וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה "ככה זה" עם אסי כהן ודנה מודן תקבל גרסה בריטית

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 15:46

סדרת הלהיט עטורת הפרסים של yes, בכיכובם של אסי כהן ודנה מודן, זוכה לרימייק הבריטי בשם Significant Other, בהובלת מפיקי "החטא" ו"השנים"

קטע מתוך "ככה זה" עונה 2/yes

yes ורשת השידור הבריטית ITV הודיעו היום (שני) על הסכם להפקת גרסה בריטית ל"ככה זה", הסדרה המצליחה של yes שיצרו דנה מודן, אסי כהן ורם נהרי, סדרת השנה של וואלה! תרבות בתש"ף. "ככה זה", אשר שודרה במשך שתי עונות מצליחות ב-yes בהפקת "יולי-אוגוסט הפקות", נמכרה לרשת ITV על ידי yes studios, הזרוע הבינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל של yes, לטובת רימייק בריטי שיקרא Significant Other, בהובלת המפיקה ניקולה שינדלר ("החטא", "השנים").

הגרסה הבריטית בת ששת הפרקים תחל להצטלם כבר בחודש הבא בעיר מנצ'סטר. לתפקיד דנה מודן ואסי כהן לוהקו השחקנית קת'רין פרקינסון ("צוות איי טי", "אנושיים") והשחקן יוסוף קרקור ("בית גוצ'י", "חינוך מיני"). הרימייק צפוי לעלות ברשת ITV במהלך 2023.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ככה זה עונה 2, דנה מודן, אסי כהן. נטי לוי,
אסי ודנה המקוריים. "ככה זה"/נטי לוי

"ככה זה" מביאה את סיפור התאהבותם רצוף המכשולים של שני שכנים בני 40 פלוס, גרוש טרי עם שני ילדים ורווקה נצחית. אסי כהן מגלם גבר שעזב את הבית אחרי עשרים שנות נישואים ושני ילדים. בודד בדירתו החדשה הוא מנסה להתאבד אך תקוותו מתבדה על ידי צלצול עיקש וטורדני בדלת. זו השכנה מהדירה ממול (בגילומה של דנה מודן). היא בעיצומו של התקף לב ומבקשת ממנו שימתין איתה לאמבולנס, כי היא מפחדת למות לבדה לפני שהוא יגיע. מתוך המפגש הזה מתפתח אט אט הקשר בין הגבר שמשפחתו התפרקה לבין האישה שמעולם לא גילתה שום עניין במשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully