה נכונה ותזכה להגנה נמרצת", אמר הדובר. עורכי דינו של המוזיקאי טענו כי "אין אפשרות כרונולוגית" שדילן היה בניו יורק במסגרת הזמן שנטען תחילה, ולאחר מכן האישה עדכנה את טענתה לכך שההתעללות לכאורה התרחשה "במשך מספר חודשים באביב 1965". בתגובה לכך, צוותו של דילן כינה את הטענות "שקריות, זדוניות, פזיזות ומשמיצות", והוסיף: "מר דילן לא ייסחט, יגן על עצמו מהשקרים המונעים על ידי עורך דין ויבקש פיצוי מכל האחראים ליצור ולהגיש את התביעה הפוגענית הזאת". הם טענו כי האישה "סיפרה סיפור שונה מאוד על האינטרקציה שלה לכאורה עם דילן בשיחה עם עיתונאי ב-2017".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully