וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד גיר יככב ברימייק לסרט הישראלי "געגוע" של שבי גביזון

עודכן לאחרונה: 30.9.2022 / 0:21

הסרט המקורי משנת 2017, בכיכובו של שי אביבי, זכה בפרס אופיר לתסריט הטוב ביותר והשתתף בשורת פסטיבלים ברחבי העולם. גביזון יביים גם את העיבוד המחודש לסרט, שיצטלם בקנדה: "לעבוד עם שחקן כמו גיר - חלום שמתגשם"

הטריילר לסרט "געגוע"/יונייטד קינג

הישג נוסף לעולם התרבות הישראלי: ריצ'רד גיר מככב בעיבוד מחודש דובר אנגלית ל"געגוע" של שבי גביזון. הבמאי גם מביים את הריימיק הבינלאומי, שמצטלם בימים אלה בקנדה.

"געגוע", שיצא בשלהי העשור הקודם, עוסק בגבר המגלה כי היה לו בן - רק לאחר מותו של הצאצא. הדבר מוביל אותו למסע גילוי עצמי. במקור, את התפקיד הראשי גילם שי אביבי, שכעת יזכה לראות את כוכב "אישה יפה" נכנס לנעליו.

הסרט לא הצליח בישראל כמו עבודותיו הקודמות של גביזון, למשל "שורו" ו"חולה אהבה בשיכון ג'", אבל זכה בפרס אופיר לתסריט הטוב ביותר, הוקרן בפסטיבל טורונטו וזכה להצלחה בוונציה, וכעת זוכה להכרה נוספת.

ריצ'רד גיר. GettyImages
שיתוף פעולה נוסף עם יוצר ישראלי. גיר/GettyImages

"לעבוד עם שחקן גדול ומיוחד כמו ריצ'רד גיר - זה חלום שהתגשם", אמר שבי גביזון לתקשורת הבינלאומית.

גיר לא זר לקולנוע הישראלי, וכבר כיכב בצד ליאור אשכנזי ב"נורמן" של יוסף סידר. יש לציין גם כי עיבודים דוברי אנגלית בפרופיל גבוה לסרטים ישראלים הם לא דבר שכיח. הרשימה קצרה למדי וכוללת בין השאר את "הגננת" בכיכובה של מגי ג'ילנהול, שהתבסס על סרט בשם זהה של נדב לפיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully