וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש הזוגות של "חתונמי" לדורותיו כלל רגעים בלתי נשכחים. ועוד לא דיברנו על בן ומעין

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 8:59

מפגש הזוגות מכל העונות היה פרק מהנה במיוחד כי הוא איפשר לנו יותר מאי פעם לשבת מהצד, לשפוט, לראות מי העלו קצת במשקל, מי הצליחו "להגשים" את עצמם ולהינשא ומי נותרו לבד. מה שכן, הוא גם הוכיח ש"חתונמי" צריכה לקחת קצת זמן על הספסל לפני שתחזור לעונה חדשה

חתונה ממבט ראשון קטיה וליאור/צילום: קשת 12

בואu נודה על האמת: במהותן פגישות מחזור הן אירוע קשוח המשלב בין סקרנות ופוסט טראומה. תוסיפו על זה את העובדה שכל הנוכחים באירוע היו בסוג של מערכת יחסים רומנטית ואת המצלמות וקיבלתם אירוע שמחייב ליווי פסיכולוגי צפוי. קאט ל - דני ויעל אפילו לא נוכחים (או הפסיכולוגים שהיו שם בעונה הראשונה ולגמרי שכחנו מקיומם). נכון, דני ויעל הם לא חלק מהזוגות שהכירו בתוכנית אבל התפקיד שלהם בכל המסע הזה הוא כנראה החשוב ביותר וזה משול למפגש מחזור של התיכון שלכם אליו לא מגיעה רכזת השכבה. האם זה קשור לעובדה שחלק מהזוגות בתוכנית טעונים מאוד על הבחירות שנעשו או שמא מדובר בהחלטה אומנותית? משאיר לכם להחליט לבד.

היעדרם של הפסיכולוגים לא אומר שמפגש הפסגה של "חתונמי" היה משעמם, להיפך. למרות שחמישים אחוז מבוגרי העונות הקודמות הרגישו לי זרים במידה ששלחה אותי שוב ושוב לוויקיפדיה - כאשר רלי (עונה 1) ניגשה להחמיא לעידית הייתי בטוח שמדובר במישהי מההפקה - האירוע הזה עדיין כלל כמה רגעים בלתי נשכחים וזה עוד לפני שדיברנו על מעין ובן. כמו לכל אירוע שמכבד את עצמו, גם כאן חלק מהאורחים הגיעו בזמן כי חששו לוותר על הבופה ועל עוד קצת זמן מול המצלמות ואחרים הגיעו בסוף בתקווה שזה יהפוך את האירוע לקצת פחות כואב וטראומתי. מי שהגיעה ראשונה ותרשו לי לנחש שגם הלכה אחרונה, לא לפני שבדקה שלא נשאר שום צוות צילום באירוע, היא אחווה סיטבון.

חתונמי חתונה ממבט ראשון מפגש הזוגות לדורותיו. קשת 12, צילום מסך
מי השמין? מי רזה? מפגש חתונמי/צילום מסך, קשת 12

מילים לא יכולות לתאר את האהבה הגדולה של אחווה לאור הזרקורים והיה ברור שלמרות שהיא גרה בברצלונה עם בעלה החתיך והילד המושלם, היא תהיה הראשונה לתפוס טיסה לארץ ברגע שיש טלוויזיה בעניין. למרות שהזוגיות שלהם לא צלחה, אחווה וטל (להגנתו, הוא היה לא זכיר עוד בזמן אמת) נותרו חברים מאוד טובים ואני מודה שיש בזה הרבה מאוד קסם. כשהם מגיעים אל הספה של אילנית לוי - כן, גם אני זכרתי שזאת בכלל תוכנית עם עידו רוזנבלום אבל זה מסוג הערבים שבהם הכל יכול לקרות אז בוא נזרום עם שינויים - שניהם מודים שהעונה הראשונה הייתה תמימה יותר. אם נחזור לטרמינולוגיה של בית הספר, אז בוגרי העונה הראשונה הם הדור הוותיק, אלה שהתעללו אחד בשני עוד לפני שהיה טיקטוק.

רגע לפני שנגיע לאנשים המעניינים באמת, שווה להזכיר עוד כמה פרצופים חצי-זכורים מהעבר. למשל את אריק חביב מעונה שלוש, שבזוגיות שלו עם דובי היה הכל מלבד חביבות והיא בעיקר עשתה חשק לכל מי שחשב אי פעם לפתוח בפרק ב' למות לבד מול הנטפליקס. אז למרות שהוא לא זכור כטיפוס הכי נחמד מהעונה שלו, מסתבר שבמולטיוורס של "חתונמי" אריק הוא סוג של מגה סלב, חבר של כולם וכולן ובמפגש המחזור כולם עלו אליו לרגל לקצת צחוקים וצ'ייסרים על הבר. והיו גם את מנו וניצן, הזוג שכולם אהבו לאהוב בעונה שעברה ונפרדו בנסיבות מסתוריות שאף אחד לא מבין עד הסוף. מנו הביא את אנרגיות השאנסונר הצרפתי שלו (ולפחות שתי שקיות טבק) למפגש הזה והכל היה נראה פרפקט עד שבשיחת חולין עם ניצן התברר שהוא לא זוכר את יום ההולדת שלה. ניצן, כנראה אחת הבחורות המרשימות שהיו בתוכנית, נראתה בעיקר כמי שלא מאוד אוהבת את המעמד ואין אלא להזדהות איתה. כאמור, אני מכיר כמה אנשים (*שיעול* אני) שהעדיפו לעקור שן בינה מאשר ללכת למפגש המחזור שלהם.

חתונמי חתונה ממבט ראשון מפגש הזוגות לדורותיו. קשת 12, צילום מסך
פדיחת על. מנו וניצן/צילום מסך, קשת 12

אם יש זוג שציפינו שיפטרו את עצמם מהאירוע אלה מנור ובן מהעונה הקודמת. בכל זאת, הוא נכנס לתוכנית בטראומה ויצא עם הלם קרב והיא הייתה צריכה להחליף את צבע השיער ואף קיבלה ספיישל לשיפור התדמית. ובכל זאת, שניהם הגיעו לאירוע ואף נראו טוב מאי פעם. הרבה מילים, אם בכלל, לא הוחלפו שם אבל נראה שבן (בזוגיות רצינית) ומנור (עדיין רווקה) נמצאים במקום הרבה יותר טוב בחייהם וכנראה זאת סיבה מספיק טובה למסיבה. ואז הגיעו הגר וניר, הברק ומישל אובמה של התוכנית, הזוג שכנגד כל הסיכויים וההיגיון לא רק שנותרו ביחד במציאות אלא אפילו מיסדו את הקשר. אלוהים, כמה שהחבר'ה האלה חמודים, מסתובבים בין שאר האורחים כסלבס הגדולים של הערב ומפזרים טיפים לזוגיות ומחמאות לתוכנית. אין ספק שהם כרטיס הביקור ש"חתונמי" הייתה רוצה להציג לעולם.

טוב, יש גבול לכמות תשומת הלב שאפשר להעניק לפליטי ריאליטי מלפני חמש שנים וצריך להתייחס לבשר הטרי בחבורה. נניח גיא ומתן שנפגשו עם חיבוק גדול כל כך שעוד היה עלול לגרום למי שלא צפה בתוכנית להאמין שהם מחבבים זה את זה. זוג הגייז הראשון של "חתונמי" המשיך להיות ייצוגי וחביב גם במפגש הזוגות אבל זה רק בתקשורת המדוברת. בכל הנוגע לשפת גוף השניים עדיין משדרים סימני מצוקה וחוסר משיכה עזים. שיאו של הערב מבחינתם היה שיתוף האכזבה מכך שכל הנוכחים באירוע הם סטרייטים מוצהרים, מה שמוריד את האפשרות לעשות על מי מהם "מוב" (טענה שגיא מטיל בה ספק והיות והוא עובד ב-NSO, שווה להקשיב לו). גם רינת ודניאל הגיעו לאירוע, בנפרד כמובן, ונראה שאפילו תקשורת מינימלית לא הייתה בין השניים.

חתונמי חתונה ממבט ראשון מפגש הזוגות לדורותיו. קשת 12, צילום מסך
באה ראשונה. אחווה/צילום מסך, קשת 12

למרות נתוני הרייטינג הבעיתיים, הייתה זו העונה שבה הכי הרבה זוגות בחרו להמשיך להיות ביחד. עידית ורפאל הם זוג כזה. כאן בערך נגמר כל מה שמעניין לכתוב עליהם מלבד העובדה שהם חמודים ואני מקווה שהם ימשיכו להשתעמם זה עם זאת גם עד הריוניון הבא. מאי ומשה הם זוג נוסף שבחרו להישאר ביחד אבל מערכת היחסים שלהם הייתה הרבה פחות יציבה ולרגעים אף נראתה (לי לפחות) כמשהו שמחייב לקיחת הפסקה. כמה טוב שאני לא עוסק בפסיכולוגיה ו/או שידוכים כי הם גדלו להיות אחד הזוגות המתוקים והחמודים שיצאו מהתוכנית ואלא אם יתגלע שוב ריב על חיות מחמד יש סיכוי שהם יהיו הניר והגר הבאים (הבאים). כלומר, כי ניר והגר של עכשיו הם בכלל קטיה וליאור, הזוג שרצה להתחתן כבר ב"פייק" חתונה ונאלץ להמתין עד עכשיו רק בגלל חוקי הפורמט. אני יודע שקשה לשאת את ה"מושלמות" והדביקות של הזוג הזה וכמוכם גם אני ראיתי בה לאורך רוב העונה כחוסר אותנטיות אבל אין אלא להודות שהם ככל הנראה בני אדם טובים, יפים ומוצלחים מאיתנו וחוץ מלאחל להם בריאות וכסף - הוא לא אוכל שומן טרנס ושניהם מרוויחים מצוין אז האיחול הזה הוא רק מנימוס - אין הרבה מה לומר על מערכת היחסים הזאת.

לפני סיום ורק בגלל העומס הרגשי שהזוגיות הזאת גרמה לכולנו - היה גם מפגש בין מעין ובן. הוא הגיע קצת קודם, עיניים כבויות, מבט ספק מבויש וכרטיסייה מטאפורית למשקאות חינם על הבר. נראה שהביקורות על ההתנהלות שלו בתוכנית לא הוציאו את בן מרוצה כל כך ואפשר להבין. כלומר, לא את בן אלא את המבקרים שלא התרשמו מהזובור הרגשי שהוא העביר את מעין לאורך העונה שגם נגמר בפרידה קרירה ולא מנומקת מספיק מאחורי הקלעים (לדבריה לפחות). ומעין? הדיווה ה'שובית' הגיעה לאירוע בסטטוס שכולם רוצים - לא, לא מאורסת חלילה, אלא סלב - וגנבה את הפוקוס לכל אדם אחר בחלל. אך האמת צריכה להיאמר: למרות שלכולנו ברור שבן אביבי הוא לא טיפוס לזוגיות (ולראייה השמועות על כך שיצא עם רינת) , למעין עדיין יש פינה חמה עבורו בלב והיא לא אוהבת להסתיר רגשות. מלבד חיבוק מביך והמון התלחששויות משאר הנוכחים, קשה לומר שנאמר משהו מעניין במפגש שלהם אבל אם לנסות לקרוא את המבטים בין השניים יש שם עדיין מטענים רגשיים של שדה מוקשים והסיכוי לחברות, שלא לדבר על מערכת יחסים, נראה קצת פחות מאפסי.

עוד בוואלה!

"אנחנו לא כאילו זוג נשוי, אנחנו לא דומים לזוג נשוי. אנחנו זוג נשוי"

לכתבה המלאה
חתונמי חתונה ממבט ראשון מפגש הזוגות לדורותיו. קשת 12, צילום מסך
מפגש הזוגות/צילום מסך, קשת 12

מפגש הזוגות מכל העונות היה פרק מהנה במיוחד כי הוא איפשר לנו יותר מאי פעם לשבת מהצד, לשפוט, לראות מי העלו קצת במשקל, מי הצליחו "להגשים" את עצמם ולהינשא ומי נותרו לבד. אולי בניגוד לציפיות ההפקה הוא לא גרם לנו לחשוב שמשתתפי העבר אוהבים את התוכנית יותר ממה שחשבנו ונראה שהם באו בעיקר כי הם היו צריכים לתת תירוץ ממש טוב כדי לא להגיע - לפחות כמו של רוני (עונה 3) שנסעה לבקר את סבתא שלה לראשונה אחרי שבע שנים - ואולי גם נהנו שוב להרגיש מפורסמים ליום אחד. מה שכן, הוא גם הוכיח ש"חתונמי" צריכה לקחת קצת זמן על הספסל לפני שתחזור לעונה חדשה ותשאיר לנו קצת זמן להתגעגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully